1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    pascal wannabe M** :+
    je moet je ipod dus waarschijnlijk connecten met een usb 2 kabel in een usb 2 poort en dat kan je met itunes waarschijnlijk vanzelf je nummers naar je ipod zetten

:cool:

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja DÛH, USB 2.0 is zelfs niet eens nodig, 1.1 gaat ook goed. iTunes flikkerd het er dan automatisch op tenzij je eigenwijs wilt doen en je de opties op zelf updaten zet. Dan kun je zelf aangeven welke nummers je precies op je ipod wilt hebben staan, en welke je gewoon alleen in iTunes wilt hebben staan. Das handig voor als je collectie te groot is voor je iPod :cool:

3. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij mij is het probleem dat itunes ze er niet automatisch opflikkerd ik heb dat kabeltje in mijn iPod en dan gebeurd er verder ook niks ja hij laad alleen op

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Linksboven in iTunes als de iPod is aangesloten: File>Update iPod?

5. ThoMasZ007

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus wel aangesloten en als ik het kabeltje in de iPod toe krijg ik ook zo'n geluid van dat hij verbonden is maar ik kan myn ipod dus niet bijwerken (updaten)?

Moet ik een speciale kabel hebben dan die standaard kabel die je erbij krijgt is toch genoeg

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat er standaard bij zit is voldoende. Als je dit(zie filmpje) exact zo doet, dan werkt het dus niet?

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb ik ook wel eens gehad, iTunes kan soms ietwat irri zijn. Wordt je iPod wel gezien in iTunes? Zo ja, dan kan je het volgende doen:

File>Update iPod

Maar idd lees ff de handleiding als het je eerste keer is. Misschien moet je nog wat extra's installeren

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mijn mini kon je nog een klein stukkie (het gedeelte met de stekker) uit de adapter klikken. Dit was zodat je er een andere stekker voor het buitenland in kon klikken.

Volgens mij waren die losse stekkers een stuk goedkoper... :confused:

Dat ding dus.

Hmm wel €39,- maar dan heb je ook 6 soorten :confused: Zijn ze er echt niet los?

9. ThoMasZ007

Leuk Bevonden:
    0

Hij kan myn ipod dus niet vinden. wat kan ik hier aan doen ?

edit; ik heb de handleiding gelezen

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Probeer itunes opnieuw te installen, en bel anders even de helpdesk morgen ofzo, ik weet het anders ook niet.

11. ThoMasZ007

Leuk Bevonden:
    0
    itunes heb ik ook opnieuwe geinstalleerd :confused: het is gwoon dat hij geen contact maakt

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onderhand alweer een nieuwe mp3speler. De Cowon Iaudio X5, heerlijk apparaat. Veel langere accu dan die kut Ipod, filmpjes afspelen, afbeeldingen bekijken, FM Radio. Super ding!_o_

13. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen :) Ik heb dus een ipod mini (Nieuwste versie) 4 gb.

Maar als ik m'n ipod aansluit (Usb kabel, je kent het wel) en I-tunes opstart komt deze niet te staan bij bronnen (Wordt wel gedetecteerd als ik bij deze computer kijk)... Hoe kan ik zorgen dat mn ipod bij bronnen verschijnt?. (zo kan ik er niets opzetten,, heb m nl net geformatteerd! >> Of heeft het daar mee te maken?)

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dit had ik ook. Waarschijnlijk TE over Enthousiast :9 !!
    Heppie hem net nieuw?
    Want je moet eerst de INSTALLATIE cd erin doen, en dan installeren. Daarbij vul je de code van je Mini I-pod in. Staat op de achterkant.
    De computer laten herstarten en hij zal hem herkennen. :)
    Zo liep het dan bij mij!
    Als je dit allemaal al gedaan hebt, weet ik het ook niet :'-( !
    Maar zal wel goed komen _0/

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    yeah, vandaag eindelijk me 60 gig ipod photo binnengekregen :)

nu ff vol pompen met 35 gig muziek en voila, heb ik weer muziek voor onderweg :)

16. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het helemaal gehad met die dingen: mijn ipod 20 GB is kapotgegaan en dit was al mijn 2de waar dit bij gebeurde! Daar gaat mijn geld..

17. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je het een beetje slim aanpakt is je geld juist niet weg ;) een vriend van mij heeft namelijk al zijn 4e Ipod gedurende 3 versies. Gewoonweg door hem elke keer weer op te sturen als hij kapot ging en netjes een nieuwe te ontvangen (en dus ook een nieuwe versie als zn oude niet meer werd gemaakt.) Dus ik hoop dat je m nog niet bij het grofvuil hebt gezet want ik zou het als ik jou was dan ook maar 's proberen.

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Een nieuwe versie lijkt me sterk... ik ken iemand die met een 3de generatie, heeft netjes een 3de generatie terug gekregen.

Overigens is mijn 4de generatie ook een keer stuk gegaan, kreeg ook netjes een nieuwe 40 gig. Inmiddels verkocht voor een bijna nieuwprijs... en een 60 gig gehaald :p

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    @Eastmaster: 35 gig muziek? :eek: 'k heb maar voor 10 op me pc :p

Vind mijn 4 ook wel genoeg dus voor m'n eerste ipod.
    Bevalt overigens goed! Alleen de clickwheel is niet altijd even gevoelig... (En beschadigd snel, oplichters van apple: 35 teuro's voor een beschermhoesj)

20. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Me mp3 heeft het pas begeven 50 euro naar de knoppen.
    maar een vriendin van mij had de zelfde mp3 als mij en is ook al kapot dus die wat ik had was gewoon een prul.
    maarja.
    Ben nu van plan om de I Pod mini te kopen van 4gb (blauw)
    ALs ik jarig ben geweest dus volgende maand dus wil ik die blauw mini kopen voor 199,-
    Maar hefet iemand ervaring met de i pod mini?
    ik vind het dising lekker strak uitzien lekker mooi.

maar de i pod shuffel heb ik gezien voor €150,- (1Gb)
    en de i pod mini heb ik gezien voor €199,- (4Gb)

Wat zou jullie doen 50 euro bij leggen bij die shuffel en dan die mini kopen?
    ik wel dan heb je voor 50 euro 3 Gb er bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina