1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die had ik ook bij iemand anders gezien, heeft een Ipod Video, maar zoiets is nergens te koop voor de nieuwe Nano, alleen zo'n sok die veel te groot is voor de nano 3g.
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb eens iTunes gedownload omdat ik volgende week waarschijnlijk een Touch ga halen, maar ik kan niet connecten met die iTunes store. Ben bezig met het registreren, maar bij het gedeelte van je betaalmethode kies ik ClickandBuy, vul ik mijn postbank gezeur in, en dan uiteindelijk na een paar mailtjes op verder, dan krijg ik zo'n schermpje waarop staat iTunes start zo..

    En dan dit:
    [​IMG]

    Met mijn verbinding is niets mis, hoe los ik dit op? :'-(
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen week (of die week daarvoor..) is de geheel Nederlandse iTunes Store online gegaan en het lijkt alsof dat nog niet perfect voor elkaar is, want ik krijg ook heel vaak van die verbindingstime-outs...
    Ik neem aan dat Apple dit bijzonder snel oplost, maar ik vind het eigenlijk al te lang duren...
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah okay, het is net trouwens wel gelukt. Ik vond het al raar dat het Nederlands was, nooit iets over gehoord. :+
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb(eindelijk) mn touch binnen, wat een geweldig ding!
    alleen hij doet een beetje raar met itunes,(ze zijn beide up to date) elke keer als ik hem inplug vraagt itunes of ik hem wil registreren, elke keer vul ik mn gegevens in, krig geen fout meldingen of wat.
    maar ik moet het elke keer weer op nieuw doen.
    nog ff ene vraagje, is het beeldscherm kras bestendig of is het echt noodzakelijk zo'n hoesje eromhene te nemen. dan kom ik op het 2e probleem.. die zijn hier nergens in de winkel te koop:mad:
    iemand daar nog een leuk adresje voor?:)

    Edit:
    heb hem net bij de bbc hier in hilversum zien liggen!
    voor 2,95 of 3,95 geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  6. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je de BCC bedoelt? Dan ga ik daar eens kijken, maar 3-4 euro is wel erg weinig, in Amerika kost ie 20 dollar, dus op dit moment ong 14 euro. Toch bedankt, ik zal eens even gaan kijken ;)
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Was zelf van plan een iPod (Classic/Touch) te halen maar het converteren was ook een flinke minpunt voor mij, ben maar voor de Creative Zen Vision M 60 GB gegaan. Speelt zowat alle populaire videoformaten af (avi, wmv, mpeg etc) en videokwaliteit is zelfs beter dan de Touch (of overige generaties iPod's, ondanks dat die al lang op de markt is). Ook een stuk goedkoper en 4x zoveel opslagruimte dan de Touch.
     
  8. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scherm is krasvrij inderdaad , de achterzijde echter niet .
    Een optie is een iPod sok . Ik zou in ieder geval niet van die siliconen troep gebruiken. Damn dat is lelijk zeg . :x
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    bcc bedoel ik ja:9

    ja ik zoek ook zo'n soort sok, vriend van me heeft er 1 over zn ipod video, alleen hij kreeg hem er destijds bij. kan nu alleen nog zo'n siliconen dingentje vindenmaar dat vind ik idd echt lelijk.
    alleen wil dus gewoon zo'n stoffe zak achtig iets.

    weet iemand trouwens iets van zo'n app dat je ook games op je touch kan zetten?
     
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg maar geen video's van youtube gedownload via videora. Zover de beschrijvingen doe ik het goed...

    Hij zegt, file not found (404)


    @dolphin
    check de apple store voor een sok oid.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat file not found heb ik ook constant:confused:

    en sok hebben ze alleen voor nano's, plus k hoef die gekleurde dingen niet. wil gewoon een simpel zwart hoesje:9
    zou niet zo moeilijk te vinden zijn had ik het gevoel:9
    k ga morgen wel ff kijken of ze voor andere merken die dingen wel verkopen, 1 waar de touch gewoon inpast...
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat even weten als je wat moois voor de touch hebt gevonden!!!
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ahah ook opzoek?:9
    morgen is hier de markt, ga gewoon ff bij mobiel winkeltjes/kraampjes kijken!
    anders koop ik gewon 2 lappen stof, pak naald en draad en maak er een zakje van:9
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat het iig even weten! :+
     
  15. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn ook mooie hoesjes : Fabrix Cases.

    Voorbeeld ;

    [​IMG]

    En een mooie prijs door die lage dollar . \o/
     
  16. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn idd mooie en ook voor de nieuwe Nano :D Zijn die ook ergens in Nederland verkrijgbaar?
    Edit, ik heb net deze site gevonden:http://www.expansys.nl/p.aspx?i=158889 maar er staat bij de foto de Shield voor de iPhone...
    Ook een nadeel is de prijs, 10 euro verzendkosten! :confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk, zoiets zocht ik. ff kijken of die ook naar NL shippen:)
     
  18. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb er zelf ook een hoesje vandaan. Kost 2 dollar verzendkosten.
    :)
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is, zijn de hoesjes voor de nano op dit moment wel goed te krijgen bij de Apple Premium Resellers. Je hebt siliconen hoesjes van Catch 28 (€19,95), hard-plastic hoesjes van Biscuit (ong. €24,95) en leren hoesjes van knomo (rond de €50,-). Voor ieder wat wils ;).

    In het algemeen; bescherming voor de Touch is nog erg moeilijk te krijgen (in Nederland). Ik geloof dat de Apple sok een mogelijkheid is en dat burning love en foofpod ook 1 of 2 inschuifhoesjes hebben.

    @jan_tran, de touch is ook niet de iPod met de meeste bang for the buck en is absoluut niet te vergelijken met een hard-disk based (normale bediening) mp3-speler. Kijk het verschil in prijzen tussen de classic en de Touch ook maar. Dat scheelt 50 euro, terwijl de classic 10x zoveel opslagruimte heeft. Ik heb even naar de specs van de creative gekeken (design is sowieso eigen voorkeur...), maar die heeft ook wel beperkingen qua video hoor:
    Daarnaast heeft hij een minder lange accuduur (al zal dat niet zo snel een probleem zijn). Ik hoop dat hij helemaal bevalt :).
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is wel heel weinig:eek:
    denk dati k dan maar ff 2/3 hoesjes laat overkomen:)\o/ Fd

    Edit: heb mn touch nu een paar dagen, en k moet zeggen; ben er erg tevreden over!
    Het werkt allemaal gewoon super.
    typ dit bericht er nu zelfs op:D
    er is wel1 klein nadeel mn vingers zijn net wat te groot voor het toetsenbordje :9
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina