1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Heeft alleen dixons zo'n service??? Of kan je dat ook bij de Apple shop doen??? En wat ben je hiervoor kwijt. k denk dat het best wel de moeite kan zijn om dit te doen.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kan je er zonder problemen je eigen video's en muziek opzetten? Ik ben niet zo thuis in de iPod. Maar ik lees overal reacties dat je slechts een select aantal tv series kan kopen op iTunes. Ik had de Archos Gmini 402 op het oog, maar nu de iPod ook video's kan afspelen voor een (IMO) redelijke 329 euro ga ik twijfelen. Alleen hoor ik ook dat zijn batterij slechts 2 uur video kan afspelen. :eek: Twee uur vind ik net wat te weinig.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    TV series kopen? Ben jij wel helemaal goed wijs? ;)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daarom vraag ik ook hoe het zit met je eigen video's. O-)
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan wel je eigen video's op deze iPod zetten. Alleen ondersteunt hij helaas lang niet alle formaten. Zie anders hier in de eerste post hoe je je video's kan converteren etc.
    Ik zit ook serieus te twijfelen of ik er een zal kopen..
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat ik me wel eens afvraag, heb een 4gig Ipod, maar klopt het dat maar 3,26gig beschikbaar is?
    Je houdt altijd wel wat minder over (omdat men vaak rekent met 1000 ipv 1024), maar dan zou ik op ca 3,7 gig uit moeten komen.
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Kom hier idd op 3.7 of 3.8 GB uit.

    3.2 is écht te weinig.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien maar eens formateren, bij Ipod info staat ook 3,7.
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het trouwens oplichterij dat ze zo rekenen.

    je krijgt gewoon minstens 200 mb minder, das toch alweer gauw een nummertje of 50.

    ik heb laatst een memorystick voor mn psp gekocht, 512 mb staat er dan op het pakkie en je kunt hem maar volstoppen tot 460 mb :{
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is ook met pc hdd's zo.
    250gig wordt er mee gepronkt, lekker makkelijk rekenen. Maar als je het een paar x met duizend vermeningvuldigd en vervolgens paar keer door 1024 deelt kom je aan echte grootte.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Is idd niet hendig, maar iedereen doet het zo, eigenlijk een beetje "een complot". :+


    Formatteren moet je niet doen, dat verneukt je sysfiles. Gewoon even bij www.apple.com iPod Updater downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de updater, maar hij geeft aan dat ik een Ipod moet aansluiten (terwijl die gewoon aangesloten is).
    Misschien eens proberen als Itunes geinstalleerd is.

    Itunes herkend m'n Ipod ook niet eens, terwijl Winamp er geen moeite mee heeft. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  13. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik vind Itunes af en toe ook echt irritant.

    Ene moment doet hij precies wat ik wil, terwijl hij ff later, terwijl ik precies hetzelfde doe, weer niet goed reageerd. Ook nu net. Ik had mn nano eraan gelegd om op te laden, en alles ging goed. Toen hij vol was, kwam ik erachter dat ik nog liedjes erop wou zetten, maar er was geen ruimte, dus moesten er eerst liedjes af. Opeens wou hij mn maps niet meer updaten ofzo, 2x opnieuw aangesloten, bij instellingen gekloot, maar hij vind hem gewoon niet meer, staat bij voorkeuren: Geen Ipod aangesloten :{ beetje vaag...

    Edit: iets duidelijker gemaakt...
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het valt mij op dat die nano nog minder stabiel is dan de andere iPod's. Af en toe moet ik em even resetten, omdat ie anders niets doet. Maar voor de rest heb ik (gelukkig) geen andere problemen.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Itunes nog even opieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Wilde ik updater opnieuw installen, moest ik me opnieuw registreren.
    Wat een crap, dan maar aju met je updater en iTunes en blijf ik wel weer lekker bij Winamp.
     
  16. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo nog minder stabiel?

    Heb nog nooit een vastloper gehad met m'n Nano.

    En wat dan nog, met een reset die ~15 sec. duurt is het opgelost.
     
  17. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Op verzoek van Graveheart en andere eerlijke personen even de vorige tekst verwijderdO-)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Albums kopen wij in de winkels.
    Uiteraard doen we niet aan downloaden via Torrent sites.
     
  19. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat ook zoiets als 'betaald downloaden', maar ik denk niet dat het echt waarschijnlijk is dat hij dit bedoelt :)
     
  20. MennoDePenno

    MennoDePenno HardrocK PosteR

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister de ipod video :) maar ik krijg er geen eigen videos op... :mad: weet iemand wat voor formaat deze moeten zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina