1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prijs maakt me in principe niet zo veel uit, als ze het maar goed en lang doen... (ok, prijs maakt wel uit als je kijkt naar die in-ear dopjes van Bose voor €150,- 8)).

Bedankt voor je advies, ik ga morgen eens even kijken! :)

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Programma's voor de Touch?

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitkijken met neppe Sennheisers, blijkbaar kunnen die ook in normale winkels liggen. Ik had in Frankrijk gewoon in een warenhuis nieuwe Sennheiser oortjes gekocht (mn ipod oortjes gingen de eerste dag van de vakantie stuk|:-), maar het waren echt verschrikkelijke oortjes, echt belabberde geluidskwaliteit. Dat kunnen dus nooit echte Sennheisers zijn geweest...

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Nederland is die kans echt nihil. Wanneer jij naar de Dixons of BCC gaat, winkels die echt service gericht zijn (dus geen Media Markt, die nog wel eens hele partijen opkopen), kan je echt niet fout zitten. Omdat die vaak zonder tussenpersoon op de leverancier zitten. (is mij verteld)

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ipod oordopjes zijn toch gewoon prima?

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    iPod oordopjes zijn echt bagger ;)

Kwaliteit is slecht. zowel van het geluid, als van de oordopjes zelf.. Elk ander oordopje wat ik ooit gehad heb, gingen echt eeuwen langer mee dan die krengen.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt dus weer aan die rare fransen8) Maar jij had het over goeie Creative's van 30,-, weet je ook hoe die heten/waar je ze vandaan hebt? Ik heb namelijk al best veel oortjes geprobeerd, maar het valt toch erg vaak tegen.

Ze zijn op zich wel oke, maar ze gaan snel kapot, de prijs/kwaliteit verhouding is niet echt goed.

Wat wel grappig is, in Nederland kopen veel mensen expres iPod oortjes om er maar bij te horen met je iPod of stiekem een andere mp3speler, terwijl in Japan mensen andere oortjes bij hun iPod kopen, omdat zakkenrollers dan meteen weten dat je een duur apparaat op zak hebt8)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Creative EP630 hoofdtelefoon
    In ear koptelefoon met een gevoeligheid van 106Db een 3.5 mm stereo gold plated plug en 8 mm neodymium driver. De koptelefoon is voorzien van ergonomische zachte siliconen in-ear buds voor een optimale fit en excellente geluidsreductie.
    24,99 bij Dixons

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    19,95 bij bol.com ;)

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop altijd de goedkoopste oordoppies
    gewoon die van sony/philips ofzo van 9euro
    verslijt er 2 per jaar 8)
    heb nu de goedkoopste sennheiser van 13euro...prima geluid :9
    (stiekem heb ik een iRiver :+ )

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks GG en Modereter, ik ga ze van de week wel eventjes halen dan:thumbs:

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sindskort ook een Ipod Nano G3/iTunes. Grappig spul...

Nog even terug hakend op deze discussie... Ik zat dus hier ook mee. De nodige TV shows gedownload maar geen 'goede' tags. Daar heb ik het volgende programma voor gevonden: http://tvtagger.wordpress.com/ (Download de laatste alpha. Niet die op de download pagina staat!). Super programma.

En mocht je dan toch lkkr bezig zijn. Trek dan ook direct ff de goede hoes voor je TV show van iTunes Store af: http://www.thejosher.net/iTunes/methodtwo.php.

:thumbs:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb laatst een i pod clasic(80 gig) gehaald. ben er zeer tevreden over alleen begin nu toch te twijvelen of ik niet beter een touch had kunnen halen.
    dus ik zit er aan te denken om een touch te halen en de clasic aan mn neefje te geven.
    zit er alleen mee dat de touch zo (relatief gezien) weinig geheugen heeft. heeft er iemand een idee of er binnen niet al te lange tijd een ipod touch komt met grooter geheugen?

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    NFL_Dolphins, volgend jaar september komt er een iPod touch met meer opslagruimte. De iPods worden namelijk 1x per jaar gewijzigd en dat is de laatste jaren altijd in september geweest.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm oke, en dat is ook al aangegeven of gewoon een schatting?
    stel vrienden van me komen volgende maand terug uit de us, en daar is de ipod touch 400dollar(275euro) dus dat klinkt erg goed moet ik zeggen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat Apple de Touch een soort exclusiviteit mee wil geven, en niet zo'n externe-hardeschijf idee aan wil geven als de Video's en Classic's.. Dus ik denk niet dat het geheugen echt veel groter gaat worden volgend jaar.

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een schatting die voor de afgelopen 3 jaar waar bleek te zijn....

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, met een Classic video hoef je in principe nooit meer een nieuwe mp3speler te kopen, en kan je gewoon ál je albums, nummers, films en foto's kwijt. Wat mij betreft is het enige voordeel aan een touch dat je kan internetten (alleen bij hotspots/thuisverbinding) en dat het gewoon leuk speelgoed is.

Als ik een nieuwe ga kopen, wordt het eerder de Classic 160GB, dan de touch:)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, dat touch , dat scherpje, de display enzo vind ik echt dope
    + vriend van me gaat naar amerika volgende week en komt begin december terug, en hij is daar 400 dollar dus met de huidige dollar koers 275 euro. voor die prijs zeg ik geen nee:9
    en als ie niet bevalt, ga ik gewoon terug naar de classic en verkoop de touch voor 300 euro, moet makkelijk lukken:)

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat voor een onzin? Ik kan echt niet al mijn films+muziek+foto's er op kwijt. Het is dat ik tot nu toe te lui ben geweest om veel films te recoden, maar ik zou ze toch lang niet allemaal er op kwijt kunnen. Dat is ook helemaal geen probleem, maar nooit meer een mp3-speler kopen klinkt niet echt lekker ;). Na 2 jaar (dus in 2009) ben ik wel weer toe aan wat anders ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina