1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil graag een cover voor een dvd hoesje uitprinten op mijn mac.
    Nu heb ik al via een google dit te weten gekomen:
    Ik blijf alleen hangen bij het dikgedrukte. Mijn afbeelding is namelijk te groot voor het scherm en kan niet scrollen in de breedte..
    Denk dat het gewoon een klein dingetje is wat ik vergeet maar vind het gruwelijk irritant dat het telkens niet lukt:x!
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die mij kan helpen?
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij mij is het intussen verholpen.

    Zodra ik mijn internetkabel uit de MacBook haalde en inlogde op WiFi kon ik weer printen.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb iTunes op windows 7 netbook staan en dat klote programma start telkens automatisch op. Iemand enig idee hoe dat kan komen? En belangrijker: hoe het te verhelpen.

    Ik dacht dat het misschien lag aan mijn BB desktop manager, omdat het daaraan is gekoppeld voor muziekoverdracht ofzo. Maar ook als dat niet draait, komt die iTunes weer trollen :/
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Download ff CCleaner, dan kun je kiezen welke programmas bij het opstarten automatisch aangaan en welke niet.
    Het kan ook in Windows maar weet zo 123 even niet hoe.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Thanks, heb ccleaner wel, dus ff checken of het ook werkt. Is namelijk niet alleen met opstarten, als ik iTunes afsluit, komt ie vanzelf weer terug. Eerste keer dat het gebeurde was de sterfdag van Steve J. :eek:
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Start -> Uitvoeren -> typ: msconfig -> Tabblad opstarten
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Uitvoeren > msconfig werkt ook hoor ;)

    Winterbase was me net een paar seconden voor.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet je zeker dat het mini-hdmi is? Dacht dat er (mini) displayport / thunderbolt of in oude gevallen mogelijk mini-dvi op zat. Adapters voor dergelijke poorten zijn vaak helaas erg prijzig.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet Mini-Displayport naar HDMI hebben. Mini-HDMI kent Apple niet.

    /edit: Of heb je de 'Air' in China gekocht? :+
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    O ja, goed dat ik het vraag dus. Is idd die thunderbolt denk ik. Moet ff kijken hoe ik dat ga doen dan :p
     
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een iMac uit begin 2008 met 2 gb geheugen:

    Nu wilde ik deze laatst upgraden, dus heb ik bij Mailamac geheugen hiervoor gekocht (2 x 2Gb van Kingston, volgens de site geschikt voor mijn iMac)

    Nu krijg ik iedere keer als ik de iMac opstart een irritante lange pieptoon.

    Betekent dit dat mijn nieuwe geheugen kapot is? het geheugen zit gewoon goed op zijn plek, daar kan het niet aan liggen.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt er toch op dat er iets niet lekker zit met dat RAM je moet het er vaak hard in RAMMEN :+
    (beetje doorduwen) haal ze er is uit en probeer het opnieuw goed vast te zetten mijn ervaring is dat het stroef kan gaan.
     
  15. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een .mov filmpje die ik in moet laden in Windows Movie Maker (720p). Met welk programma kan het filmpje het beste converteren en naar welk formaat.

    Het filmpje is niet voor mij, maar voor een leek. Ik heb ook geen WMM tot mijn beschikking om het te testen.

    Edit: Hij gebruikt versie 6.0.6002.18273
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Even PRAM reset doen, moet je maar ff googlen.
     
  17. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even extra mijn best gedaan Han :+, ik hoorde 3 x een piep. dus ff 1 'oud' 1 GB reepje RAM samen met een nieuwe 2 GB erbij gestoken en toen bleek 1 v/d 2 nieuwe modules wel te werken.. die andere zit waarschijnlijk een productiefout in, aangezien deze niet wou opstarten met hetzelfde reepje van 1 GB erbij.

    Gerjan: Wat heeft dat PRAM eigenlijk met mijn RAM geheugen te maken als ik vragen mag?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die reset het geheugen.
     
  19. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Was 'gelukkig' niet nodig, bleek gewoon om een defecte geheugenmodule te gaan :thumbs:
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben al een tijdje van plan een Macbook Pro te halen. Mijn windows laptop is gewoon aan vervanging toe en ik hoor zoveel goede dingen over IOS. Toch vroeg ik me nog iets af. Is het toevallig mogelijk om op dezelfde 13" Macbook Pro, twee verschillende besturingssystemen te draaien? Ik heb namelijk voor mijn opleiding nog af en toe windows nodig. Het zal dan ook handig zijn om niet steeds mijn huge ass 17" laptop mee naar school te hoeven nemen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina