1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik werk nu op m'n staga geregeld op een Apple, en het werkt toch wel heerlijk. Ben al een beetje aan het kijken om een iBookje ergens goedkoop op de kop te tikken. Gewoon, voor erbij! :)

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De eerste paar generaties werkten alleen op de Mac en bij de eerste iPods die voor beide platformen geschikt waren, moest je bij aankoop kiezen voor een windows of mac versie. Natuurlijk zijn ze wel windows gaan ondersteunen, want 90% van de markt laten liggen schiet niet op natuurlijk ;).

Over je ervaringen bij de stores. Het is inderdaad even wennen ten opzichte van Windows, maar binnen een week moet dat echt wel lukken ;).
    Die semi-arrogante houding vind ik ook niets en ik weet ook niet waarom sommige gebruikers het nodig vinden.... Wat ik echter altijd vraag is waarom mensen windows erbij willen draaien. Sommige mensen denken dat dat al nodig is voor een office pakket en dat is natuurlijk onzin :).
    Dat je tevreden bent met windows kan ik ook inkomen, heb het ook jaren naar (redelijke) tevredenheid gebruikt, maar ik wou gewoon iets anders. Linux staat qua gebruiksvriendelijkheid echt nog in de kinderschoenen (Ubuntu is een mooi voorbeeld, dat heeft echt potentie) en ik vond mijn eerste ervaringen met OSX echt een verademing (terwijl ik wel tevreden was met windows).

Je doet zeker een opleiding netwerkbeheer oid? Het valt me echt op hoe weinig die opleidingen cross-platform denken (los van het feit wat ik van apple of windows vind). Dat soort opleidingen moet JUIST de voordelen (en nadelen) van elk besturingssysteem laten zien en ook hoe je er mee moet werken. Ik zal later waarschijnlijk ook met windows moeten werken, maar goed, daar is de pc/laptop van de zaak dan wel voor ;).

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb net even rondgekeken op Apple.com en heb de prijs van een iMac 20" bekeken. Die viel me alles behalve tegen! Voor $1199,- (€785,-) heb je al een 20" iMac 2.0Ghz!
    Nu was mijn vraag (denk dat Rox het wel weet). Met de komst van Leopard in Oktober, wordt de prijs van een nieuwe iMac inclusief Leopard dan ook hoger?

/edit: Mijn excuses, dit hoort in het Apple/Mac topic thuis. Mijn fout

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, zojuist ff Itunes gedownload, geinstalleerd en een speciaal Ipod Touch mapje laten importeren. Gaat allemaal wel aardig. Al ga dit programma niet vaak gebruiken. Misschien gaat het er vrijdag al af 8).

Ben iig nu helemaal klaar voor de Ipod Touch _O_

Tja.. dat is een lastige issue. Hoe je daarmee om moet gaan is vrij lastig. De school neemt toch wel een groot risico. Het aanbieden hiervan zou wel aardig zijn als je zelf kon kiezen. Dan hoef je geen jaar iets te leren als je zeker weet dat je er toch niks mee gaat doen. Zo heb ik 1 jaar Frans gehad op de middelbare school, spreek nu geen woord Frans en had eigenlijk die tijd willen benutten om Duits beter te leren. Om maar even een voorbeeld te geven.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je filmpjes vanaf youtube op je Ipod krijgen ? Ik heb gewoon de Ipod Video.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had laatste hier (?) gelezen dat youtube filmpjes met videoraipodconverter opgenomen kunnen worden. Zet em gelijk om naar .mp4 volgens mij.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vast directe progammaatjes voor, maar je kunt ook een programma dat Youtube Downloader heet downloaden, waarmee je de filmpjes als mp4 etc. op je pc kan opslaan, en vervolgens naar je iPod kan transferen. Van Google Video kan je ze direct downloaden.

8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ?

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shit.. er is iets mis met de levering van die Ipod Touches:mad:. Vanavond maar online bestellen dan maar..

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik zie nu dat het niet meer kan. Een tijdje lang stond er 'Download for PSP/iPod', maar blijkbaar hebben ze die optie er weer uit gehaald. GoogleVideo is dan ook altijd nog een betaversie van de uiteindelijke site die er ooit nog wel komt...

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Neeeeeeeeeeeeeee :'-(.
    Zo langzamerhand heeft Apple iets te veel problemen met leveren:
    - iPod Touch
    - iMac 20" 2.0
    - MacBook Pro
    - Wireless keyboard
    - (in iets mindere mate) de Classic

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft inderdaad 4 weken op de Mini moeten wachten... door leverproblemen van de Wireless keyboard.

Balen dat het niet best gaat met de levering van de Touch (geniet nu nog van muziekje van de iPod 4G 20GB op de Logitech Audiostation :))

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk gewoon een iPod Touch in amerika voor $299 bestellen en dan gewoon dat bedrag omgerekend in euro's betalen? Zodat je dus een stuk goedkoper uit bent.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, volgens mij niet. Komt sowieso nog BTW bij en invoerrechten dingetjes.

Ow, Apple Store (U.S.) zegt dit:

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Echt jammer.. ben gisteren vergeten te bestellen dus denk dat ik 'em toch maar bij A Mac haal. Want je zult net zien, bestel ik 'em online komt ie maandag toch nog bij A Mac. Nja.. dat weekje extra wachten kan opzich er ook nog wel bij. Ben wel ontzettend benieuwd.. Zit mezelf echt helemaal gek te maken met Youtube unboxings en reviews:+.

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vandaag de touch in mijn handen gehad. Het is toch wel een bijzonder mooi apparaatje hoor. Echt slick ontwerp, menu-interface is nog wel een beetje wennen, maar voor de gadgetfreaks echt een aanrader :).

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Plus het feit dat 'ie nu gekraakt is maakt het een super device. Nu is het echt een Iphone zonder phone functie.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je jouw Touch nu al binnen ErroX?

19. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt . Ik draai nu o.a. Google Maps , Mail en Notes. Ook kan ik nu mijn iCal aanpassen en syncen met de Mac.

Nu is ie helemaal top _O_

Ik heb hem nu een ruime week in bezit . En alles werkt fantastisch. Ik heb de meeste iPods gehad alleen geen 1G en 2G . Maar deze spant de kroon. Zoals Steve zegt " It's the best iPod ever " . Van de week in de Jaarbeurs via een Hotspot gesurft . Wat ook super werkt . Alles werkt super. Coverflow is toch wel het leukst . Simpel door al je albums scrollen d.m.v. je vinger. Het enige nadeel wat ik kan vinden zijn de vingerafdrukken maar een goede microvezel doek doet wonderen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  20. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    ipod Touch komt wel later bij mij, sinds ik alleen op zaterdagen werk -_-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina