1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Johan

Don Johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk is het me wel gelukt met winamp! Harstikke fijn! Raar dat iTunes problemen geeft, maar goed. Het is dus gelukt.

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ze een keer naast elkaar gehad en ik werd er alleen maar blijer van dat ik voor de iPhone heb gekozen. Vond die Viewty echt helemaal niets, de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone is erg hoog en het menu werkt lekker snel. Door 700 foto's kun je snel en eenvoudig heen scrollen, hoe sneller je je vinger beweegt des te sneller scroll je door de foto's heen.

Ik ben zeer tevreden met mn aankoop, maar voor de specs hoef ik het niet te doen. De dingen die ik met mn iPhone doe kun je met iedere telefoon tegenwoordig doen, alleen het touchscreen is revolutionair.

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die viewty wel eens gezien dan .. dan ben je nog sneller klaar met kiezen. Daarbij wat voor extra's heeft de LG dan ? Kom svp niet aan met de camera.. :emo:

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om al mijn muziek in 1 keer naar itunes te zetten?

edit: al gevonden

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Huh is de iphone al uit? Dat wist ik niet :lol:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ooit van import gehoord? :)

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten die niet vol met Kinder ziektes en andere onzin?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor. Is gewoon de Amerikaanse versie.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor geen kinderziektes.

Het is gewoon een amerikaanse iPhone die unlocked is voor mijn NL simkaart.

10. Don Johan

Don Johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

volgend probleem. Nu sluit ik mijn ipod nano 3g aan op de computer maar hangt dan vast? Ik moet hem steeds opnieuw opstarten door holdaan-hold uit te doen en daarna menu en selectieknop 5 sec vast te houden.

Weet iemand waarom hij steeds vast loopt bij het aansluiten?

(hopelijk kan nu iemand mij wél te woord staan)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd dat ik na het opladen dat die soms vastloopt en moet ik wachten tot die leeg is en kan ik weer opladen....word er gek van...Er is niks mis met dat ding! Zelf's in perfecte staat en hoor ook dat meer mensen er last van hebben...

12. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens een andere computer en herstel hem dmv iTunes ..

13. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, Muchos problemos!
    ik kan en mp4 film niet op mn ipod krijgen, ik kan slepe wa ik wil maar er gebeurt niks, ook geen foutmelding dat hij er niet op past.

hoe moet ik hem er dan opkrijgen? met en ander progamma? en wat is dan een goed freeware programmaatje?

Adios Amigos!

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik zit met een probleem. Ik heb een iPod Touch. Nou wil heb ik het audioboek van Harry Potter 7 op de pc staan en die wil ik dan op mijn iPod zetten onder de optie 'audioboek', maar ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee hoe het moet?

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Daarvoor moet je je bestanden omzetten naar een .mp4b bestand (dacht ik). Daarvoor gebruik ik het volgende programma: MP3 to iPod Audio Book Converter. Daarmee kun je het tot een groot bestand samen voegen of de losse bestanden omzetten naar het Audio Book formaat. Succes.

16. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Nou heb ik ook een vraagje. Om de een of andere vage reden kan ik wel de nieuwste iTunes installeren maar wordt de Apple Mobile Device Support driver niet goed geïnstalleerd. Ik zit dus nog met versie 1.1.1 ofzo van die driver. De laatste versie die daar mee werkt is iTunes 7.4 welke ik dus ook gebruik. Dat werkt allemaal prima maar ik zou graag die update hebben gedownload want zonder die nieuwe apps is mijn iPod Touch niet compleet.

Iemand enig idee hoe ik die apps er alsnog op kan krijgen, misschien via een jailbreak? Maar wat zijn dan de echte voor en nadelen ervan?

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn iPod gejailbreakd en zie alleen maar voordelen. Oke, sinds versie 1.1.3 kun je blijkbaar ook alle iPhone functies op je Touch zetten, maar ik kan nu ook games etc. installeren. Niet dat het heeeeeel belangrijk is, maar ik vind dat toch wel een meerwaarde hebben.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh? Als je hem jailbreaked kan je dat toch ook:+. Kost het je zelfs geen geld:)

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat zegt hij toch ook. ;) Dat het een meerwaarde is dat hij games kan spelen op zijn ipod die gejailbreaked is. :)

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. nu ikhet zo terug lees precies. Ik heb m'n iPod nog altijd op 1.1.1 non-jailbreaked. Kijk wel wat ik doe. Ik ga in elk geval niet betalen voor die applicaties. That's for sure..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina