1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat zal heus wel meevallen hoor. Ik zie wel hoe jij over internet denkt :+ Maar 25 bovenop 25 is 50 euro. En dat word veel. En mijn ouders vinden 300 ook veel klinken (ik ook trouwens).

Maar die 10 km hier vandaan gaat iig niet door want hij wil er iig 200 bij en nu heeft hij in 1 keer geen aankoopbonnetje meer en hij is in 1 keer ook niet meer ingeseald.

Dat wordt dus of Mailamac of PIXmania (goedkoopste op kieskeurig).

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die paar euro extra kan je beter naar een winkel gaan en meteen meenemen. Als er iets aan de hand is, meteen terug.

Bij internetshops is dat totaal anders en een heel gedoe!

Pixmania ooit mijn Motorola mobiel van besteld. Verschrikkelijk hoe dat ging zeg met faxen en weet ik wat... en was ook nog is Franstalig als standaard! Dat heb je met Pixmania..dus ook met je iPod dan.

Doe makkelijk en ga naar de winkel...

3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, iets in de winkel kopen is wat mij betreft nog altijd het beste.
    Geen gezeur met verzendingen, verzendskosten, eventuele schade door onvoorzichtig omgaan met het product door anderen, geen eventuele invoerrechten echt helemaal geen gezeik.
    Ook ben je er van verzekerd dat je garantie hebt.
    Ik zou gewoon wat langer sparen en hem gewoon in de winkel kopen.

Edit: Ik zie net dat je ouders het betalen, ik zou voorstellen zelf een deel te betalen.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb een iPod Touch 8GB besteld! Heeft hier iemand zijn touch ge-jail-breaked? Zodat je er meer applications op kan installeren?

5. Shizzel

Shizzel Guest

Ik zie op Marktplaats wel een advertentie voor 12 euro, maar dan kan je mailen en nog wat extra dingen. Ik weet niet precies of dat ook echt ge-jail-breaked is.

Vraagje: Kan je met iTunes ook gewoon niet zulke legale nummertjes erop zetten, of kan dat niet? Ik snap namelijk niet precies waarom alles met iTunes moet.

Edit: Moet je trouwens alles met je vinger doen of kan je het ook met een stylus doen? Ik hoorde namelijk dat je bij de iPhone niks met een stylus kan doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2007
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met iTunes kun je ieder nummer op je iPod zetten. Waarom alles met iTunes moet? iTunes is Apple! :)

7. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    En iTunes is een super programma. BTW , ja het kan alleen met je vinger. Dat is juist het mooie . :+

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    dat is inderdaad echt gejailbreaked, maar dat kun je zelf net zo goed. Je doet inderdaad alles met je vinger, hij reageert op lichaamswarmte. Dus een stylus zal moeilijk zijn,

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    iPod Touch binnen! Vet ding zeg. Moet hij eigenlijk de 1e keer per se lang opladen?

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt je play/pause knop, en daarnaast volgend/vorig nummer.
    daaronder heb je een balkje. dat is je volume balk.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok bedankt. Maar ik had het zelf al gevonden ;)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb mijn lcdtv via pixmania. En ook mijn digitale camera. Beide zeer snelle en goede levering, betaling gewoon via ideal. Wel ff opletten bij het uitchecken dat je allemaal extra zooi als verzekeringen enzo uitzet.

TV was binnen 3 dagen na bestellen hier...

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is dat inmiddels dus veranderd. 2 jaar terug was het daar een hel!

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    269 euro op chear.nl! Betaling via iDeal, daarom waren de verzendkosten gratis (tot en met kerst). iPod was eergisteren besteld, vandaag binnen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waarom kan je eigenlijk geen grafische toepassingen starten in Safari op de Touch? Bijvoorbeeld Runescape ofzo of andere spelletjes. En ik probeerde naar www.allsp.com te gaan alleen dan wil hij geen seizoen selecteren...

16. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet . Het is geen computer. :cool:

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar ik kan bijvoorbeeld op play-asia.com niet naar een gedeelte gaan. Dus ik kan geen 'xbox 360' aanklikken.

Enne: Hoe verander je die saaie zwarte achtergrond? Want dat doet hij niet. Alleen het beginschermpje als je hem kan ontgrendelen.

En vervalt je garantie eigenlijk als je je iPod Touch jailbreakt?

Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Een jailbreak is makkelijk weer ongedaan te maken, dan moet je gewoon je iPod restoren naar de firmware versie waar hij op draait.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    oh dus me garantie vervalt niet

Btw ik type dit op mijn ipod op school in de pauze

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kheb het gedaan. Echt heel simpel. Gewoon firmware 1.1.1 erop zetten en dan op je touch naar jailbreakme.com gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina