1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Pm mij even als je het antwoord op mijn vraag weet. (zie aantal posts terug)
    Ik zal je zeer dankbaar zijn, aangezien ik heb snel moet bestellen wegens de vakantie.
    Dus MOET ik nu die extra kabel erbij kopen of is de USB kabel die je er zo ie zo standaard bij krijgt al goed zow?

2. Odyss NL

Odyss NL New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn iPod Mini 4Gb, tweede versie doet 'n beetje vaag :confused:.

Als ik 'em een dag na het opladen aanzet, is er al een stukje batterij af, en ik heb em na het opladen nog niet eens aangezet...

Of ik gebruik 'em een paar dagen niet, dan verdwijnt er ook batterij...

En als ik 'em een tijdje (aantal dagen) niet gebruik, en ik zet hem dan weer aan, lukt het niet. Je moet dan de knop een tijdje indrukken, zodat je het appeltje op je display krijgt :confused:.

Voor de rest is het een super ding :9.

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook af en toe last van. Na het opladen is het tekentje van de batterij vaak nog "leeg". Maar na een tijdje loopt ie vanzelf vol. Ook dat opstarten ken ik. Is ie gewoon te lang uitgeweest ofzo.

Ben wel blij dat mijn 2e iPod het beter doet als mijn eerste. Daar had ik al snel probs mee. I love that thing :D

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De batterijen van de ipods lopen vanzelf leeg, dit is dus normaal en niks om je druk over te maken. Wordt nog ergens op een apple site aangegeven.

Google eens op "ipod battery" :)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit dus met dezelfde vraag. Mijn broertje moet dus ook zo'n adapter kopen, maar moet dan oooook nog zo'n kabeltje erbij?
    Vaga shit dat ding, voor het opladen zou je dan 2 dingen à ong. 50€ moeten kopen, aangezien ik geen PC meeneem op vakantie.

6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sindskort een Ipod 20GB, maar er zitten al veelste snel krasjes op :mad:
    Nu wil ik dus een goed beschermhoesje(draagtasje), waarbij ik miss hem zelfs nog kan bedienen.
    Heeft iemand misschien een goede suggestie? Of een betrouwbare site waar ik hoesjes kan bekijken!

Alvast Bedankt :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Belkin hoesje. Is te vinden op de site van Apple.

8. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net te horen gekregen dat ik op mn volgende opleiding een USB stick nodig heb, maar aangezien ik een iPod Mini heb zou ik die ook wel kunnen gebruiken. Maar hoe moet ik een iPod Mini op een pc als harde schijf instellen? Want op deze pc heb ik dat via iTunes aangedaan, het ging niet vanzelf. Iemand die weet? :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is altijd nodig om iTunes te installeren voordat je de iPod op een andere pc als massa opslag apparaat kunt gebruiken. Zwaar irritant als je het mij vraagt, en nog een reden om je iPod weg te doen O-)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien mijn Ipod door steeds meer mensen werd gebruikt en ik niet alles aan het apparaat zo goed vond, heb ik een poosje geleden een Sony HD walkman gekocht. De Sony is veel mooier, kleiner, voelt veel beter aan (is geen plastic, maar metaal), achterkant is van hetzelfde materiaal als de voorkant (bij de Ipod was de achterkant zeer besmettelijk door het chroom), de batterij is erg goed en gaat langer mee dan een Ipod (tenminste langer dan de batterij van de versie van mijn Ipod) en ik vind de bediening veel beter. Die van mij is 20 GB en die was 299 euro. Voor 330 euro heb je een 30 GB, alleen deze 30 GB is alleen te koop bij SonyStyle.

[plaatje]http://img235.imageshack.us/img235/7927/nwhd5ipodcomparison0sm.jpg[/plaatje]

De linker is de Sony HD 5 en de rechter de Ipod (de sony is natuurlijk wel in het engels hier) :)

Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fout. Ik gebruik hem op school ook gewoon en werkt perfect.

12. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe doe je dat dan?

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja vraag ik me ook af, ik heb het wel eens bij iemand geprobeerd toen, en wilde niet werken zonder installeren van de cd. Ook lees ik overal dat het een vereiste is om de itunes eerst te installeren.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik pleurt 'em er altijd gewoon in? Dan pakt 'ie hem automatisch als Mass Storage Device.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

true ik wil ook wel een sony, maar als ik voor 110 euro aan een nieuwe ipod mini 2e generatie 4 gb kan komen ga ik toch liever voor de ipod, alleen vraagje wat al meer gesteld werd, als je je pc niet meeneemt op vakantie wat moet je dan kopen om het op te laden? :confused:

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Alleen een USB, licht net adapter :) !
    Dus geen extra kabels enz. Zie namelijk mijn vorige vragen die onder tussen al beantwoord zijn.
    Ik heb hem nu en perfect dingetje.... Die I-pod mini 6 gig
    _0/

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Blijkbaar leveren ze die adapter er niet meer bij, die zul je dan extra moeten aanschaffen, die adapter ging bij mij aan een firewire kabel al hoor ik hier mensen over de USB kabel. Mocht die firewire wel gewoon standaard meegeleverd worden dan is zo'n adapter van hoogst waarschijnlijk 30 a 40 euro genoeg. Alles wat niet standaard is kost immers rond die prijs, steletje gierige boeren O-) Net ff gezocht op de apple site, en hier is hij te zien. En de USB kabel is er dus idd voor nodig, ik weet niet of die standaard is bijgeleverd?

Die Sony mp3speler is wel aardig, al vind ik hem er zelf een beetje lelijk uitzien(ja ik heb hem irl mogen aanschouwen ;) ) en de software die erbij zit is rond uit bagger. Zo heb ik het immers wel altijd ervaren met mn Net MD.

EDIT: GRRR, al die crap voor niets op gezocht :mad:

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dus ik zal voor 40 euro er een lichtnet adapter bij moeten kopen? ook genaaid :/

19. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik al mijn bestande in itunes heb bij bibliotheek hoe kreeg ik ze dan OP mijn iPod

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina