1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Ipod bij dixons gehaald, en zo'n extra verzekering aangeschaft. toen zeiden ze dat als ik het kwijt raakte, dat ik dan pech had en niet meer op die verzekering kon rekenen. Dat lijkt me sterk, aangezien ze als tussenpersoon een verzekering verkopen en dus een administratie moeten voeren. Iemand al zo'n boekie kwijt geraakt en problemen bij dixons gehad? Sue their asses! }:]
     
  2. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er iets zodat ik mijn ipod mini kan aansluiten op mijn stereo zodat mijn geluid over mijn bozen gaat zo ja hoe duur is dat?
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hetzelfde probleem de ipod werkt gewoon is volledig opgeladen maar wordt niet herkent als verwisselbare schijf of iets dergelijks. Weet iemand waar ik kan checken of ik de juiste USB poort heb? Mijn pc maakt zelfs het bekende geluidje wanneer er iets in de USB ingang aangesloten word maar verder gebeurd er niks.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kunt gewoon een snoertje kopen, of een Ipod Dock dan kun je ook aan de achterkant een snoertje doen. Zal zo'n 10 euro kosten gok ik? ik sluit hem gewoon aan op me pc en me pc is op me stereo :p
     
  5. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    mmm ik denk dat je mijn andere posts niet hebt gelezen want mijn ipod doet het helemaal niet
     
  6. Ecnelis

    Ecnelis Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, garantie werkt zeker niet bij waterschade? Iemand idee hoe ik het water uit mijn Ipod krijgt, zodat het tenminste lijkt alsof ie niet door water kapot is gegaan? (misschien dat ik hem dan wel kan inwisselen...)
    je zou maar gaan zwemmen, en erachter komen dat je Ipod nog in je broekzak zit...
     
  7. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon een tijd laten drogen. Het water verdampt er vanzelf wel uit. Hopelijk is er verder niks te zien op het ding binnenin :)
     
  9. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, typisch.. een vriend van me heeft onlangs zijn iPod in de regen laten liggen en daardoor is z'n hele touchpad naar de teer verholpen. Desondanks heeft hij een mailtje gestuurd en later z'n iPod waarop hij 2 weken later een gloednieuwe iPod ontving.

    Ik zou het dus toch proberen, want zo streng zijn ze blijkbaar niet..
     
  10. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je in iTunes op een Windoos bak kon instellen als je de iPod (Mini) als externe harde schijf kon instellen. Op dat iPod tekentje rechtsonder. Zo deed ik het volgensmij.
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26

    Ok ik ben er uit mijn pc had op een of andere manier de USB poort(en) uitgeschakeld zodat de pc mijn Ipod niet herkende tja en das lastig zoeken. Ik heb het euvel uiteindelijk verholpen door bij apperaatbeheer in het configscherm de USB poort weer aan te zetten. Mijn Ipod wordt nu vol gepompt met muziek.

    Bedankt voor het meedenken allemaal.
     
  12. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier die ff snel en duidelijk uit kan leggen hoe ik m'n iPod mini als harde schijf kan instellen in Windows XP?

    Als ik op de iPod op instructies druk, staat er dat ik de gebruiksaanwijzing moet raadplegen voor meer info...

    Helaas zaten er alleen een Duitse en Franse gebruiksaanwijzing bij :{.

    EDIT > Laat maar, had natuurlijk ook op de site van Apple kunnen kijken |:-.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  13. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag een mini ipod gekocht, van 4 gigabyte, ik ben er nu een beetje mee bezig, heb i-Tunes al geinstalleerd, zou alleen niet weten hoe ik een Mp3tje op mijn i-pod kan zetten.
    Iemand een idee?
     
  14. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst zul je nuummers moeten importeren in de bibliotheek. Dat doe je dacht ik bij bestand en vervolgens 'Voeg toe aan bibliotheek'. Of je kiest voor importeren, daarmee kun je playlist importeren, bijv. een .m3u bestand. Als het goed is zie je links een iPod tekentje met de naam die je het hebt gegeven. Dan selecteer je alle muziek die je in de bieb hebt staan die je op je iPod wilt en dan sleep of kopieer/plak je alles in je iPod. Met het '+' onderaan kun je afspeellijsten maken om je muziek geordend te houden.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Tis wel een supervaag programma dat Itunes echt een groot drama. Het kopieeren van de nummers met het goede oude windows verkenner deed het 10 keer beter.
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best wel mee. Als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel makkelijk om bestanden te kopiëren. Ze kunnen bovendien meteen worden omgezet naar het bestandsformaat van je keuze.
     
  17. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man, het is me al gelukt !
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik zit zwaar te twijfelen om een apple ipod mini te kopen van 4 gb.

    zou iemand alsjeblieft de voor en nadelen willen noemen?
    en wat voor functies het ding heeft, want 199 euro is niet niks:)

    alvast bedankt!
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb er een en hij bevalt me prima het grootste nadeel is het Itunes programma dat is effe wennen maar goed dat komt vooral omdat ik gewend ben aan het windowssysteem. Het blijft een apple en dat merk je ook aan de alternatieve manier van de bediening enzo.

    Hier staat een boel info:

    http://www.mp3man.nl/product/15784

    Btw. die van mij pakt geen .ogg bestanden ofzo af ik heb er wel nummers van gedownload.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  20. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand deze al gezien???
    [​IMG]
    [​IMG]
    €209 voor 2GB
    €259 voor 4GB

    - gewicht van 42 (!!) gram
    - kleurenscherm
    - accuduur van 14 uur
    - dockconnector

    Hier te verkrijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina