Mwa, je hebt het wel gehoord zeker? Er is vraag naar, en waarschijnlijk komt ook de iPod in September met nieuwe iPods op de markt die filmafspeelmogelijkheid ondersteunen. Ze zijn zelfs aan het praten over rechten van videoclips, ik denk persoonlijk dat dat wèl iets is waar echt niemand geïnterreseerd is. Thuis achter je tv is het leuk, maar er zit geen verhaal achter meestal, helemaal niets.(In tegenstelling tot filmpjes als Family Guy) Kun je straks zeker voor een euro per stuk via Music Store zo'n lompe clip gaan downen.
Ik weet zeker dat als ik voor lange tijd in mn eentje in het openbaar vervoer zit ik er nog steeds gebruik van maak. Uiteraard is het niet aantrekkelijk als je een kleine afstand aflegd, maar grotere afstanden in een bus/trein met een paar afleveringen van Family Guy, the Simpsons of Futurama kunnen de tijd mooi doden. Voor mij persoonlijk is het niet zo moeilijk, je downt een torrent met een geheel seizoen Family Guy, unzipt hem, en gooit de afleveringen in een map op mn X5L. Stukje taart
EDIT: Van het bovenste stukje is trouwens bron: AD
Laatst bewerkt: 19 jul 2005