1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charkie

charkie Mabok

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de video ipod wel halen denk ik, ik heb nou een ipod mini en tot nu toe geen problemen mee gehad. Wanneer komt de Video iPod in nederland??? of is ie al uit?

2. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Is al uit. Zie ook www.apple.nl . Je kunt hem daar bij de Store bestellen. Er is wel al een wachttijd van 7 dagen voordat ie verzonden is.

3. charkie

charkie Mabok

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx,, ik ga hem zekers bestellen!!

4. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Succes. Vergeet niet je ervaringen te posten. :)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    iTunes zet de nummers van bijvoorbeeld een album om in mpeg4, is er een functie in iTunes om zulke files terug te converteren naar zn originele formaat?

EDIT: Heb het al gevonden.

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Een gozer uit me klas heeft die Nano.. Tering!! _O_ Wat een bruut ding! En veel kleiner dan ik had verwacht! _O_

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Tja, ik trek op school ook de nodige aandacht. :+ Veel mensen verwachten ook dat het ongeveer hetzelfde formaat is. Maarnee, nóg kleiner.

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bijna altijd bij me, maar als ik hem dan een dag vergeet in mn zak te stoppen, heb ik steeds het gevoel dat ik hem kwijt ben, omdat ik hem gewoonlijk ook nooit in mn zak voel, maar als ik dan opsta, en hem proberen te pakken, denk ik steeds dat ik hem kwijt ben :cool:

Okeej, hele wazige post, maar het komt erop neer, dat ie zo klein/licht is, dat je hem gewoon amper tot niet voelt als je hem bij je heb...;) :D

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Persoonlijk vind ik de nano dus gewoon te klein. Ik heb echt geen grote handen hoor maar dat ing verzuipt er gewoon in!!! Nee doe mij maar zo'n nieuwe zwarte 30gb. Heeft tenminste ook een beetje voldoende geheugen. 4gb is niks man.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet echt met je eens.

Ik ben nu weer terug gevallen op een 128 mb MP3 speler, en je merkt gewoon, dat je veel meer uit gaat zoeken welke nummers je wel goed vind en welke niet.

Bij zo'n 30Gb zoals jij noemt, gooi je er gewoon fucking veel albums op, en dat is imo op den duur niet leuk meer.

Ik had zelf een 4 gig, en alleen maar nummers die ik goed vind/vond kwamen erop. Het is maar net wat je zelf het fijnst vind, maar ik vind 30 echt te veel.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Haha.. man van echte supergoede liedjes die ik vaker dan 20 keer wil luisteren bestaat er geeneens 4 gig man.. 4 gig is zeker genoeg en de nano is niet zo klein hij is relax klein.. past allemaal goed overal waar je hem wil opbergen en is toch sterk.. mja is mijn mening..

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar kijk als ik shit erop zet wil ik ook gewoon alles erop hebben. Ik ken mezelf ik wil meer meer en meer. Als ik eenmaal bezig ben. Snappie?? En persoonlijk vind ik de nano gewoon iets te klein en hij is best prijzig. Leg liever iets meer bij voor een stuk meer geheugen.

Maar smaken verschillen.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm...deze wordt dan ook wel erg slecht behandeld (Xpres iemand?)

Heb dezelfde, ook zwart. Heb hem nu maandje ofzo, iets minder denk ik, maar wel al een tijdje... en okej, hij is niet helemaal zonder krassen neej, maar het maakt mij niet zoveel uit.
    Ik gebruik hem om muziek naar te luisteren, en niet om naar te kijken als ik me verveel ofzo ( neej de spelletjes der op zijn erg saai) Mij maakt het dus niet zoveel uit of er (kleine !) krasjes op zitten. Tjah, zodra ik het nummer op het beeldscherm niet meer kan lezen, ga ik het pas een probleem vinden...

En dat over het aantal nummers:
    Ik heb zelf de 2 Gig versie, genomen door de prijs...
    2 gig is niet erg veel nee, maar voor mij eigenlijk precies goed.
    Elke x als ik nieuwe erop wil zetten, moet ik andere nummer verwijderen, maar dat is helemaal niet erg, want de slechtste nummers/waar ik op uitgekeken ben haal ik eraf, en zo hou ik de mooiste nummers van dat moment erop...

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

WTF. Dit is dus een foto nadat ze hem met 80 km/u uit een auto hebben gegooid.

Waarom wordt dat er niet bij verteld |:-

Foto komt namelijk hier vandaan.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben zelf teruggestapt van een 40 gig versie naar een 4 gig versie (van 4G naar nano) en heb er absoluut geen spijt van. Eerst donderde ik er al mijn muziek op, met als gevolgd dat ik 75% niet luisterde. Nu ben ik iets selectiever (alleen goede muziek er op) en ik heb meer dan genoeg aan 4 gb.

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Ipod shuffle van 512 mb:9 ik weet is niet veel enzo, maar hij doet wat hij doet, leuke muziek afspelen onderweg naar niet al te verre locaties:9 en een leuke bijkomstigheid is dat hij gratis was...:cool:

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ipod is zonet in de wc gevallen:mad::mad::mad:
    helemaal onder water en doet t nu dus niet meer, eerst dacht ik dat ie t nog deed want het backlight brandde nog, maar dat bleek zn laatste adem te zijn geweest, ik hoop dat ze hem waar ik hem gekocht heb terugnemen...anders 315 euro weggegooid:mad:

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ai.
    Was wc papier op?
    :+
    Sorry, flauw grapje.
    Maar je kan eventueel naar een apple store/centre gaan. Wie weten kunnen ze hem daar wel repareren of ruilen of weten ze een oplossing (en dan zeggen dat je niet weet hoe het komt natuurlijk).

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind het heel lullig voor je.
    Maar in WC laten vallen? Mijn god... Dat is wel de mooiste die ik gehoord heb. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina