1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach, een slechte batch die teruggenomen wordt is niets mis mee.

    Tuurlijk is het ding gevoelig, maar volgens mij is ie idd niet gevoeliger dan mijn 4th gen (heb ze allebei ;), het lompe bakbeest is nu mooi van mn broertje). En wat is nou de economische levensduur van zoiets :+?
    Na hooguit 2 jaar wil ik wel weer iets nieuws.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou Apple marktleider willen worden? Ze brengen fantastische producten op de markt, die door een trouwe schare 'fans' wordt gekocht.
    Ik heb zelf een iPod gehad, en nooit shit mee gehad. Het zijn gewoon betrouwbare spullen.

    Ik zit er aan te denken om een MiniMac te kopen, voor naast m'n andere (lees: uit de romeinse tijd stammende) computer, voor muziek, en wat al niet meer, wat daar veel makkelijker op is.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga liever voor een iBookje of een Powerbookje, 12" wel te verstaan.
    Maarja, de €'s groeien hier helaas nog niet aan de boom.
    (En het gat in m'n hand word er niet bepaald kleiner op...)
     
  4. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor je Mac Mini aanschaft moet je wel goed weten WAT je ermee wilt doen. Sommige mensen krijgen er spijt van dat ze hebben geswitched. Gewoon veel lezen op de Apple site en andere sites. Maar mij vragen is natuurlijk ook een optie. ;)
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn Nanotje ligt nu in de Arnhem Hub van TNT :cool:

    Dus ik heb em morgen *) :+

    Dit is een probleem dat 1 tiende van 1 procent van alle iPod Nano's heeft. Het word gratis vervangen als je dit probleem daadwerkelijk hebt.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke versie heb je besteld?

    Ik geniet elke keer weer van het apparaat, het laat alle andere mp3 spelers gewoon verbleken tot goedkope blokker prut :9
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Witte gegraveerde 4GB.

    En idd, ik ga iemand met een oude HDD speler van Philips hard 0wnen :+
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor gravering heb je?
     
  9. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulde aan Apple.

    M'n iTunes werkt he-le-maal niet meer. Ik had al problemen tijdens de eerste keer dat ik iTunes wilde installeren, maar vanmiddag dacht ik ineens: laat ik eens updaten naar 5.0

    Maar wederom kreeg ik errors, dus ik wilde deze verhelpen met de truc die ik voorheen gebruikte; maar geen resultaat.

    Nu heb ik het zover gekregen dat iTunes succesvol op m'n pc staat. Maar iTunes werkt natuurlijk niet zonder *U#@^% Quicktime 7.0.. en ook daarbij krijg ik nu errors.

    Ik krijg er een beetje de schijt van, en heb nog steeds geen oplossing gevonden.

    -_-
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon keihard alles van iTunes en Quicktime er vanaf schoppen en dan met een clean install opnieuw beginnen. Ik heb er ook wel eens problemen mee gehad.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    iPod Nano
    Simple Perfection

    Zelf bedacht :+ Maarja, ik kijk meestal toch naar de voorkant

    Ik zag laatst ook iemand die had dit gegraveerd:

    Limited Edition
    No 34 out of 250

    :+
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Die zag ik ook, dat was op GoT :+

    Maar aardig bedacht (die van jou).
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is binnen :9
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje over iTunes:

    kan je het programma ook automatisch een map laten scannen, zodat nieuwe muziek vanzelf in je bibliotheek komt?
     
  15. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet dat ik weet (en ik gebruik het programma al zo'n 1,5 jaar). Zou wel een nuttige feature zijn IMO.

    Edit: 'K heb hier trouwens nog een paar foto's voor de liefhebbers.

    http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00334.jpg
    http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00330.jpg
    http://i22.photobucket.com/albums/b309/EvilWasp/DSC00329.jpg
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, het is zo ver, de gewone iPod is ook vernieuwd en kan nu video afspelen. Kijk voor meer info hier. Prijzen beginnen bij 303 euro (30 gig versie met studentenkorting) en 329 euro (30 gig zonder studentenkorting).
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon map toevoegen drukken in bestand.

    Oh wacht, lees verkeerd :p

    Wat wel kan, is muziek die je nieuw binnen hebt op je computer, automatisch op je Pod te gooien. Dat vond ik irritant, dus heb het uitgezet. Maar dát is iig mogelijk.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuwe Ipod's bij de AppleStore.
    Nu ook zwart. Nice hoor. :cool:
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Apple presenteert video iPod

    Uitgegeven: 12 oktober 2005 19:39
    Laatst gewijzigd: 12 oktober 2005 22:34

    SAN JOSE - Apple-topman Steve Jobs heeft in San Jose de opvolger van de populaire iPod gepresenteerd, met videofunctie. De iPod heeft een groter LCD-scherm dan zijn voorganger, namelijk een 2,5 inch scherm met QVGA (320 x 240) resolutie. Dat meldt Apple op haar website.


    Een trotse Steve Jobs houdt de nieuwe iPod met videofunctie vast tijdens de presentatie in het California Theater in San Jose


    De formaten die de iPod video ondersteunt zijn onder meer MPEG4 en MOV. De nieuwe speler, die gewoon iPod blijft heten, is verkrijgbaar in 30 en 60 GB. De batterijduur van de iPod is met vijf uur verlengd tot twintig uur. De speler is dunner en lichter dan zijn voorganger. De 30 GB versie is dunner dan een halve inch en de nieuwe 60 GB versie is 10 procent dunner dan de 4e generatie 20 GB iPod.

    Beide edities zijn ook in het zwart verkrijgbaar. De 30 GB gaat in de VS 300 dollar kosten en de 60 GB 400 dollar. Ze gaan volgende week de verkoop in.



    iTunes

    Ook kondigde Steve Jobs iTunes 6.0 aan, waarmee het nu ook mogelijk is videobestanden te downloaden. Zo zullen meer dan 2.000 videoclips verkrijgbaar zijn voor twee dollar per stuk. Je kunt niet alleen videoclips downloaden, maar ook televisieseries zoals Desperate Housewives voor twee dollar per aflevering. iTunes 6.0 is nu te downloaden van de website van Apple.

    Apple presenteerde de nieuwe mediaspeler in het California Theater in de Amerikaanse stad San Jose, vlakbij San Francisco. Een beperkt aantal media werd uitgenodigd om het evenement bij te wonen.

    Over de nieuwe iPod gingen al langer geruchten. Het grote nieuws komt krap een maand na de presentatie van de iPod nano, die de iPod mini vervangt. Samen met de eerste iTunes telefoon van Motorola heeft Apple haar vele fans een grote dienst bewezen nu met de lang verwachte opvolger te komen van de muziekspeler waar het allemaal mee begon, de iPod.

    [​IMG]
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Het wordt imho wel tijd dat er andere betere spelers gaan uitkomen dan de Ipod maarja.. belachelijk dat ik niet eens me playlist kan shufflen pffft en me batterij is ook zo leeg.. gaat nergens over maarja maybe laat ik hem wel fixen binnenkort want er is duidelijk wat mis met dat ding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina