1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    geloof me, als je m voor 400 dollar kan krijgen; DOEN!!
    want zodra ie hier in nl is word het $ tekentje gewoon vervangen door een € teken.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou er staat op de apple site (US): iPhone now $399 dus...

    maarja ik hoef eerlijk gezegd geen abbo van 60 dollar/euro per maand. Ik heb liever gewoon prepaid. En als hij niet simlock vrij is houdt het hele verhaal natuurlijk meteen al op.

    EDIT: Hmmm, je kunt hem blijkbaar softwarematig unlocken ofzoiets volgens die iPhoneclub.nl

    Maarja dan moet je hem nog aan zien te komen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jongen bij mij op school verkoopt 'm voor €599,-. Dan is hij simlock-vrij.
    Vind het nogal wat geld!
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Iemand die ik ken die verkoopt hem voor 400 euro. Ik weet niet of hij dan simlock vrij is (dat maakt dan ook niet meer zoveel uit, zie mijn vorige post), maar van garantie zal dan wel geen sprake meer zijn. Hij is dan namelijk "van de vrachtwagen gevallen". En daar houdt ik persoonlijk niet zo van. Ook als hij dan stuk gaat bijvoorbeeld, dan ben je echt de sjaak. En voor 400 dollar is 270 euro.
     
  5. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso heb je alleen garantie in de US. Omdat hij daar vandaan komt , en hier nog niet te koop is . 400 dollar is de normale prijs . Apple kan toch niets doen aan de lage dollar ? Zo is het nou een maal , je kunt er weinig tegen doen.En je moet ook meedenken dat Apple voor "ons" de taal , boekjes e.d. allemaal moet vertalen omdat wij alleen een Nederlands boekje willen. Maar ach voorlopig komt 'ie hier nog niet. Omdat hier de mensen niet bereid zijn om er 399 euro + abbonement a 50 euro per maand te betalen. Maar goed ; hij bevalt mij uitstekend . En ik ben er zeer blij mee. \o/.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt hier ook gerantie gezien het niet via de winkel is maar via apple, en apple is wereldwijd.
    (heb het toevallig vorige week nog gevraagt @ machouse, gezien ik een ipod touch uit amerika heb)
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Zodra je je iPhone unlocked dan vervalt je garantie bij Apple, dus dat verhaal gaat niet door.

    Ik had hem via GSMtrack gekocht en zij bieden mij een jaar garantie op alles. Niet als ik hem zelf opslot gooi door hem proberen te updaten :+, maar als het toch gebeurd zijn ze wel bereid om te helpen met het opnieuw unlocken.
     
  8. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Op iPods en Macbook (Pro's) heb je wereldwijde garantie ja . De iPhone niet. En de Machouse zuigt wel eens vaker wat uit de duim. :+
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja machouse is idd niet echt een hele betrouwbare bron nee..
    maar dat v/d iphone wist ik niet.
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne komt vandaag als het goed is binnen :). Versie 1.1.2 OOB en de stealth sims liggen al te wachten :). Alleen jammer dat hij helemaal gepakt is door de douane :'-(. De verkoper had hem niet goed genoeg gemarkeerd :'-( (hoppakee, de staat pakt weer even €99,59 af....).

    Maar de Nederlandse prijs zal ook wel gewoon €399,- worden met een 2-jarig abbo vanaf €49,-. De vraag is alleen nog welke provider het wordt en hoeveel belminuten/sms'jes je krijgt voor dat bedrag.
     
  11. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik zit de laatste tijd te kijken naar ipod luidsprekers ik kan nou niet zien welke echt goed zijn en welke niet
    ik wil er een voor in mijn kamer en ik wil wel echt een goed geluid hebben maar hij moet ook weer niet te duur zijn

    ik neem aan dat sommige van jullie zo´n apparaat hebben staan thuis dus misschien kunnen jullie me wat aanraden...alvast bedankt
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt goed geluid en niet duur gaat niet lukken ;). Ik weet niet of je al een goede stereo/geluidsset in je kamer hebt staan? Anders kun je je iPod daarop aansluiten.

    Mocht je verder echt goed geluid willen dan zijn de volgende setjes aan te raden:
    - JBL Radial €299,95
    - Harman Kardon Go and Play €349,-
    - Bose Sounddock Portable €399,-

    Wil je redelijk goed geluid voor een kamer van gemiddelde grootte dan kun je het beste:
    - JBL OnStage II voor €150,- of de
    - JBL Radial Micro voor €170,- nemen.

    Acceptabel geluid begint rond de €100,- (als je een kleine kamer hebt).
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    het betreft een slaapkamer van 5 bij 3 ...:cool:

    ja ik zie inderdaad dat ze niet heel goedkoop zijn opzich wil ik er ook wel wat aan uitgeven.

    maar ik wil wel gewoon goed geluid hebben maar bij een JBL betaal je denk ik ook wel een beetje voor het merk of ziet ik dat verkeerd.

    en een radio functie lijkt me ook heel relaxt... kan je trouwens ook zon apparaat op je pc aansluiten om vanaf daar muziek af te spelen...
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Had gisteren ff gespeeld met de iPod Touch in de A Mac. Zeker wel een vet ding :D Mijn ouders zijn bijna om :+
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Radiofunctie kom je of bij de JBL On Time van €249,- of bij goedkopere namaakprut als iHome (2Go). Zeker niet aan te raden ;).
    Natuurlijk betaal je bij JBL iets voor het merk en het design, maar ik denk dat het op dit moment ook de beste prijs/prestatieverhouding biedt.

    Welke A-Mac? Amersfoort, Utrecht of Den Bosch ;).
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Den Bosch.

    Maar daar ga ik hem niet kopen. Want 300 euro is me toch iets te duur. Ik probeer een nieuwe via marktplaats te kopen. Of anders via een internetsite. Maar eerst gaat mijn vader korting proberen te krijgen bij mail-a-mac, want daar heeft hij laatst een 17" Macbook Pro gekocht.
     
  17. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik al . Die iPods van rond de 200 euro gok ik ? Ik zou hem dan in ieder geval gaan ophalen . Best raar dat er dan wel 100 afkan. Het is dus geen schone zaak. Maar goed dat moet je zelf weten , ik heb liever garantie . :)
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoop is vaak Duurkoop.

    Ik zou dat ook niet doen... ga dus niet over een tijdje hier zeuren dat er iets mis mee is ofzo en je geen garantie hebt :).
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou hem ook op internet kunnen bestellen.

    Maarja je hebt een jaar fabrieksgarantie he. Ik had ook een bod gedaan van eentje die hier 10 km vandaan te koop staat (maar die was 250 euro en voor die 25 euro meer koop ik hem liever nieuw, maar ik wacht mijn bod even af), en die had ook een aankoopbonnetje.

    En anders bestel ik hem gewoon op internet voor 275 euro.
     
  20. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje dubbelop wat je nu zegt . Je wilt 25 extra bijleggen voor een nieuwe . Maar 25 extra op die 275 weer niet . Overigens snap ik niet dat je voor 275 euro op internet gaat bestellen. Ik zou hem dan gewoon gaan halen zodat je hem gelijk in je handen hebt , en er geen een of andere bezorger mee gaat smijten e.d. Zeker nu met de kerstdagen.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina