1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, en je moet maar denken, hou ik hem constant in mijn hand, of zit hij gewoon lekker in mijn zak. Dan heb ik toch liever wat extra gb's. :)
     
  2. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    De ipod Nano is wel ff wat kleiner dan de mini hoor !!! Om precies te zijn, de ipod Nano is 1/3 van de grootte van de mini!

    En zeg zelf: Dit is echt een ongelooflijke prestatie van apple! Zooo *****n klein!
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Flash geheugen is heel wat kleiner dan een Micro-HD :)
     
  4. Ik ga hem kopen vanwege het design
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals velen :)

    En om mee te patsen.

    En oja, het is ook nog een mp3 speler.

    Nee hoor, muziek wil ik altijd bij me hebben, en mijn hele collectie is dan wel handig :)
     
  6. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut, kan niet meer patsen met m'n mini, een vriend van me gaat de nano kopen ;)
     
  7. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    De Nano is niet eenderde van de mini, ze zijn bijna even groot.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk hij is bijna even groot.....

    [​IMG]
     
  9. Xibiz

    Xibiz Xibiz: Bitch!

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alleen wat smaller, hij is echt niet super veel korter hoor, en hij is veel te dun man, dat houdt toch niet lekker vast of wel?
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em nog niet vast gehouden (zijn weinig mensen die dat wel gedaan hebben denk ik. Dus kleiner is bij jou alleen lengte?

    Hij is idd iets korter, maar best wat smaller en veeeel dunner. En vasthouden weet ik niet, ik weet alleen dat je em nu makkelijker overal kwijt kunt (alle telefoonvakjes past hij nu in, dat soort dingen).
     
  11. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus de mini wordt vervangen als ik het goed heb?
    Da zou wel jammer zijn want had graag gezien dat de mini in prijs gedaalt zou worden..
    ik ga toch de mini kopen nu.. wat geef ik nu om foto's en een kleurenscherm.. heb liever 2x zoveel gb's..
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De mini wordt vervangen ja. Nu is het inderdaad een goed moment om de mini nog te halen als je daar interesse in hebt. Gewoon gaan onderhandelen over de prijs, inzetten op 125 :+ en afwachten.
     
  13. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat foto's voor de liefhebber:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    Hij is wel ongeloofelijk sexy ja, aleen toch iets te dun naar mijn mening, en heb zelf toch een groene mini dus hoef hem niet. Welke zouden jullie nemen wit of zwart als je hem kocht ik toch zelf wel het traditionele ipod wit (vond het jammer dat de mini niet in het wit uitkwam maar ja). Op de laatste twee plaatjes is de nieuwe internationale tijd functie te zien. (bron: http://www.ilounge.com/index.php/articles/comments/super-first-look-apple-computer-ipod-nano/)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  14. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mijn Ipod (20GB 4G) opknappen, dat wil zeggen: krasjes uit het beeldscherm weg, chroom aan de achterkant opknappen en het kuntstof omhulsel krasjesvrij maken.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen horen wat goed werkt.

    Ook wil ik daarna mijn ipod beschermen dmv. een hoesje. Heeft iemand tips?
     
  15. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Ipod Nano zwart 4 gb besteld op apple.com
    ik had eerste een ipod mini goud maar die heb ik gister voor 120 verkocht
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ze zeggen op ipodlounge enzo dat brasso zou werken, en dan niet alleen voor de achterkant, maar voor het hele ding. Ik heb het nooit geprobeerd in de tijd dat ik een 4G 20 GB iPod had, maar het is het proberen waard. Anders zou ik even kijken op die site wat ze zeggen, misschien helpen er wel andere dingen beter inmiddels.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht eigenlijk op een Ipod die ook video bestanden kan afspelen. Dat zou pas een aankoop zijn _O_


    en de nano is wel verdomd smal!!! Erg fraai stukje desing:)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel jammer dat er op de mini's nog geen kleurendisplay zat. Vond de Photo-versie toen nog iets te duur.
    Vanmiddag even langs apple-store geweest waar ze ook ipods voor je neus bleken te repareren.
    Probleem uitgelegd, hij had nergens last van.
    Gewoon helemaal ondaar de knop indrukken dus, dan werkt het wel.
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Apple zit vol verassingen, en firmware updates kunnen verborgen mogelijkheden mogelijk maken.

    Wie weet :9
     
  20. Jammer dat die Ipod geen draadloze oordopjes heeft en bluetooth om muziek uit te wisselen.

    Dan zou het pas een topproduct worden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina