Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ipod is gewoon een hype. Mensen zien doordat ze verblind zijn de nadelen niet meer en kopen het ding gewoon. De fouten in de hardware zijn talloos en apple doet er geen ruk aan. best triest eigenlijk. Ik vind hem er cool uitzien maar 320 euro uitgeven voor de 15gig versie? Nooit..

-Het ding heeft één jaar garantie
    -De batterij gaat vaak maar 14 maanden mee. Eenmaal kapot moet je een nieuwe Ipod kopen
    -Hoofdtelefoon jack gaat kraken na ongeveer een jaartje intensief gebruik. Dit omdat het gammel bevestigd is en voreg of laat losraakt.
    -Je kunt je muziek alleen met apple's eigen software uploaden
    -Ipod zit potdicht, alleen wat apple wil kan je doen.
    -Kapotte Ipod buiten de garantie is altijd een nieuwe halen. Ding zit zo dicht dat Apple je gewoon de nieuwprijs vraagt voor een reparatie.
    -Ding kost asociaal duur voor wat erin zit

Lees maar eens wat forums over het ding. Dat uiterlijk alles is bewijst de opmars van het ding. En dan zeggen ze dat Microsoft soms crappy shit maakt...

Goede firmware support, 30gig voor 300 euro.

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of je het door heb.. maar ze hebben de problemen met de batterij verholpen..
    waarom zou je andere software willen gebruiken op je muziek upteloaden? op 1 manier is toch goed genoeg? en dat ze veel geld vragen voor een paar gig snap ik best hoor..

3. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    btw je kan je muziek ook uploaden met MusicMatch voor het geval je dat nog niet wist :)

4. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Believe the hype:)

320 euro is veel geld, maar de mp3 flash card spelers, zijn vele maal duurder, voor hun prijs. Als de mini Ipod in Nederland uitkomt, dan gaat die ongeveer 299 euro kosten. Apple heeft gezegd, dat de mini Ipod gaat concurren tegen de flash card mp3 spelers. Dus die 50 euro verschil, heb je een grotere harde schijf en een uitgebreid mp3 speler. Apple geeft ook hele goede service.

- Als ik het goed heb, heb je 2 jaar garantie, dat is verplicht in de EU.
    - Ze hebben het een en ander aan het batterij veranderd, zodat die goed blijft werken. Eenmaal kapot, stuur je het op naar de Apple service, wordt of gratis gemaakt, valt die buiten de garantie moet je betalen.
    - Apple service zorgt daarvoor.
    - Er is al eerder gezegd, dat je ook andere software kunt gebruiken.
    - Het klopt dat de Ipod potdicht is, maar het is gekraakt, lees dat stukje van badkiller.
    - Ehh...?
    - Tja, kwaliteit kost gewoon wat, je moet er wat voor over hebben.:p

Elke product heeft zijn voor en nadelen. De Ipod heeft eenmaal meer voordelen dan nadelen. De Ipod kun je wel upgraden.

Volgende week komt die binnen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het wel met Hordo eens hoewel het niet een echt slecht apparaat is. Ik heb lang getwijfeld over welke mp3 speler ik ging kopen. Ik ben nu van plan om de iRiver iHP-120 te kopen:

Kheb voor deze gekozen na vele lovende reacties/verhalen en wat minder lovende verhalen over de iPod. Daarnaast heeft deze ook veel meer functies enzo.

Quote van een mp3 site voor de specs:

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Die van HP is zeer cool.
    Wat wordt de prijs ervan?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Welke hp?

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Die boven mijn post staat.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat is geen HP maar een Iriver.

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Van het merk HP ja.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ow zo bedoel je :p Ja idd cool ding :) daarom ga ik hem ook kopen. Hij kost rond de 400 euri... 395 bij www.mp3cdspeler.nl.

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    het heeft nog steeds niks met HP (hewlet packard) te maken. Het merk is Iriver het type !HP-120. (of bedoelde je het zo ook al? :) )

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, het merk is iRiver en type is iHP-120. Dus of je begrijpt t verkeerd, of je hebt.. weet ik t :p

Inelkgeval heeft het idd niks met HP te maken :)

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Maar wel in HP style vind ik :cool:

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    De ipod is echt gewoon enorm goed, ik ben er helemaal verslaafd aan!!De bediening is echt heel prettig en nie zwaar, echt een aanrader!!Maar het nadeel is dat hij zo duur is en dat komt door al die accesoires bij zitten...

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Het is in Nederland verboden maar je kan in Amerika een apparaatje kopen dat die je iPod songs zend naar een radio zender ofzo en dan kan je dus al je iPod songs dus via de radio horen in je auto ne het heefty ook nog een goede geluids kwaliteit!

EDIT: Hier een plaatje

Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  17. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    haha dat is helemaal niet verboden, ik heb ook zo`n ding maar dan niet speciaal voor de ipod.

Is gewoon aparatje die je in je aansteker ding doet van de auto en een stekkertje in je hoofdtelefoon ingang van je ipod of cdspeler of wat dan ook. Als je em aan zet gaat dat kastje een lege zender zoeken en dan ga je met je autoradio naar die zender om het te horen, niks illegaals! Het is ook maar te ontvangen binnen 5 meter ofzo

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    tis wel illigaal in NL, je mag niks verzenden zelf oid op radiogolf or whatever. Staat ook niet in apple shop van NL dacht ik. Maja boeie, haal gewoon dat ding van ebay ;)

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je hem nieteens met ene draadje aansluiten gewoon op je radio? Gewoon zonder t gedoe dattie moet verzenden enzo?

De iHP kan dat lekker wellll, nananaanaaanaaa :9

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dan zul je wel eerst een AUX ingang op je radio moeten hebben, en dat hebben ze niet allemaal. Dat ligt dus niet aan de spelers die je gebruikt, maar aan de auto radio.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina