iTunes Match
Sinds afgelopen week ook een tevreden gebruiker van iTunes match!
Toch heb ik een punt dat mij stoort. De nummers die ik namelijk in de Cloud heb staan en dus niet daadwerkelijk OP mijn iPhone 4S download deze toch wanneer ik deze afspeel.
Dit betekent dat mijn iPhone toch langzaam vol raakt wanneer ik al die nummers ga afspelen! Dan moet ik ze een voor een weer verwijderen! Ik dacht namelijk dat je puur vanuit de Cloud speelde en deze nummers dus nooit daadwerkelijk op je iPhone zouden komen te staan.
Ik neem aan dat dit dus ook mogelijk is maar dat er misschien iets is aangevinkt op mijn iPhone 4S waardoor hij direct de nummer download op mijn iPhone die ik afspeel? Het gaat dus alleen om nummers die ik in de cloud heb staan en afspeel!
Als laatste is het een beetje jammer dat iTunes niet herkent dat de muziek op de cloud staat en niet fysiek op je iPhone 4S! In iTunes zit mijn iPhone ram vol met muziek terwijl via instellingen op mijn iPhone gewoon de juiste aantaal vrije ruimte weer gegeven wordt en er nog een aantal Gig vrij wordt weer gegeven.
Iemand die het probleem herkent wat ik als eerste beschreef? Wil namelijk nummers die in de Cloud heb staan en zo afspeel daar ook houden! En niet fysiek op mijn iPhone 4S hebben staan. Alvast bedankt!
(Of is het een bekend probleem en is het niet anders?)
Laatst bewerkt: 24 jan 2012