1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een vraagje:

Hoe kan je met i-tunes een enkel nummer of een cd toevoegen aan je ipod?

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Sorry voor de late reacties jongens, kijk hier niet zo vaak meer :)

In het doosje zat Alleen maar schuim. In het schuim was de vorm van de ipod precies eruitgehaald zodat je hem er veilig in kan leggen. Je hoeft hem dan alleen nog maar af te geven op het postkantoor, zeer relax

Ik heb geen problemen bij het rondrijden :) De batterij gaat overigens ook erg lang mee. Zal even kijken of ik de site nog kan vinden :)

Het liefst had ik gewoon zo'n cassetebandje gehad waar je een extern apparaat op aan kan sluiten, maar de nieuwe Renaults hebben geen zichtbare radio's meer, enkel knoppen op het stuur en een afstandsbediening; lastig.

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet je in de instellingen veranderen. Volgens mij moet je dan naar Options -> Preferences gaan en dan naar iPod. Als ie aangesloten is moet je volgens mij kunnen kiezen of je zelf je muziek wilt uploaden of dat het automatisch moet gebeuren.

4. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de nieuwe CD van Coldplay gekocht. Probleem is dat als ik hem bij iTunes import hij raar genoeg alleen de eerste tien seconden van de liedjes overzet. Zeer vervelend. Iemand die me kan helpen?
    Alvast bedankt

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat de CD beveiligd is. Probeer het eens in Windows Media Player 10. Als het dan ook niet lukt is hij beveiligd...

6. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de oordopjes:

Ik heb bij mijn iPod Mini vier van die prachtige zachte zwarte omhulsels gekregen om om de twee oordopjes te doen zodat deze lekker in je oor zitten.
    Nu wil het geval dat onze hond ze alle vier (!!!) heeft opgegeten en ik toch graag die dingen wil hebben.

Weet iemand toevallig waar je die kunt krijgen cq. kopen?

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon van een andere oordopjes halen. Of ff in de winkel vragen of ze die ook apart verkopen. Mischien dat je ze ergens anders kan kopen maar ik weet niet weer?!

8. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zal het eens een keer navragen..

Ik baal namelijk echt van onze hond! :mad: damn...

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort de Ipod 20 Gig halen, de mini is te klein, heb hier 240 cd's liggen:)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor die prijs kun je beter een paar Shure doppen halen.

Ben blij dat ik mn iPod 20 GB kwijt ben, de X5L heeft veel meer functies en dat longplay is heerlijk. 35 uur zonder opladen is een genot :)

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar de status van een ipod kickt de status van een x5l de grond in:D

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Breezer? De iPod was voorheen een prachtapparaat om te hebben, maar tegenwoordig loopt ook iedereen met die speler en oordoppen. Komt vooral door die lame Shuffle gevallen, en de pricedrops van de laatste tijden. Ik neem overigens aan dat je geen iPod koopt voor de "status"? Vind dat namelijk puur geld weg gooien.

EDIT: Ik heb overigens een 30 GB versie van de X5L gekocht, maar als je de 20 GB versie vergelijkt met de iPod 20 Gb moet je gewoon toegeven dat de specs van de X5L vele malen indrukwekkender zijn. Daarom kost hij ook meer, en heeft hij iig bij mij een hogere status ;)

Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Een ps2 heeft ook een betere status dan een xbox, maarja.. :{

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hoi, ik heb een beetje dit topic doorgelezen aangezien ik een I-pod mini wil gaan aanschaffen. Die van 4 Gig.
    Nu rest mij nog altijd een vraag, ik heb bijvoorbeeld op de vakantie geen computer en ik wil hem opladen. Nu bestaat daarvoor de USB-lichtnetadapter voor de iPod.
    Voorhet opladen via het stopcontact, als ik het goed begrijp.
    Nu staat er onder in kleine letters :
    "
    Opmerking: Geschikt voor de iPod shuffle, de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel. Voor de iPod mini, de iPod photo en de iPod met een Click Wheel is ook de iPod Connector-naar-USB-kabel vereist."

Wat houd dit precies in? Als ik dus die adapter erbij haal, zodat ik mijn I-pod via het stopcontact kan opladen, moet ik er OOK nog een andere kabel voor kopen? :'-(
    Of ik hoef alleen dat kastje te kopen, en kan gelijk mijn I-pod mini erop aansluiten :D !
    Of is die I-pod connector naar usb kabel, de gewone USB kabel voor de I-pod die je toch al gratis krijgt meegeleverd......

Alvast HARSTIKKE bedankt _0/

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    die oplaadkabel is standaar meegeleverd, je hoeft er niks bij te kopen

hoop dat je dat bedoelt ?

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oplaadkabel wordt bij de nieuwe i-pods niet bijgeleverd hoor!!!

Je hebt volgens mij gewoon genoeg aan een normale adapter, je hooft er volgens mij verder niks meer bij te kopen.

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Weet je het zkers?
    Ontdek net dat er een iPod-dockconnector-naar-USB-Kabel is. Die 15,97 kost.
    En er in het verhaaltje van de licht-adapter staat bij opmerkingen "zie mijn post", dat je zo'n kabel moet hebben.
    Meegeleverd krijg je: Koptelefoon met oordopjes, riemclip, USB 2.0-kabel. Staat er op de site van Apple.
    IS die USB 2.0 Kabel DE kabel die je in de USB-lichtnetadapter voor de iPod kan doen?!

Dus dezelfde kabel waarmee je je I-pod op de computer aansluit om nummers te importeren.
    Is dus dezelfde kabel waarmee je hem via het stopcontact kan opladen?
    Oftewel, geen extra kabel aanschaffen :) !

Ik hoop dat jullie het snappen!
    Bedankt _0/

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dit is dat Sjappie ding :p

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=M9837

En dit is die ene kabel waar ik het over had, die je waarschijnlijk in je I-pod moet stoppen en dan in de lichtnet connector zodat je hem via het stopcontact kan opladen.

De USB kabel?

Of is die kabel, die kabel die je standaard krijgt meegeleverd?

Waar het hele verhaal omgaat........
    Kan ik die USB lichtadapter kopen + Mini I-pod, en dan gelijk de I-pod opladen via die USB-lichtadapter (die weer in het stopcontact zit).
    Snappie het nog :9 ?

Oftwel, ik hoef GEEN extra kabel te kopen, of WEL?

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Even een heel ander vraagje, maar heb geen zin er een speciaal topic over te openen:

Ik heb itunes geinstalleerd, heb al mijn muziek erop gezet en nu werkt itunes niet meer (er is een bestand ''kwijt'').
    Nu heb ik nog wel de map waarin alle muziek ligt opgeslagen.
    Ik heb een nieuwe itunes gedownload en geinstalleerd, weet iemand hoe ik nu die muziek van de oude itunes op die nieuwe kan zetten???
    Heel erg bedankt alvast...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina