1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wat ook handig is om te weten, maar wat wel een groot nadeel is!!!

is dat je alleen muziek van je eigen pc op je ipod ken doen..

dus niet als je even naar iemand anders gaat en bij hem ff snel wat albumpies er opwil zetten. Het kan wel maar dan kan je ze niet meteen luisteren, je zet ze dan als mp3 op de hardeschijf.

misschien wisten jullie dit al, maar ik d8 laat ik het nog even vertellen :)

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp he niet helemaal, zou je mischien iets uitgebeider willen uitleggen?

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat hij bedoelt dat je alleen je eigen pc kan gebruiken om muziek over te zetten, maar als je gewoon de driver cd meeneemt moet dat volgens mij bij iemand anders geen probleem zijn..

4. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Ongeveer,

Ipod werkt met een programma Itunes. DMV Itunes kan je muziek op je ipod zetten. Met itunes maak je dan playlisten aan en die zet je dan op je ipod. Als je met je ipod naar iemand anders gaat (die dus andere playlisten heeft dan jij) om daar muziek op te zetten, dan gaat dat niet. Waarom niet? om dat je je ipod hebt gekoppeld aan je itunes op jou pc van jou muziek.

Wil je wel muziek van iemand anders op je ipod zijn er 2 manieren.

1. De muziek via Deze Computer via het mapje op je ipod te doen, dan kan je ze niet luisteren en als je thuis komt de muziek via itunes op je ipod te zetten

2. Je gehele ipod leeg te maken en die te koppelen aan de itunes van je vriend en al zijn muziek op je ipod zetten..Dan ben je dus al je muziek van je zelf op de ipod kwijt. Wil je je eigen muziek weer terug? Leeg je je ipod en sluit je em weer op je eigen pc met je eigen itunes aan.

als het nog een beetje onduidelijk is dan zal ik morgen een duidelijkere omschrijving posten omdat ik nu geen tijd heb.

greetzz Pim

Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ok maar je bent niet verplicht muziek via iTunes te downloaden toch? Alle muziek, van CD tot mp3 ergens anders vandaan komt in aanmerking.? :)

6. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja je kan wel gewoon muziek die je hebt gedownload bij kazaa ofzo er op zetten, maar dan wel via de Itunes op jou pc enz.. :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus dat wat je upload is gekoppelt aan één iTunes programma? Is dat pure tactiek (welke ik nog niet echt begrijp) of een onvolkomenheid in de software?

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    maar je kan je Ipod toch ook gebruiken als externe harde schijf coor bijv, software etc ? :eek: Hoe gaat dat dan in zijn werk

9. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt, al het muziek wat je op je ipod zet (dus niet de extrene hardeschijf) is gekoppelt aan een itunes

ja klopt ook

dan ga je naar Deze Computer en dan zie je de naam van je Ipod als een verwisselbare schijf. Je opent die map en je kan er alles op gooien wat je maar wil. Als het muziek is kan je het dan echter NIET lezen alleen maar via itunes :)

zelf wist ik dit eerst ook allemaal niet maar ik vind het zelf eigenlijk een best groot nadeel maja.

ik weet alleen niet of dit alles ook het geval is bij de ipod mini wat ik echter wel denk.

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :mad:

De verkoop van de I pod Mini is uittgesteld naar JULI !!!

Het hele bericht (mensen die zich ingeschreven hebben, hebben deze mail ook gekregen).

Beste klant,

Hartelijk dank voor je verzoek om door Apple op de hoogte te worden gehouden
    over de introductie van de iPod mini in Europa.

Hierbij delen we je mee dat de iPod mini in juli in Europa beschikbaar zal zijn.
    Bijgaand vind je een persbericht waarin we dit officieel bekend maken.

Wij houden je op de hoogte

Nogmaals hartelijk dank voor je getoonde interesse.

Apple

PERSBERICHT
    Voor de wereldwijde markt

Apple stelt wereldwijde levering van iPod mini uit tot juli

Brussel, 25 maart 2004 - Apple kondigt vandaag aan dat het de levering van de
    iPod mini buiten de Verenigde Staten uitstelt tot juli. Apple neemt deze
    maatregel als gevolg van de extreem hoge vraag naar de iPod mini in de Verenigde
    Staten waardoor de totale geplande productie de massale vraag tot einde juni
    inmiddels in grote mate overstijgt. Apple verhoogt zijn productiecapaciteit van
    de iPod mini en verwacht tegen begin juli aan de vraag in de rest van de wereld
    te kunnen voldoen.

"De iPod mini is een regelrechte hit in de Verenigde Staten en we verwachten dat
    het in de rest van de wereld niet anders zal zijn. Zodra we onze voorraden in
    juli op peil hebben, zullen we ook aan die vraag kunnen voldoen", aldus Tim
    Cook, Executive Vice President Worldwide Sales & Operations van Apple. "De iPod
    mini levert een enorme bijdrage aan het succes van de iPod, die nu al wereldwijd
    de best verkopende en populairste muziekspeler is."

De iPod mini is 's werelds kleinste draagbare muziekspeler met een capaciteit
    van 1000 nummers van cd-kwaliteit en heeft een lichte, compacte behuizing van
    geanodiseerd aluminium in vijf kleuren: zilver, goud, roze, blauw en groen. De
    iPod mini is niet groter dan een business kaartje en weegt niet meer dan een
    polshorloge. Hij is makkelijk met één hand te bedienen dankzij het unieke Click
    Wheel en heeft dezelfde bekroonde gebruikersinterface als elke andere iPod. De
    iPod mini werkt naadloos samen met iTunes, het populaire Apple programma voor
    het beheer van muziek op pc en Mac.

© 2004 Apple. Alle rechten voorbehouden. Apple, het Apple logo, Macintosh, Mac,
    Mac OS, iPod en iTunes zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van
    Apple. Andere bedrijfs- of productnamen kunnen handelsmerken zijn van hun
    respectieve eigenaars.

Dit vind ik echt niet leuk!!! :'-(.
    Heb ik wel wat meer tijd om te sparen...althans..kan ik nu eerst dingen kopen die ik eigenlijk al eerst wilde kopen...maar wilde de mini ook..:).

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    tjonge jonge, :{

Dit is dus niet leuk!!!!!!!!!!!!!!!

Wat moet ik nu vragen voor mn verjaardag?? :mad:

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Een I pod 15 gig natuurlijk :9

Als ik het geld er voor over had, had ik het wel gedaan...maar ik heb meer dingen waar ik volgende maand me geld aan uit moet besteden...:mad:

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    echt ZWAAR klote dat ie uitgesteld is...........:mad::mad:

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nu een aanbieding bij dixons dat je er een gratis belkin iets bij krijgt twv 74,95EU. Dat je de ipod op kan ldaen in auto!Maar nog wel steeds die prijs van 449EU voor 20 giga!

15. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Heey maar als je al je muziek alleen via Itunes kan inladen.
    Kun je dan niet alle mpdries van de pc van je vriend of wie dan ook in je harde schijf capaciteit opslaan... Die thuis op jouw computerhardeschijf zetten... En dan die mpdries via je eigen Itunes inladen (alsof je ze zelf gedownload hebt)?

Of zeg ik nou iets heel doms?

Edit:
    Kheb net nog eens zitten terug lezen en je zei dit hierboven net zelf al pimpboi... Maarehmz... dan zie ik dus het hele probleem niet...:confused: :+

Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nou kijk, stel jij bent bij een vriend en die heeft een heel vet nummer en die heb jij niet en die wil je op je ipod zetten!Maar dat kan wel maar dan moet je alles er afgooien wat jij erop hebt gezet!Omdat jou ipod gekoppelt is aan 1 ding en dus ook maar via 1 ding er iets op kan zetten en neit via verschillende dingen zodat je alles er af moet halen als je iets van iemand anders erop wilt zetten!!

Correct me if i'm wrong.

17. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Correction...
    - Je gaat naar die vriend sluit je ipod aan zet dat ene mpdrietje erop met de externe hardeschijf functie.
    - Je gaat naar huis en sluit je ipod aan en haalt dat mpdrietje binnen op je pc vanaf de externe hardeschijf functie.
    - Je start je Itunes op, laadt je supercoole mpdrie in. Zet hem op je Ipod... En bouncen maar! toch?

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt helemaal maar je kan niet bij je vriend een pm3tje erop zetten en direct luisteren!dat is beetje het nadeel

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    iPod gekraakt
    Alhoewel sommige media het lange tijd als een echte hoax (nepbericht) bestempelden, lijkt het er toch op dat een programmeur uit Duitsland erin is geslaagd de iPod van Apple te kraken.
    De succesvolle MP3-speler van de computerfabrikant uit Cupertino kan meer dan alleen liedjes afspelen. Het apparaat met vele gigabytes aan opslag kan ook worden gebruikt als memorecorder of fotoboek. Alhoewel Apple de opensource beweging een warm hart toedraagt, kwam juist uit deze hoek de meeste kritiek op de iPod. Gebruikers klagen dat de besturingssoftware van de iPod zo gesloten is dat er alleen Apple software op kan draaien.
    Een in Australiër met domicilie in Duitsland heeft de iPod echter weten te kraken. De man is er in geslaagd een Linux versie te ontwikkelen die kan draaien op de oude versies van de MP3-speler. Op de website van de programmeur wordt tekst en uitleg gegeven. De ‘Aussie’ nodigt vooral collega programmeurs uit mee te helpen aan de ontwikkeling van nieuwe ‘Linux’ software voor de iPod.
    Vanuit Apple zijde is er nog geen officieel commentaar.
    Wanadoo.nl

Op zich vind ik het ook erg dom dat je niet van alles kan droppen in je ipod, zou heeel handig zijn geweest!

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Review ipod

Ik heb er over nagedacht en ik heb geen zin meer om nog maanden op de mini ipod te wachten.
    Ik ga deze week de 15 GB versie halen, voor 320 euro. Als het goed is krijg ik als student korting van ongeveer 30 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina