1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a ik heb nu wel een manier gevonden om dubbele nummers te weergeven, dan zal ik die maar zelf gaan langslopen, want ze staan steeds allemaal in de lijst dus ik moet er 1 van de 2 steeds verwijderen.

Maar ja ik zal ze dan maar eens gaan langslopen

2. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ervoor zorgen dat ik zelf selecteer welke afleveringen er naar mn ipod worden gekopieerd (binnen 1 podcast, zeg maar)
    Want ik heb nu dat de laatste 3 toe worden gevoegd maar dan verdwijnen die podcasts die ik al gedownload heb (de 4e en later, zeg maar) van mijn computer.
    Ik wil ze dus wel bewaren op mn pc maar niet op mn ipod..

3. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je bij instellingen van je ipod selecteren dat hij niet automatisch alle nummers aanpast, maar dat je de nummers handmatige wil beheren, staat ergens bij eigenschappen van je ipod.

en voor de bijdehandte mensen ja dit geldt niet alleen voor muziek nummers maar ook voor podcasts of films

4. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ooh wacht ik heb een optie helemaal over het hoofd gezien:

"werk gemarkeerde podcasts bij" <- die had ik nodig..

5. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een Ipod Nano 4 GB te kopen. Is het btw zo dat je een adapter er bij moet kopen om hem via een stopcontact te kunnen opladen? Mooie geld-uit-de-zak-klopperij als dat waar is.

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  6. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    klopt , zit er niet standaard bij

7. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutzooi. Ik ga over 2 weken naar Tsjechie en ik wil hem dan wel vaker dan alleen de heenreis kunnen gebruiken.

8. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    zon ding kopen of een laptop meenemen;)

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    echt trieste rot-service is dat zeg!

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer krijg je er geen adapter meer bij?

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij altijd al.. Toen ik me iPod mini kreeg (bij een telefoon abo), zat er wel een adapter bij ivm de actie, maar een vriend van me kocht er een in die periode, en hij had er niks bij..

Ergens wel slim gedaan van ze, want je hebt er toch echt eentje nodig.. :cool:

12. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ipod baterij begint de laatste tijd een beetje op zn eind te lopen.. hij doet het nog max 3 uur ofzo.. vrij irritant.. kan je er niet een nieuwe batterij in laten zetten die het langer doet? Zit dat in de garantie (is binnen een jaar)?? en anders hoe duur?

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    laat em helemaal leeglopen, zodat ie niet meer aangaat, en laad em dan weer volledig op. Dat schijnt te helpen.. kijk hoelang het dan duurt, en als het dan nog steeds zo kort is, kan je em volgens mij laten vervangen.. of het in de garantie zit weet ik niet, maar ik weet wel dat het vaker voor komt, dus die kans is wel aanwezig..

14. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ok.. thnx.. ik zal wel eens een albumpje aan laten staan (repeat).. kijken hoe lang hij het doet.. een nacht opladen (of is 4 uur, volgens website apple, genoeg?) en dan weer kijken..

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @GG, een oplader heb je echt niet altijd nodig. Ik zou hem alleen gebruiken op vakantie, want voor de rest staat ie lief te zijn in zn dockje ;)

Als het binnen een jaar is zou ik in ieder geval even informeren bij Apple.
    Welke iPod heb je precies, want de eerste generatie mini staat nou niet bekend om zijn lange batterijlevensduur...

16. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    het is de 2e generatie

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, dan zou ik zeker weten Apple even bellen en vragen hoe het zit ;).

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik voor het eerst itunes instaleerde en m'n muziek in de bibliotheek kopieerde stond alles mooi onderelkaar in alfabetische volgorde maar ik heb perongeluk op een of andere knop gedrukt doordat alles doorelkaar zit :confused: ik wil dit weer nornaal hebben maar dat krijg ik maar niet voorelkaar, ik heb al geprobeerd alle muziek te verwijderen en dan alles weer in de bibliotheek kopieeren maar dat had ook geen zin.

btw wat een graf programma is dit zeg.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    iTunes is imo het beste muziek programma wat op dit moment er is.. helaas doet mijn computer niet leuk mee, ivm krakend geluid als er teveel open staat (moet ff kijken wat dat is) Maar wat je moet doen, is op het balkje boven de titels van je nummers drukken.. dan staat het wel weer goed.. :+

20. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op batterijen (accu's) in elektronica zit 9/10 geen garantie :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina