1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dat al eens eerder gehoord op iLounge. :+

Maar zoals de mensen al zeggen: Eerst goed laten drogen, en dan naar de winkel gaan met de smoes dat hij het ineens niet meer deed.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ga ik ook doen, maar het is echt niet zo raar hoor, je gaat naar de wc met je ipod aan en het enige wat je hoeft te doen is de ipod op de bak waar het water in zit te leggen je om te draaien (met de oordopjes nog in) waardoor je oordopjes die in je oren zitten de ipod meetrekken en daar ligt je ipod, happend naar lucht in de wc...

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gek ik heb welleens gehad toen ik nog bij de belcompany werkte dat een klant haar toestel in de w.c liet vallen. Zo ploep uit haar borstzakje. En dan hem een dag later op je balie leggen. "ja ik heb waterschade" ik hem oppakken bekijken, en dan zegt ze pas dat hij in de pot gevallen is. Lekker ranzig.

Maar ik ga denk ik volgende maand eindelijk de 30gb black halen.
    Zat zwaar te twijfelen tussen de nano. Maar ik wil toch echt meer geheugen en de Nano vind ik toch iets te klein.

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    geweldige verhalen hier _O_ (sorry voor de gedupeerden).

iig, ik twijfel zwaar tussen een ipod mini en een ipod nano.

2gb lijkt me aan de krappe kant maar wel genoeg, maar de ipod mini voldoet ook uitstekend en is bovendien iets groter, dus ik weet het niet. en het prijs verschil van € 9 is ook te vewaarlozen.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Tussen de mini en Nano?? Dan zou ik het zelf wel weten die Nano natuurlijk. Maar dan wel de 4gb versie. Die Nano is toch veel mooier dan de mini. kleur klein en dun. Maar zag wel dat de mini weer nog goedkoper is geworden. Volgens mij iets van 30 euro ofzo.

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom geen 4 GB Nano?

Koop een 4GB of koop em niet zou ik zeggen :+

Want voor 50 euro meer heb je 2 keer zoveel capaciteit! En nog een voordeel tegenover de Mini: De Nano heeft flash-geheugen dat niet kapot kan gaan door vallen etc. Ook is het 100% schockproof. De mini heeft echter een hardeschijf(je), die kapot kan gaan door vallen. De mini heeft echter wel genoeg werkgeheugen voor een paar liedjes, zodat het zéér onwaarschijnlijk is dat ie overslaat, of "skipt".

7. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    van al die feiten heb ik eerlijk gezegd nog niets gemerkt (ik heb mini)

ik heb mn mini net na de launch van de nano gekocht..
    Bewust gekozen voor de mini omdat ik geen zin had om nog es 50 euro neer te tellen voor een kleurenscherm / flashgeheugen..
    en ik vind deze mini eig al best klein om te bedienen (in je broekzak is het wel ideaal). Dus die nano lijkt me een ramp om te bedienen..

maarja je moet zelf kiezen :)

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ben overtuigd, kga denk ik toch voor de nano :). (nou nog uitzoeken wat ik erin zal graveren :+ )

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    'K zag laatst nog 2 leuke:

"If you can read this
    give me my iPod back!"

en

"iPod,
    therefore iPoor."

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    lol :D , die zal ik eens overwegen :)

btw. weet iemand of er een bluetooth adapter voor de ipod (nano) is. ik heb namelijk een hekel aan snoeren, dus draadloze verbinding tussen mijn geliefde ipod en de headset zou fijn zijn :)

11. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    k heb er niks ingegraveerd vind het mooier als ie orgineel is O-) :p

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, die bestaat.

Maar die is alleen compatibel met de 4G iPod dacht ik.

Klik mij!

Tja gratis gravering laat ik natuurlijk niet liggen, ik ben wel een echte Nederlander ;)

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even contact opgenomen met logitech en die headset is geschikt voor de ipod nano. helaas kost hij wel 150 euro, iets te duur voorlopig.

ik vond hier nog wel dit: http://www.mobilefun.co.uk/product/7530.htm
    maarja, of dat nou staat onder een ipod nano :+

Edit: W000T 700 Posts :D

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
  15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij past ie net onder nano (die in de link in ieder geval niet). De nano heeft geen aansluiting voor het tweede pinnetje (die voorheen gebruikt werd voor de remot). Deze aansluiting is tegenwoordig namelijk geschrapt.

/Edit, dat was op de 2e link over dat bt ding.

16. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik ben volges mij beroofd van m'n iPod Mini..Heb ik hier dan nog garantie op of heb ik nu al dat geld weggegooid (Hij is meer dan een half jaar oud)?

17. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 2 weken geleden een week naar amerika geweest en heb daar een Ipod "Video" meegenomen voor mijn vader. (ik had helaas geen geld) Wat een mooi ding zeg. Heb hem naast me mini gehouden en de video is dunner. Scherm is aanzienelijk groter en films/music videos/ e.d. speelt ie perfect af. _O_

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dus als jij zo stom bent om je mini te laten stelen vraag je je af of je daar garantie op hebt? Wat denk je zelf.....

En als je beroven in de zin bedoelt van, je mini is dood, dan heb je wel garantie.

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, behalve als je hem bij de Dixons voor 3 jaar hebt laten verzekeren.

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    is je ipod eigenlijk verzekerd tegen waterschade?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina