1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dattis waar, maar als je een beetje radio hebt, heb je dat wel... en daarnaast is er ook zon setje voor de iHP natuurlijk.

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    je kan voor een paar luttele euri zo'n cassettebandje kopen met een snoer eraan wat je in de hoofdtelefoonuitgang van je [vul hier aparaat in) steekt.

3. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    moet je wel casette hebben, dat heb ik niet meer ;)

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb juist geen cd :'-(

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet eerlijk zeggen dat ik die ipod er niet echt stijlvol uit vind zien. maar dat hp ding ziet er nog minder mooi uit.. bah.. doe mij maar gewoon een md speler..

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Of je doet het zoals ikke... een radio/cd/mp3 speler autoradio _O_

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    je kan de ipod mini bestellen (ja, ze verzenden naar het buitenland) bij smalldog voor ong. 220 euro (257 dollar) incl. verzendkosten, het jammere is dat ze 'm (nog) niet in voorraad hebben.Ik ga hem iig daar bestellen als ik weer geld heb! *)

8. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje.

Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk dat het wel meer wordt dan 220 euro, je moet ook nou douana kosten betalen en als het goed is ook 19% BTW.
    Er is nog steeds een grote wachtlijst in Amerika voor die mini ipods.

Heb nu de ipod al een half weekje en ja het is geweldig. Itunes is ook een fijn programma. Op mijn ipod staat nu ongeveer 8 GB muziek. De mini ipod lijkt me ook zo een cool ding. Klein maar fijn.[/QUOTE]

10. gerjan

gerjan Guest

douana kosten? nee man gewoon een pakketje, hoef je amper te betalen,zit meestal al bij verzend kosten in. Gaat waarschijnlijk via airmail, kheb nog nooit douane kosten ofzo hoeven te betalen...

kzie dat die mini's 104gram wegen, via airmail iets van €5 verzendkosten... De rest vd kosten merk je als het goed is niet...

Dus je betaald: Product prijs+verzenkosten:

You are charged ACTUAL UPS, FED EX or DHL freight charges

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2004
  11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hij bedoelt invoerrechten. Maar dat hoeft niet als het vanuit engeland komt. Als het uit Amerika komt heb je kans dat het onderschept wordt, en dan moet je er nog wel een bepaald percentage over betalen.

Alleen ik vertrouw de site niet echt. Ze bieden Ipod Mini's goedkoop aan...en op de mainpage staat: "new and refurbished apple/mac computers". Ik denk dat de kans groot is dat je altijd een refurbished krijgt. Maar dat weet ik natuurlijk ook niet.

Ik ga zelf morgen weer langs de Apple store in groningen ff kijken of ze er al wat meer vanaf weten :).

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Bestond zo'n Apple Store maar in Limburg :eek:

1 persoon vindt dit leuk.
  13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik maak kans om deze te winnen of zo omdat ik lid van wanadoo ben geworden...

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
  15. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik ook vervelend vind van de benodigde software van Ipod (Itunes) is dat als ik een nummer via Itunes op me Ipod zet (bijv het nummer van Eminem, ik noem maar wat) en over een paar weken dat nummer verwijder van me HD omdat het te veel ruimte in neemt. Daarna sluit ik me Ipod weer aan op me pc om nieuwe muziek te uploaden. Dan zegt Itunes van Kan het nummer van Eminem niet vinden en het vervolgens verwijderd van me Ipod, hoogst irritant vind ik het omdat ik vaak groote en lange nummers er op heb die ook veel MB op me PC gebruiken en later wil weg gooien.

Dus als het nummer wel op me Ipod staat maar niet meer op de PC word die meteen verwijderd na de eerste synchronisatie.
    ik hoop dat je me snelle uitleg beetje begrijpt..:)

16. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben dus gister ff snel langs de apple store gewipt voor wat info over de Ipod Mini.
    En mij werd verteld dat het KAN dat de Ipod Mini pas over 5 maand in Europa uitkomt. In amerika hebben ze wachttijden van 3 maanden, dus ze hebben er nooit genoeg om europa te voorzien. Hier baal ik wel van, want ik had best zin om hem te gaan kopen volgende maand. 1 voordeel is wel dat hij dacht dat ie €250 gaat kosten, en dat valt me enigziens mee.

Maar, de 15gig versie kost €349 en de mini van 4 gig €250. Maar dan heb je wel wat. En €350 vind ik wel weer écht veel. Anderhalf jaar geleden had ik €269 voor mijn 128mb spelertje gekocht, die het overigens nog perfect doet alleen heb ik niet zo veel plaats..dus vandaar de Ipod.

*gaat verder slapen :+

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    releasedatum: :'-( prijs: _O_ , het is nog niet zeker, maar alvast wel een warm vooruitzicht. ik kan dan net zo goed 30 euro meer betalen dan hem te importeren :9 :9 :9
    Bestond zo'n apple store maar in purmerend, maarja, is natuurlijk vlakbij amsterdam he(maar toch :{ )

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  18. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar vanuit, dat de ipod mini hier € 299 gaat kosten.
    In Amerika kost de ipod mini $ 249 en de 15 GB ipod $ 299. Is dus ook een verschil van $ 50. Apple heeft ook gezegd, dat ze met de ipod mini op een ander markt richten.

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had ook niet gezegd dat het zeker was. Maar die verkoper van de Apple Store die zei dat hij waarschijnlijk €250 ging kopen. En wie ben ik (en jij) als gewone consument tegenover iemand van de Apple winkel. Ik twijfel zelf ook over die prijs. Maar ik geloof iemand van een Apple winkel eerder dan een xbw member :). Ik denk dat we de prijs pas weten wanneer hij ge-released wordt, tot dan zal het wel gokken worden/zijn :D

20. box_thijs

box_thijs Guest

(misschien klopt die laatste niet echt, zelf gemaakt :), ik heb ook een mac -> ouders, maar ik vind het niet zo goed heb liever een pc dat komt denk ik omdat ik meer een gamer ben..

ontopic: Mijn broer heeft ook zon grote ipod en ik mag hem wel eens lenen dat is dat wel fet beter dan pleur ik er gelijk minstens 100 fette nummers op en dan kan ik weer een tijdje vooruit :) Ik vind het echt een aanrader...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina