1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Klik

:)

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog een vraagje:

1) kun je Ipod-mini gebruiken als Harde schijf, ik zie dat de Ipod dat wel kan maar over de Ipod mini word een beetje geheimzinnig gedaan, met eigenlijk alles..
    2) nog steeds: die ronde is dus zo`n toch screen toch?

als iemand het beter weet dan die site ik hoor het erg graag:+

3. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je de iPod mini ook als HD kan gebruiken echter 2GB (of was het 4GB) is niet veel.

Voor de zoveelste keer, het rondje op de iPod is een touch wheel dus scrollen door je vinger(s) er over rond te draaien, de 'knop' functies van de iPod kan je bedienen door de touch wheel in te drukken.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tnx;)

Nu weet ik het wel zeker, ik haal em gewoon uit Amerika en krijg dus zoiezo 26% korting (koers euro<>dollar = +/- 1,26)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga de 20GB kopen zodra ik geld heb, maar dit kan nog even duren en ik hoop dat ie in die tijd goedkoper wordt of dat de batterij wat beter wordt

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zag vanmiddag op CompUSA.com dat de 10GB 240$ koste, en de 4GB gaat 249$ kosten. ik denk dat ik het nu wel weet:)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kwil inelkgeval geen mini ipod... kvind die echt veel minder mooi :confused:

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat dat een foutje van de site is.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat weet ik niet, maar hij is wel uitverkocht inderdaad.. opzich maakt het me niks uit, me pa gaat voor zaken dit jaar nog vast wel naar de states, en neemt wel een kadootje mee, moet denk ik wel wat bij betalen :D

10. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    maar die is toch nog lang niet uit :confused:??

ps ik heb de oude Ipod (een demo model, veel goedkoper) en die bevalt me nog steeds erg goed!!! 20 gb heb ik en werkt nog steeds perfect maar weet iemand hoe ik mijn kalender spullen er op kan zetten via de Windhoos??? of andere games?

Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    hoe bedoel je? firmware updaten?

12. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    nee niet firmware...ik bedoel gewoon meer games ofzo..en (volgens mij) kan je nl alleen maar kalender notaties op je ipod zetten en dan bekijken als je een mac heb.

bestaat er ook een mogelijkheid om dat via de windhoos te doen?

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    yep, met de nieuwe versies van de Ipod kan dat op de Mac en de windows

14. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wat? de games of kalender? maare als je op apple.nl kijkt dan kan ik niet de windhoos versie van Icall downloaden...:confused: komt die dan? en waarschijnlijk zal je ook later voor die downloads moeten gaan dokken he :mad:

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie op amazon.com de _O_apple ipod_O_ voor 269 dollar staan (213 euri) ik denk ik zeg het maar even :cool:
    linkje

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn die Amerikaanse versies niet iets anders dan Europese trouwens?
    Zo niet, ga ik er zeker een in Amerika bestellen. De Dollar-Euro koers is nu ontzettend gunstig _O_

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Verschillen volgens mij niet maar kzou het voor de zekerheid ff na gaan bij die winkel...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja, je zit wel met de oplader, maar dat kun je ook switchen, dus daar ligt niet het grootste probleem..

19. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Kewl....meerdere ipod fanaten... :)

Heb er zelf eentje op de kop kunnen tikken van iemand voor 180 Euro.
    Is een splinternieuwe 3e generatie 10 Gig versie... kan ik die mooi op mun Mac G4 MP kan gaan gebruiken...eindelijk al mun eigen geproduceerde spul bij de hand tbv. demo's e.d.

Een erg informatieve site hiervoor vind ik : www.ipodlounge.com tbv. nieuwtjes, reviews en gadgets voor de ipod...

Sjek btw. ebay ook tbv. ipod's...daar vind je vaak heel goedkoop goede deals terug..

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    de I-Pod Mini komt hier pas uit in April en gaat absoluut GEEN 150 euro of zo kosten denk maar eerder weer aan 300-400 euro of zo..... in USA 250 $$$$$ dus dan is hij hier weer veeel duurder...:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina