1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Die touch is ook gewoon een iPhone alleen kan je er niet mee bellen ;) dat is het enigste verschil

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik snap ook echt niet waarom je nu een touch zou kopen... Bij een phone komen trouwens wel ook maandelijkse kosten, je kan hem volgens mij niet prepaid kopen. En als je nu een stylo iPod wil is de video met flashgeheugen de beste keus denk ik.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm zit de iTunes software tegenwoordig niet meer bij het product?

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iphone
    -Lang wachten. Komt niet eerder dan begin volgend jaar in NL
    -Je zit vast aan T Mobile als provider
    -Iphone kost 400-500 euro
    -Abbo van 2 jaar van 40-70 euro Per maand (1000-1700 euro dus naast je phone van zoveel honder euro)
    -Iphone is stukken dikker als de touch

Nou lijkt mij een nogal groot verschil tussen een touch en Iphone... daarnaast hebben veel mensen wel een phone en willen alleen een muziekspeler hebben._0/

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, wist niet dat de iPhone zó duur zou worden. Anyway, een iPod video 160GB is 349,- en een iPod Touch met 8GB kost 299,-. Als je het apparaat dus inderdaad alleen voor muziek wil hebben, moet je gewoon een video kopen. Als je die van 160GB neemt hoef je de rest van je leven geen muziekspeler meer te kopen:D

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    iPhone zou ik best wel willen, maar ben echt niet van plan om een erg duur abo te nemen voor deze telefoon!
    De Touch vind ik geweldig!

Over 2 maanden ga ik voor een nieuwe telefoon kijken met abo. Ik pak dan wel een smartphone met o.a. Wifi etc. Misschien wel de Blackberry ofzo. iPhone komt dan wel een andere keer. Deze eerste iPhone heeft ook veel tekortkomingen. Lees maar is een groot artikel hiervan in de allerlaatste MacFan.

Ik vind de Touch dus een heel slim en erg mooi apparaat (incl. Wifi!)

7. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist dat me pc die iTunes software niet kan afspelen en ik juist een andere programma/oplossing zoek. (die nu nog niet verkrijgbaar is)

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, tegenwoordig krijg je geen cd met drivers erbij. Dit omdat de verpakking van de nano en de shuffle er te klein voor is :). Zelfs de classic heeft een kleiner doosje dan het formaat van een cd :).

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag toch maar iTunes 7.4 geïnstalleerd. Werd gek van die melding die telkens verscheen! :+

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vorige week een 160Gb iPod, ding is alleen wel traag, maar ja dat komt denk ik door de HDD die erin zit, althans, hij is niet traag, maar hij moet als je hem een tijdje niet aan hebt geraakt even opstarten, dan hoor je ook echt dat HDD-tje beginnen te spinnen :)

Maar goed, doet me verder niks, maar ik denk, ik meld het even :9

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat doen ze het ook mooi altijd he :) Nu hebben ze weer nieuwe iPods terwijl ze nét zogoed een nieuwe firmware update kunnen uitbrengen voor bestaande video iPods zodat ze óók de nieuwe coverflow etc hebben. Maar nee, dokken moeten we weer.

Ik zat gister die conferentie te bekijken en het is echt ongeloofelijk waar ze mee weg komen iedere keer. Het publiek wordt helemaal gek en gaat uit zijn dak omdat Steve Jobs aankondigd ringtones uit te brengen voor de Iphone. Niet alleen moet je ze zelf maken, ze kosten ook nog 99 cent, naast de kosten van een nummer. Elke normale telefoon kan gewoon mp3's als ringtone gebruiken maar op de Iphone is dit natuurlijk dichtgemetseld en moet men 99 cent betalen... als Microsoft zoiets deed werden ze gewoon afgebrand maarja alles van Apple lijkt heilig.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Soms wordt Apple té beschermd.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je moet serieus die persconferentie kijken, echt leip gewoon hoe mensen op alles van Apple reageren. WiFi op telefoons bestaat al weet ik veel hoelang en apple komt ermee en het is meteen het ei van columbus. En wat is de Ipod Touch toh goed bedacht! Niet dat het gewoon een iphone is met wat functies eruit gesloopt , nee het is briljant! haha

http://events.apple.com.edgesuite.net/s83522y/event/index.html?internal=g4h5jl83a

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben 'm nu op m'n gemak aan het bekijken en je hebt helemaal gelijk! Publiek is echt over-enthousiast!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is tegen het irritante aan, dat geklap. Maar ik moet zeggen dat het ook wel heel erg cool is, wat Apple heeft gemaakt. De iPod Touch ziet er zeer gelikt uit, en helemaal met Wi-Fi erin!

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    oh noes nu ben je ook gebrainwashed :+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oh nee hoor. Helemaal niet, maar ik vind die Touch er gewoon grappig uitzien. Ik hou het lekker bij m'n 1ste Generatie Nano.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Agrees met Hordo. Desondanks ben ik toch wel van plan een Touch aan te schaffen. Het ziet er allemaal net wat gelikter uit. Nadeel is dat je verplicht aan Itunes vast zit. En dat haat ik. Volgens Steve Jobs worden Apple's niet geleverd met software dat je niet wil. Volgens hem zit Itunes er alleen maar bij omdat het 'zo gigantisch subliem' werkt. Dat zal dan wel zo zijn, maar Windows Explorer werkt net iets makkelijker. Maar goed.. Itunes installeren, muziek erop flikkeren en de-installeren.. dat ga ik doen denk ik :p

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En als je er nieuwe muziek op wilt hebben? Blijf je iTunes installeren? :+

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uhuh.. precies. Kut meuk is het :+.
    Of het moet te emuleren zijn via VMWare ofzo.. iig met Virtual PC kan dat volgens mij niet:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina