1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Word helemaal liep van die Apple Support. Die arrogante balletjes die daar werken kunnen je dus gewoon niet helpen. Net 20 min in de wacht gezet, toen vond ik het echt genoeg.

Waarschijnlijk kunnen jullie mij hier beter helpen.

Krijg bij het herinstalleren van OSX 10.5 op 1/4de van de installatie een foutmelding dat hij de package additionalspeechvoices niet kan lezen en de installatie niet kan voortzetten.

Weet iemand wat dit is en hoe ik het kan oplossen?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij een clean install?

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja harde schijf was gecrashed en heb deze dus vervangen. Die doet het allemaal alleen krijg ik nu deze foutmelding bij een clean install.

Ik ben nu bezig met een hardware test. Maar dat duurt nog wel eventjes.

Kan ik niet gewoon OSX installeren met de SL cd'tjes die ik bij mijn nieuwe macbook kreeg? Aangezien ik hier nu toch Lion op heb hoef ik die niet meer te gebruiken voor deze Macbook.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, die werken alleen met de MacBook waar de discs bijzaten.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, denk gewoon dat de cd'tjes kapot zijn gegaan. Ze zien er ook verkleurd uit ofzo, ben er echter wel altijd zuinig op geweest.

Hardware test gaf ook geen fouten.

Heb hier 7 paar installatie cd'tjes liggen 8)

Wat is nu verstandig om te doen? Lion heb ik dan wel, maar ik denk niet dat hij dat aan kan.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Papa die even een iPad2 koopt. Apple has taken over our family. :eek:

Voor de mensen die mijn iPhone4-verhaal nog kennen, mijn vader was de pro-Android en anti-Apple man. Koopt gewoon een iPad2 omdat het kan, voor als hij ooit iets wil opzoeken. Alsof we niet genoeg computers hebben 8).

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol @ je vader, kan me dat nog wel herinneren idd dat je pa anti-Apple was. :9
    Een iPad heb ik nog steeds niet gehaald omdat ik twijfel of ik hem wel genoeg ga gebruiken naast een iPhone 4, MBA en een Windows desktop.
    Ik merk zelfs dat ik meer achter een Windows desktop aan het bureau in de serre zit dan op mijn late 2010 MBA. 8)

Wanneer zijn de iMac's voor het laatst vernieuwd eigenlijk?

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tijdje geleden zelf een iPad 2 gekocht maar tot nu toe bijna niet gebruikt. Alleen de eerste week veel mee gespeeld, daarna bijna niet meer. Meer voor de heb gekocht :emo:

M'n Macbook Pro gebruik ik zo nu en dan nog. iMac staat dagelijks aan, alleen boot ik de laatste weken steeds meer in Windows 7 omdat dat handiger is i.v.m. m'n werk :+

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Handige link, bedankt. :)

Beetje mijn verhaal, vind het een heel tof apparaat en ik zit afentoe ook op de iPad 2 van m'n broertje, maar ik denk dat het bij mij ook op een impuls/voor de heb aankoop zal uitdraaien en ik hem niet echt veel zal gebruiken.

Hetzelfde bij de iPhone 5, zie mezelf die nog gerust halen als hij in september uitkomt. 8)

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, bij ons ook nog tot vorig jaar iedereen hier in huis vrij onbekend met Apple. Totdat die windows troep weer eens er mee op hield en er virussen op kwamen. Binnen een jaar een iMac, iPhone 4, Macbook Pro en een iPad 2 hier in huis gekomen:9. En dan heb ik mezelf er niet eens bij gerekend met Apple spullen:cool:.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het is een tof apparaat, maar ik denk dat je jezelf moet afvragen of je er echt een nodig hebt als je al die andere apparaten al in huis hebt. Kun je beter die +/- 500 euro ergens anders aan besteden :p

Wat vinden jullie eigenlijk van de strijd tussen Apple en Samsung momenteel?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    patent trollen is waar Google, Microsoft, Apple etc tegenwoordig 90% van hun tijd in lijken te steken.

Ik heb er geen goed woord voor over, zorg dat je innovatief blijft ipv alleen maar je concurrenten dwars te zitten.

In het geval van Apple, zorg dat je de volgende stap bedenkt in plaats van je druk te maken over concurrenten die jouw laaste stap nadoen (sortoff)

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Precies, als ik me al afvraag of ik hem wel ga gebruiken dan weet je eigenlijk al wel hoe het zal uitpakken en kan ik die +/- 500 euro beter even bewaren voor de nieuwe iPhone. :+

Pff ik ben echt wel benieuwd naar wat meer info over de iPhone 5, maar Apple is zo goed in dingen voor zich te houden. Ben natuurlijk het meeste benieuwd naar het uiterlijk en de veranderingen ten op zichte van de iPhone 4 maar dat is logisch. Ik heb een release i4 maar ik wil opzich best de nieuwe halen als de verbeteringen redelijk genoeg zijn.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wel aardig mee eens, toch geef ik Apple ook wel een beetje gelijk. Het is nog net geen Chinese kloon (qua key features) die Samsung maakt en die worden tenslotte ook aangepakt.

Als zelfs mijn moeder de 10.1 al een iPad look-a-like noemt (Mediamarkt Add) zit er wel een kern van waarheid in.. :) Het gaat dan om het gevoel.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Iedereen die een Ipad en een samsung tablet in handen heeft gehad ziet en voelt toch duidelijk het verschil?

Tuurlijk lijken alle touchscreen tablets enigzins op elkaar maar Apple (en andere bedrijven) hebben talloze mogelijkheden zich te onderscheiden.

Trollen op bijvoorbeeld patenten met betrekking tot het type touchscreen wat gebruikt word heb ik geen respect voor. Ga nieuwe features of innovaties verzinnen of gtfo :+

Het voelt voor mij net alsof de uitvinder van het Qwerty toetsenbord de verkoop van iMac's zou proberen te verbieden. Volslagen onzinnig.

Beschermen van je R&D investering is tot daar aan toe maar de laatste jaren lijkt het alsof alle technologiebedrijven meer met een patentoorlog bezig zijn dan met daadwerkelijke R&D.

Ik snap dat royalties betalen niet leuk is maar dit is voor niemand goed

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zag een reactie op Bright rondom deze zaak waar ik het wel mee eens ben.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is er geen manier om gerelateerde berichten niet meer te groeperen? Vind het zo kut als Mail zelf discussies bij elkaar sprokkelt. Wil gewoon elk bericht apart onder elkaar en niet half in elkaar genesteld.

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ondersteund het wel, maar ik heb een iphone, ipad, apple tv, maar mijn pc is nog steeds windows dus kan ik niet gebruiken...

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OS X Lion 10.7.1 is vanaf nu te downloaden.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina