1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat denk ik dus ook, maar het wordt door niemand gelooft.
    Ik heb mijn mp3 speler nu in de verkoop, voor zo'n 125 euro, en heb hem toendertijds (november 2002), voor €270 gekocht !!
    Dan ga je een beetje rondvragen of iemand hem wil kopen voor deze prijs, en dan vinden ze hem te duur :eek:.

Dan zeggen ze van: "Voor €100 heb je al een nieuwe met 128 mb". Dan denk ik van "koop maar zo'n gare usb/stick/wanna-be/mp3-spelert. Maar die ik heb een een kwaliteits ding. Daar betaal je nou eenmaal voor.

Zo zit dat ook met Apple, dat spul is gewoon zo goed, en geven ook beter geluid dan de gemiddelde mp3 speler. En ze zien er gelikt uit. En trouwens, als je ziet dat je 250/300 euro moet betalen voor een 4 gig Mini I-pod. Dan is dat hardstikke goedkoop in vergelijking met die flash spelers, want daar betaal je zo'n €150 (goedkoopste zo'n beetje) voor 256mb.
    Daarbij komt dat de 1" HD's die in de Mini I-pod zitten, los al €500 kosten :eek:.
    Maar Apple koopt ze met ladingen in, dus goedkoper.

Ik kan nog steeds niet wachten op de Mini :9

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    mja, ik dacht usb 2 :)

idd! :eek: Het ziet er super goed uit ben er zeker van verzekerd dat het heel wat kwaliteit heeft!
    Ik kan ook niet wachten!:D

Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat hem halen door mun zus, gaat naar miami weekje in usa. 20 gig is daar iets van rond 370 dollar, hier 470 euro!!Ik doe er namelijkk direct 2 ook 1 voor mun broer!!Maar kan mij eigenlijk iemand precies vetellen waarom ik een ipod moet kopen en niet die van phillips ofzo!Dus goede redenen aub, bvd!

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat apple alleen maar TOP kwaliteit producten gebruikt, dat zie je ook terug in de tijd.
    En waar heb jij ooit zo'n kleine harde schijf gezien van 40 gig, die ook nog eens muziek af speelt. Nergens nee!
    Het geluid schijnt beter te zijn van I pod's, dan de gemiddelde mp3 speler. En het prachtige design waar je voor betaald.

Ik vind ze zelf nog redelijk betaalbaar, als je ziet wat je ervoor krijgt. Zoals ik eerder zij, de 1" HardDisks van Hitachi kosten $500, en die zitten gewoon in de I pod Mini.
    Mensen hebben geprobeert om deze eruit te halen en dan in een camera te zetten, maar ze krijgen hem maar niet aan de praat.
    Scheelt namelijk nogal wat, aangezien de I-pod Mini $249 kost daar.

Maar je moet echt helemaal zelf weten of je er eentje wilt halen, het is veel geld. Maar ik denk dat je het er drie dubbel voor terug krijgt :cool:

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn zus is lid van een de EOS, daar was een paar maanden geleden een review van de Ipod, waar als enigste minpunt uitkwam dat de oordopjes wat minder goed zijn. De rest was gewoon beter dan hun concurrenten zoals die van philips.

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik ben overtuigd, Ipod komt in mijn handen!!thnx

7. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
  8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Mooie prijs... alleen die vorm...
    Je wilt zoiets in je broekzak, dat ding is nog groter dan een portable cd speler :eek:

Vast wel goed hoor!

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    "10 gig Creative jukebox 2 voor 185 euro"

Dat is echt een goede prijs.
    Thuis krijgen we veel foldertjes, dan blader je weer even door in een folder van megapool,harense smid, dynabite enz. Een mp3 speler met 256 MB, die verkopen ze gewoon voor 180 euro.
    Kom op zeg, zijn er echt mensen, die zo iets kopen, zal wel dan.

Maar ja, ik wacht nog even op de ipod:cool:

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

Tech Spechs

-Order no. M9160LL/A (silver)
    M9437LL/A (gold)
    M9436LL/A (blue)
    M9435LL/A (pink)
    M9434LL/A (green) ||||||| M9460LL/A M9244LL/A M9245LL/A

-Storage: 4GB(1) ||||||| 15GB(1) 20GB(1) 40GB(1)
    -Battery life: 8 hours(4)
    -Skip protection: Up to 25 minutes
    -Display 1.67-inch (diagonal) grayscale LCD with LED backlight
    ||||||| 2-inch (diagonal) grayscale LCD with LED backlight
    -Ports: Dock connector, remote connector, stereo minijack
    -Connectivity: FireWire 400 and USB 2.0(:cool: through dock connector
    -Charge time 3 hours (1-hour fast charge to 80% capacity)
    -Audio support: AAC (16 to 320 Kbps), MP3 (32 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible, AIFF (Mac only) and WAV
    -Size 3.6 by 2.0 ||||| by 0.5 inches 4.1 by 2.4 by 0.62 inches 4.1 by 2.4 by 0.73 inches
    -Weight: 3.6 ounces |||| 5.6 ounces 6.2 ounces
    -Included software: iTunes for Mac, iTunes for Windows(5)
    -Included accessories Earbud headphones, belt clip, AC adapter, FireWire cable, USB 2.0 cable

(Earbud headphones, AC adapter, FireWire cable, 4-pin-to-6-pin FireWire adapter Earbud headphones, dock, remote, carrying case, AC adapter, FireWire cable and 4-pin-to-6-pin FireWire adapter )

-Optional accessories: Dock; armband (iPod mini only); in-ear headphones; earbud headphones and remote; carrying case; AC adapter; USB 2.0 cable; FireWire cable; USB 2.0 + FireWire cable; world travel adapter kit
    -Mac requirements: Macintosh computer with FireWire port; Mac OS X v10.1.5 or later (Mac OS X 10.3 or later recommended)
    -Windows requirements: PC with FireWire or USB 2.0 port, or FireWire or USB 2.0 card; Windows 2000 with Service Pack 4 or Windows XP Home or Professional
    -Documentation and support: Electronic documentation, getting started guide and one-year limited warranty

Options & Accessories
    -iPod Dock M9130G/A ------ iPod mini Dock M9467G/A
    -Remote & Earbud Headphones M9128G/A ------ In-Ear Headphones M9394G/A
    -Carrying Case with Belt Clip M9129G/A ------ iPod mini Armband M9445G/A
    -FireWire Cable M9127G/A USB 2.0 + FireWire Cable (iPod only) M9126G/A
    -iPod Stereo Connection Kit M9339LL/A ------ World Travel Adapter Kit M8794LG/A

Kijk verder op de site!
    Deze post zal morgen bewerkt worden, voor een duidelijkere opmaak ;)

/Tekst ná |||||| of ------ of tekst dat tussen de haakjes staat, hoort bij de Ipod, de rest bij Ipod mini

-Check your Calendar
    iPod supports vCalendar and iCalendar files, which can be exported by many applications, including Microsoft Entourage, Palm Desktop and iCal. You’ll never miss a dentist appointment again.

Keep your Contacts
    Say goodbye to clunky spiral-bound address books. With support for industry-standard vCard files, iPod lets you store and access all your important contact information with the touch of a button

Play Games
    There’s never a dull moment with the iPod. In fact, iPod now includes Music Quiz, Solitaire, Brick and Parachute, four popular games you can play anywhere — a benefit you’re sure to appreciate the next time you’re standing in line or waiting for someone.

Store Text Notes
    With the notes reader, you can transfer text-based information to your iPod and read it on-screen. Now you can have the information you need — from restaurant reviews to concert guides to news articles — right at your fingertips.

Set Your Wake Up Call
    The iPod is the perfect travel companion. It features a sleep timer, so you can fall asleep to your music. Or wake up with an alarm clock. You can choose either an alarm tone or your favorite music to wake you up. Both features work well with portable speakers or your stereo.

_O_

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is er zo erg aan 256mb voor 180 euro :confused:?
    Dat vind ik zelf eigenlijk nog goedkoop, ik heb mijn mp3 speler voor €270 gekocht met 128mb. En dat is gewoon goede kwaliteit, omdat je overal van die lelijke USB Mp3 spelers (no offence) ziet van €150 met 256mb. Zegt echt wel iets over de kwaliteit van die dingen hoor.

Als je iets goeds wilt kopen kost het je nou eenmaal veel geld, dat is zo, en zo zal het ook altijd blijven.

Daarom ga ik ook voor de I pod Mini, ik denk niet dat veel mensen hem hier (Assen, mijn woonplaats) hem zullen hebben, simpelweg omdat hij nergens in een winkel te koop gaat liggen. En omdat de meeste hem te duur vinden, maar ik weet zeker dat ik dat 10x terug krijg in: Levensduur, geluids kwaliteit, design, geheugen.
    Ookal ga ik voor gek lopen met zo'n blauw ding in me handen 8).

12. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Creative is nog niet eens een slecht merk, alleen bij de ipod betaal je voor design afmeting en stijl, en de organizer achtige functie (lijkt trouwens erg op Palm os). Mij lijkt zo'n mini ipod ook wel tof, vooral nu m'n vorige 64mb flash speler is gesneuveld.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maar daar werken ze met flash geheugen en de Ipod werkt met een harde schijf, dat is totaal anders dus de prijs is ook anders.
    Dat is gewoon appels met peren vergelijken, tis allebij te vreten maar smaakt gewoon anders...

14. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst even verder voordat je wat blaat

Product Description Creative Nomad Jukebox 2 - digital player
    Product Type Digital player
    Enclosure Colour Silver
    Dimensions (WxDxH) 12.3 cm x 3.2 cm x 13 cm
    Weight 249 g
    Localisation English
    Sound Output Mode Stereo
    Sound Effects EAX
    Equaliser Digital graphic - 4-band
    Supported Digital Audio Standards WAV, WMA, MP3
    Digital Storage Media Hard Disc Drive - built-in - 10 GB
    Headphones Headphones - binaural - stereo
    PC Interface Supported Hi-Speed USB
    Battery 1 x player - rechargeable - Lithium Ion
    Manufacturer Warranty 2 years warranty

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    "Thuis krijgen we veel foldertjes, dan blader je weer even door in een folder van megapool,harense smid, dynabite enz. Een mp3 speler met 256 MB"

Daar had ik het over.. :{

16. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    en daarbij is flash geheugen nog vele male duurder dan een HD. Een flash player met 10 gig ga je voorlopig nog niet zien, omdat dit gewoon veel te duur is <-- onbetaalbaar voor consumenten.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    thats my point ^^
    Het is gewoon een andere technologie..

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil gewoon 'n normale Ipod, alleen al omdat ik die gewoon een stuk mooier vind. Waarom moeten die krengen nu zo nodig zo duur zijn... :'-(

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    omdat zoiets ook veel kost om te maken, en ze moeten er wel geld mee verdienen, als goed is, heeft mijn zus hem nu zo'n beetje gekocht en komt hij volgende week dinsdag in mijn handjes....!!!

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    De i Pod mini komt bijna!!!!!!!!!!!!!:D:D;) niet vergeten he;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina