1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan, thx, maar eens uitproberen als ik hem een keertje heb :)

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ze vaak converteren omdat de ipod video lang niet alle formaten af kan spelen... Dit neemt wel wat tijd en werk met zich mee, er zijn voor zover ik weet geen goed werkende gratis programma's voor. maar een aanrader is wel xilisoft.
    Je kan dan bij de meeste programma's instellen welke kwaliteit je wil. MAar zelf ben ik erg tevreden over de kwaliteit. Baal er alleen erg van dat je lang niet alle formaten kan afspelen. (Heb zelf eerst i video gekocht = converter en dvd ripper programma, maar dit werkt echt erg slecht)

Ga anders eens in een apple store kijken, daar hebben ze alle ipod's staan en kan je ook gewoon films erop kijken, dit kan trouwens meestal ook bij bijvoorbeeld de media markt

als je nog wilt weten hoe groot ze ongeveer zijn, middel kwaliteit: 2 1/2 uur film ->400 mb, dus reken maar uit

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanaf 14-09 bij de Lidl.

iPod mobiele speakerset en laadstation 49,95 Euro.

iPod dockingstation met afstandsbediening 29,99 Euro.

Auto-lader 7,99 Euro.

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb een vraagje word namelijk een beetje gek van mijn ipod shuffle.
    Als ik er een liedje op wil zetten wat ik bijv. via limwire heb gedownload moet ik via itunes dat liedje importerren. En vervolgens op mijn ipod zetten. Dit is nog wel te doen. Maar Als ik gewoon naar de map ga waar mijn mp3 in staan en dan met de rechtermuisknop kopieren naar ipod pakt die het niet. dan kerkend die het als bestand en niet als liedje. Ook conventeren met windows media player werkt niet. En dan nog het ergste pas werd mijn pc opnieuw geinstaleerd dus al mijn liedjes waren weg. Dus ik sluit niets vermoedend mijn ipod aan op itunes om er een nieuw liedje op te zetten die ik net had gedownload. En vervolgens wist itunes al mijn andere nummers van mijn ipod omdat die geen bronnen kan vinden op mijn pc. Ik had echt zo iets van wtf. Waar slaat dit op. Mijn vorige mp3 speler was van packerd bell maar die had al dit gezeik niet. Is hier wat aan te doen

5. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geeneens nodig. Dat is alleen nodig om ook AAC bestanden compatible te maken.
    Standaard werkt de iPod al i.c.m. de Xbox 360. :)

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    jup zeker weten, ik sluit me ipod ook altijd op me 360 aan, hij laad hem zelfs op

7. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met een Ipod prob??

Ik heb een zwarte 1 gig Ipod Nano. Heb hem al een maandje niet gebruik en moet hem dus opladen.
    De ipod hangt nu aan een USB poort maar verder dan het Ipod "koppel niet los" schermpje komt ie niet! De batterij laad ook niet op!
    Op de knoppen rammen helpt niet, het lijkt wel of hij blijft hangen.

Iemand tips?
    Dank Eduardo

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Nano zat deze week ook helemaal vast.

Hier de oplossing.

1. Hold op On.
    2. Hold op Off.
    3. Druk de Menu en Kies ( Midden knop ) tegelijk in.

Houd de knoppen 6รก10 seconden in gedrukt.

9. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Muchos gracias Melbuuln,
    hij werkt weer. :thumbs:

10. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Al je mp3's worden op een ipod in een map gezet die via deze computer niet toegankelijk zijn zeg maar. Als je bestanden in 1x naar je ipod kopieert functioneert ie als een harde schijf en zal hij de mp3'tjes niet herkennen. Maar als je iTunes door hebt is het eigenlijk een mooi systeem (vind ik). iTunes synchroniseerd je ipod met de bibliotheek. Dus elke keer als je je ipod aan je pc plugd checkt itunes wat er op je ipod staat en wat er in de bibliotheek zit en dan past ie het aan.

Je kunt dit uitzetten door (als je je ipod hebt aangesloten) naar Bewerken -> Voorkeuren te gaan en dan de iPod tab te kiezen. Daar kun je precies kiezen wat je wil.

11. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dammit, weer een probleem met m'n Nano.
    Zodra ik hem op een USB poort aansluit loopt ie vast!
    Hij blijft hangen op het "koppel niet los" schermpje, zodra ik hem reset door de menu en kies knop in te drukken begint het probleem weer van voor af aan...

Help!

12. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    Boel back-upen en "Herstellen" in Itunes.
    (Verwijdert alles van je iPod.)

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    He nog even een vraagje heb vandaag die nieuwe ipod nano gekocht. Mooi dingetje maaar hoe zet je foto's er op?

14. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    In Itunes bijvoorbeeld "Mijn afbeeldingen" delen bij instellingen en dan synchroniseren met je iPod.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb dus een keer wat mp3 via verkenner op mijn ipod gezet, ik heb mijn shuffle nog maar net dus begrijp er nog niet alles van :+ Nu kwam ik er dus achter dat hij op deze manier deze liedjes niet kan afspelen, omdat ik ze via itunes moet importeren. Maar het probleem is dus, ik kan ze niet afspelen en via verkenner ook niet verwijderen. Ik kan deze liedjes via itunes niet zien maar hij geeft wel aan dat die ruimte wel word gebruikt. Hoe kan ik deze liedjes eraf krijgen en via itunes er weer opzotten?

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als je de Shuffle hebt aangesloten, rechtermuisknop bij mijn computer (schijf van shuffle) en dan op formatteren drukken.
    Zo wordt ie naar mijn weten geheel leeg gehaald en heb je 'm weer zoals je 'm kocht.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien gebruikt gemaakt van het programma AnaPod ???
    Hiermee kan je via de verkenner MP3's op een ipod zetten !!

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb geen AnaPod gebruikt, maar mischien moet ik dat eens gaan uitproberen dan? Het rare is trouwens dat als ik mijn ipod inplug ik hem wel zie bij Itunes, maar niet bij verkenner. En hij geeft geen liedjes meer aan in Itunes maar speelt ze juist wel weer af... :confused: Ik heb even een paar printscreens gemaakt om het wat duidelijker te maken, ik snap er namelijk niks van :eek:

Zoals je ziet is er geen Ipod of verwisselbare schijf zichtbaar in verkenner.

En zoals je daar ziet kan ik mijn mp3's ook niet meer bekijken of wissen in Itunes..

Iemand die me kan helpen? Want ik word wel een beetje moe van deze liedjes :+

19. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    bij opties voor je ipod in itunes kan je ergens selecteren dat je ipod ook als verwisselbare schijf mag werken.. dat moet je dan aanzetten..

20. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    vraagje!!

Ik heb al een tijd me I-pod mini, maar het is erg lang geleden dat ik er nummers op had gezet. Dus nu wil ik er weer nummers opzetten, maar ik begrijp niet echt meer hoe, het is wel dat het een nieuwe computer is dus alle nummers die op m'n ipod staan, staan niet meer op de computer; bibliotheek is leeg.
    Maar ik voeg dus wat mp3 toe aan de bibliotheek en doe dan "nummers op ipod bijwerken", maar er gebeurd niks.
    Toen converteerde ik de mp3 naar AAC (of ACC?) in I-tunes zelf. En daarna weer "nummer op ipod bijwerken", maar er gebeurde weer niks.

Ik zal wel iets helemaal niet goed doen, maar weet dus niet wat??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina