1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit momenteel een iMac en een Macboook, maar zit eraan mijn Macbook te verkopen en er een iPad voor in de plaats te nemen. Kan iemand mij vertellen hoeveel ik voor deze Macbook kan krijgen?

Uploaded with ImageShack.us

2. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik niet hij dacht iets van dos geformateerd? maar dat weet hij niet zeker.

3. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind je dat een goede optie? ik heb laatst een macbook air gekocht naast mijn imac en ipad maar de ipad gebruik hier bijna niet meer. je bent te afhankelijk van applicaties die er niet altijd zijn.

4. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Dat is zo...

Ik heb gisteren Lion gekocht, en vanaf Snow Leopard een clean install gedaan. Maar wat is Lion toch een kut update! Als ik m'n iMac opstart gaat hij 6 van de 10 keer in veilig modus. Dropbox werkt niet en hij is een stuk trager!

Kan je je geld hiervan terugkrijgen? Ben alles behalve tevreden....

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou zeggen max €400,-... Als je hem voor €300 kan verkopen (mits hij er redelijk uitziet aan de buitenkant) moet je het gewoon doen. Alles wat niet op de huidge MBP lijkt wordt al snel als 'oud' bestempeld.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar hij kiest ervoor om juist zijn MacBook te verkopen zodat hij nog maar 1 OS X (zijn iMac) overhoudt terwijl jij er 2 hebt en daarnaast nog een iPad. Dan begrijp ik het dat je de iPad nog maar weinig zult gebruiken. :9

Een iMac en een iPad, dan heb je binnenshuis toch het beste van beide werelden. iMac voor vast werk en de iPad voor chill op de bank wat internetten ofzo.

7. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn gedachte! Al heb ik ook een iPhone.

En daarbij heb ik dan een computer minder met Lion erop.......

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Met de nieuwe update niet veel verbeterd dan?
    Ik heb nog SL draaien omdat ik naast goede verhalen ook nog genoeg slechte verhalen over bugs etc in Lion hoor. Ik wacht liever nog even.

Ik gebruik hier ook een desktop (Windows), een MBA en een iPhone 4, en daarom haal ik ook geen iPad omdat ik die dan toch te weinig zal gebruiken. Maar als je je MacBook wegdoet zou ik ook een iPad halen.

9. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu mijn iMac nogmaals opnieuw aan het installeren, met Lion. Werkt het nog steeds niet naar behoren, wil ik m'n geld terug.

Wifi werkt slecht
    Start niet goed op
    Traag
    Programma's installeert die niet goed
    Etc.....

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een mini uit 2007 (1,83Ghz) maar ik merk bijna geen verschil tussen SL en Lion.
    Sommige programma's hebben een iets langere opstarttijd maar dat is niet storend.

Snap alleen niet waarom Samsung nog steeds geen goed werkende driver heeft uitgebracht voor de CLP-310 Color Laser Printer.
    Moet steeds de usb-kabel even uit de printer trekken want zowel SL als Lion krijgen de printer niet uit de slaapstand.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij is na de update WIFI ook nog steeds instabiel..

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gedaan met apple

Apple Inc. (AAPL) Chief Executive Steve Jobs has resigned

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    .. :{

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ....Mensen die denken dat Apple doomed is door het aftreden van Jobs... Zucht... Laat ik het daar maar bij houden ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple staat sinds 17 januari al niet meer onder directe leiding van Steve Jobs. Die is al het hele jaar met ziekteverlof. Tim Cook heeft al die tijd zijn taken overgenomen. Iets van gemerkt?

En hij blijft gewoon in het Raad van Bestuur.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha was ook een lekkere serieuze opmerking :+

17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een MacBook Pro van late 2008, 15 inch, 2 vid kaarten, 320gb en 4gb RAM. Ik kan er 850 eur voor krijgen en dat is een mooie prijs dacht ik. Nu is mijn vraag ik heb het geld niet om een 15 inch weer te kopen want dan moet ik weer 500 eur bijleggen, dus ik moet het dan doen met de MBP 13 inch.

Nu is mijn vraag, zijn de huidige MBP's 13inch even krachtig als de toen door mij gekochte 15inch MBP? Ik ga er in scherm formaat mss iets op achteruit, en er zit een interne batterij in maar toch hij is wel weer een flink aantal jaren nieuwer... Ik moet 199 eur bijleggen voor de nieuwe MBP 13inch (minus 100 eur korting saturn)

wat zouden jullie doen?

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb ook een late 2008 Macbook Pro. Maar die werkt nog prima. Waarom zou je een nieuwe willen? Zo heel veel beter zijn ze nou ook weer niet geworden. In jou situatie zou ik gewoon bij je ''oude'' mac houden.

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik weet het ook nog niet, maar goed hij is 3jr oud en nu krijg je er nog wel aardig wat voor terug en zo kan je dan weer voor wat meer geld erbij weer een veel recentere kopen :)

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Kleine crosspost met Pats-topic:

Mijn handgemaakte Joli Originals Sleeve voor m'n MacBook Air is binnen. Hier wat foto's:

Super kwaliteit. Aanrader! Ze maakt ook iPhone en iPad hoezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina