1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In Itunes rechtsonderin je pijltje dat (of omhoog of omlaag staat) aanklikken, zodat je linksonderin je illustratie ziet of "Illustratie toevoegen"..Daarna kan je en plaatje naar dat hokje toeslepen.

Voorbeeld:

Linksonder zie je de albumart..Rechtsonder het plaatje staat het pijltje dat ik bedoel. Die moet naar beneden staan, zodat je de album art ziet. Als je geen album art hebt een foto slepen naar "Illustratie toevoegen"

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat bedoel ik niet.

Het lukt mij op zich om de covers toe te voegen. Het duurt alleen erg lang nadat ik op Ok heb gedrukt! Hij is wel 2 minuten bezig om alle nummers te voorzien van een art. :{

3. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je meerdere nummers tegelijk doet (zoals een album) duurt het inderdaad even. In ieder geval hier wel. Als ik het per nummer doe, is hij met 2 á 3 sec klaar

4. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Okay, dan is dat dus normaal! Ik dacht dat ik wat fouts deed. ;)

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m'n Nano verloren.
    Wens mij aub wat sterkte toe:'-(

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beter :D kun je / heb je een excusses (om) ook een Touch kopen!? :+

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoe doe je een heel album tegelijk dan?

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Alle nummers van het album selecteren ;)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm je bedoelt dat aanvinken links in de lijst?
    het irritante is, dat al mijn nummers aangevinkt zijn. of is er een andere manier?

EDIT: nvm heb het al, shift en slepen dus:)

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb daarnet een album aan de Bibliotheek toegevoegd met album art toen de ipod niet aangesloten was. Het duurde toen maar 4 seconden!

Ik heb geen tweede album om het te testen. Maar ik geloof dat het dus veel sneller gaat als je ipod niet is aangesloten.

11. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het aanpast op de iPod is het inderdaad tergend langzaam . Ik vind het synchroniseren ook niet bepaald snel . Mijn andere iPods gaan allemaal sneller. En dat terwijl ze allemaal USB 2.0 zijn.

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net mijn ipod classic gekregen.

Maar ik snap nog niet veel van die itunes, kan ik niet gewoon de mappen (waarin verschillende soorten muziek in zit) zoals die op mijn pc staan plaatsen op de ipod of iig zo precies overnemen.

edit//

Het wordt al iets duidelijker, maar toch vraag ik mij bovenstaande af.

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet aparte Playlists aanmaken op je iPod (via iTunes). En dan je muziek daarin slepen.

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, dat had ik al gedaan. Maar ik moet ze dan zeker uit die grote muziek lijst (via itunes) ze eruit gaan vissen en slepen naar mijn mappen die ik dan op itunes heb aangemaakt...

Kan ik niet gewoon de map die ik al heb op mijn pc, in die nieuwe aangemaakte map slepen van itunes? Zo te zien wel, maar hij pakt een totaal ander titel dan dat ik ze gegeven heb.

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. dat is zo ontzettend ruk. Dat iTunes dat zo graag zo wil aanpakken moet 'ie zelf weten. De keuze moet bij mij liggen lijkt me.. Maar ik heb ook gewoon liever losse mapjes, werkt 20 x relaxter. Heb nu gewoon een hele zooi nummers die ik nooit zal luisteren omdat ze niet in een 'album' zitten. En ga maar eens uitzoeken waar Track 1 bij hoort (via internet op laten zoeken lukt niet, I've tried :+).

Dus ik zou dat ook wel graag willen weten.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik probeer een film in mn videolist te zetten, alleen op 1 of andere manier pakt ie m gewoon niet.
    het is een .avi bestand, kan het daaraan liggen?
    zo ja: hoe zorg ik ervoor dat ie wel in mn lijst kan?

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    iPods spelen alleen maar .mp4 af. Dit moet je dus ook in iTunes zetten en vanaf daar naar je iPod kopieren. Voor het converteren naar .mp4 kun je de volgende programma's gebruiken: Videora (Windows) of iSquint (Mac).

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    iPod speelt ook .mov ;)

je kan ook heel makkelijk op www.zamzar.com converteren. maximaal 100mb though, maar voor mij ideaal, en je hoeft geen programma's te downloaden

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    maar .mov is een container waar verschillende codec voor nodig kunnen zijn... Dus ligt er maar net aan hoe het opgeslagen is.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    als ik op www.zamzar.com converteer naar .mov, doet ie het perfect op m'n iPod, dus t ken wel :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina