1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een iriver H10 (5gb) die is denk al ruim 3 jaar oud (in de tijd van de eerste ipod)
    vriend van me komt binnen 2 weken terug uit de VS, daar kost een ipod touch (16GB) 400$ ... wat ongeveer 290 euro is :b:
    (iphone kost trouwens ook 400$ daar :+ )

is die ipod touch nou echt vet? of is het maar crap :9

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. daar ook nog wel aan gedacht, maar kon niet echt een goeie partij vinden voor het verschepen van dat ding. Amazon verscheept bijvoorbeeld niet naar Europa (iig niet dit spul).

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    FromUS2EU van Ellen (zoek maar op Google) doet dat wel ;).

Voor de rest is de iPod touch echt een hele coole gadget, jammer dat het dramatisch leverbaar is. Sprak gisteren iemand van de Dixons en die krijgen er ook maar een paar binnen. Ze reserveren daar alleen niet, dus kun je de mazzel hebben dat er nog 1 voor je ligt ;).

De 8GB versie is weer een ander verhaal, die is in Nederland volgens mij nog helemaal niet uitgeleverd.

Over hoeveel GB voldoende is, persoonlijk vind ik 8GB net aan de krappe kant. Ik heb namelijk nogal een gevarieerde muzieksmaak en dan heb je al snel meer ruimte nodig. En filmpjes of series is leuk vermaak voor als de treinreis wat langer duurt ;).

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geheel onverwachts werd ik in de les opgebeld door A Mac uit Den Bosch. Ze hadden er 4 binnen gekregen, waarvan slechts 3 gereserveerd :confused:. Hij hangt nu aan me PC en is bezig met synchroniseren. Duurt nog ff en dan kan ik eindelijk aan de slag.

Super mooie verpakking, mooi design, niet te klein, lekker dun, en tevens ook niet echt licht, hou wel van dat zware. Maar goed:) ik ga ff spelen:+

5. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ben beetje aan het twijfelen tussen iphone en ipod touch. Wat is eigenlijk de meerwaarde van een iPhone m.u.v. telefoneren?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt standaard meer applicaties (d.w.z. je hoeft je iphone niet te jailbreaken). Persoonlijk vind heb ik liever een standalone telefoon en mp3speler. Werkt prettiger, maar dat is puur persoonlijk.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Een vriendin van mij zit nu in New York, zelfs daar is de 8gig Touch overal uitverkocht! :mad:

9. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ga er dan eentje orderen denk ik. Apple store heeft ze gewoon leverbaar staar er :)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik ook. Heb een Nokia N73 en iPod Nano. Veel mensen luisteren muziek via z'n gsm, maar dat vind ik helemaal niets. Is je batterij veel sneller leeg, en kun je niet bellen wanneer je wil bellen! Nee, geef mij maar gewoon 2 aparte toestellen! :)

11. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 weken mijn iTouch 8 GB , en hij wordt steeds mooier.

Dit is mijn springboard overigens :)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn wat geil! _O_

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vette shit, ook vet dat je die Itunes Store kan wegdoen. Dat ga ik dus echt nooooit gebruiken. Snap sowieso de hele heisa daar niet om. Weet nog niet of ik 'em ga jailbreaken. Laat 'em voorlopig nog ff origineel, kan me niet voorstellen dat Apple geen apps gaat publiceren. Tot die tijd gewoon 1.1.1 houden :)

Edit, om nog even terug te komen ophet hele iTunes verhaal. Ik heb m'n ipod dus moeten syncen enzo. En mag nu wel een oordeel erover vellen. Het werkt allemaal wel aardig al is het niet altijd even duidelijk. Het doet wat het moet doen, maar ik moet nou niet zeggen dat het ultiem is. Denk dat het er wel af gaat binnenkort :p. Sowieso, heb ook nog maar 200MB over voor wat foto's.

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag voor mijn werk naar de MM in Breda... Na mijn bezoek ging ik er nog wat rondkijken en ook bij Apple. Ik zie me daar gewoon zo'n 20 x Touch 8 GB en 20 x Touch 16 GB in de vitrine staan!

Ik kon de verleiding bijna niet weerstaan, maar toch gelukt. Mijn iPod 20GB is nog te goed om weg te doen :).

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het internetten eigenlijk op je Touch, moet je een abonnementje nemen of kan je alleen maar online bij hotspots of je eigen thuisnetwerk?

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Elk netwerk wat voor iedereen toegankelijk is volgens mij.

En wep/wpa meen ik nu ook (als je de code weet uiteraard).

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ipod touch ziet er mooi uit zeg. Jammer dat er maar zo weining op past. Heb zelf een ipod video met 30gb. Die Iphone is ook erg sweet. Maar ja prefereer toch liever een mp3 speler en telefoon apart. En m'n Prada doet het nog prima!!

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er zit WiFi in, dus je kunt op elk draadloos netwerk.

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @Errox, gefeliciteerd :), uiteindelijk toch nog redelijk snel..
    En wat is er nog onduidelijk aan iTunes dan? Over het algemeen is het gewoon een kwestie van sleur en pleur (automatisch synchroniseren moet je sowieso niet doen, dat is voor dummies :+)

@Rivanov, elk draadloos netwerk is niet waar. Beveiligde (school)netwerken met 802.1X leveren problemen op.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oh oke, dan heb ik de presentatie van Steve Jobs (September j.l.) verkeerd begrepen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina