1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb nu wel een vreemd probleem, mss kan iemand mij helpen?

Ik kan op de een of andere manier niet meer draadloos via cloud bijv iets op de iphone in de agenda zetten en dat het dan automatisch ook op mijn macbook komt in de iCal.. Ik heb de iphone al terug gezet maar het wil niet lukken. wat doe ik fout?!

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zit met een andere probleem , krijg met geen enkele mogelijkheid de email functie (@me.com) iCloud geactiveerd op de nieuwe iPhone4 8GB van mijn zusje.
    Alles werkt behalve het mailen.

Handmatig iCloud toevoegen aan mail gaat niet want dan krijg ik de melding dat deze al toegevoegd is.
    Kijk ik bij de accounts dan staat daar alleen haar 2 Ziggo accounts.

Net haar nieuwe HP laptop geinstalleerd en iCloud voor Windows werkt perfect.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Plaats je het wel in de iCloud agenda en niet per ongeluk in de lokale iPhone agenda?

4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb eerst mijn iphone helemaal terug gezet dan krijg je een melding of je je iphone terug wilt zetten aan de hand van een cloud back-up dus prima.

Want daar staan al mijn afspraken in, dus dat hele proces door en toen weer geprobeerd om vanaf de iphone een afspraak te maken in iCal of Week Cal en dat die dan op mijn macbook zou komen in iCal.

Nou ik kan doen wat ik wil maar dat lukt dus niet. Op de iphone wanneer ik een afspraak invoer dan zet ik die natuurlijk in de cloud (werk/thuis). Voorheen lukt het perfect maar het wil n u ineens niet meer :confused:

EDIT: fotostream werkt weer wel prima :confused: Dus het moet iets zijn met iCal/Week cal

Laatst bewerkt: 24 dec 2011
  5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand enig idee waarom ik nummer 3 niet gewoon op z'n plek krijg? Heb al van alles geprobeerd! :'-(

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je Schijfnummer 1 van 1 ingevuld ?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Opgelost! Thanks!

8. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zeer binnenkort een nieuwe laptop aanschaffen, ik ben momenteel in het bezit van een Acer Aspire, een prima laptop, maar heeft zn kuren dus wil een goede vervanger.
    Aangezien mn schoonouders een iMac hebben en deze erg goed bevalt, heb ik zelf ook een beetje een voorkeur gekregen voor een Macbook.
    Nu kreeg mijn vader vanochtend deze aanbieding binnen, van de MacBook Air 13 inch (MC504N/A). http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/apple-macbook/macbook-air-13-inch-(mc504n-a)/C31_6F4_F50_736059/

Ik zelf heb weinig verstand van de verschillende dingen die belangrijk zijn voor een laptop, enige puntjes die van mij van belang zijn, is dat ik er voor school mee moet werken, ik er graag muziek en films op af speel, en af en toe football manager en PES op kan spelen..

Is dit dan een goede macbook?

Edit:
    Ik kwam ook deze tegen: http://www.kieskeurig.nl/laptop/apple/macbook_air_mc503na/prijzen/bezorgen/948297/#prijzen

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  9. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf de 11 inch air. Geweldig apparaat maar niet voor games. Mac ondersteunt weinig (FM overigens wel) games en de air wordt erg warm hierbij. Speel je spelletjes gewoon op een console en ga voor de Mac. Windows is een en al troep als je met osx werkt

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit het met de weergave van sites ?
    Bij mijn Acer 10" zien de sites er verkracht uit door de maximale idiote resolutie van 1024x600.

Wil zelf binnenkort de 13" met 128GB SSD kopen.

11. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Dat is het mooie aan de Air. Die heeft voor zijn formaat een idioot hoge resolutie. 1366x768 voor de 11 inch en 1440x900 voor de 13 inch. Vind het nog steeds jammer dat mijn 13 inch Pro maar 1280x800 ondersteund.

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben super tevreden met mijn 13" 256SSD Air! Ideaal als je thuis een desktop computer hebt staan. Mede door de SSD-schijf stukken sneller dan mijn oude Pro.

13. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En welke van de 2 is dan de betere? of is er weinig verschil?

14. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf de 11 inch maar kijk alleen beetje in bed uitzendingen terug of beetje internetten. Als je hem dagelijks gebruikt zou ik voor een 13 inch gaan

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou geen Pro meer willen. Alle Adobe programma's werken net zo goed als op mijn quad core iMac. Maar als je waarde hecht aan de DVD-drive zou ik geen Air nemen.

16. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVD's kijken doe ik wel via mn xbox.. het is vooral voor school en voor muziek afspelen, en heeeel af en toe een filmpje.. maar meer om uitzendingen terug te kijken.. welke is dan de betere?

Edit

Het budget is eventueel ook iets hoger, wat zou dan de beste macbook zijn? Bovenstaande wil ik er dus mee doen, en dan Football Manager spelen..

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook voor die keuze gestaan 11" of 13" en ik ga zelf voor 13"
    Aan 128GB ssd heb ik meer dan voldoende.

18. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon voor de 13" Macbook Pro gaan. Is mij toch net even wat steviger dan de Macbook Air. Ook zit er bij de air geen DVD Player, die je wel nodig hebt al je er een filmpje op wil gaan spelen. Ook zou er weinig verschil tussen de kwaliteit van het filmpje zijn als je ze beide op Full Screen zou afspelen :) Ik zou voor de Pro gaan ( Wat ik zelf ook overigens heb gedaan, wel 17")

19. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zag dat je aan het kijken was naar de Airs van eind 2010. Die zijn op zich prima, maar de Airs hebben afgelopen zomer een vrij stevige hardware upgrade gekregen. Processors zijn sneller en er zit standaard 4GB geheugen in (op het goedkoopste 11" model na). Ik vind zeker dat laatste wel een vereiste als je vandaag de dag een computer koopt.

Als je kijkt naar op Apple.nl is de 128GB 13" 1249,-. Als je nog studeert kan daar ook nog zo'n 8% onderwijskorting af.

Voordat ik een Air had was ik er ook vrij terughoudend over. Maar ik vind mijn Air zóveel fijner dan mijn Pro. Hij is op alle vlakken sneller. Zowel opstarten van het systeem als het opstarten van programma's. Daarnaast is hij ideaal om mee te nemen naar school. Voor mijn gevoel is hij net zo stevig als de Pro.

Maar als je echt afhankelijk bent van een DVD-Drive zou ik inderdaad geen Air nemen.

20. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Sja, je kan natuurlijk ook gewoon een MBP 13" nemen, de DVD speler eruit slopen en daarin een SSD plaatsen. Zo heb ik het nu dan. Nog even een tikkie sneller dan de Air dus. :) Ook zijn andere hardware upgrades zoals geheugen, veel makkelijker uit te breiden in de Pro. Keep that in mind.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina