1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He ff vraagje nog,

ik heb op mijn draadloze router van apple een externe HD van 1tb aangesloten.

Hoe kan ik die naam veranderen van de HD? als ik hem open op een van mijn imacs komt ie als naamloos te staan.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    iTunes Match abbo genomen gisteravond.
    Hij is nogsteeds muziek aan het uploaden.

Ben erg benieuwd hoe het onderweg zal gaan werken, ik heb in mijn Astra 2011 een ipod/phone aansluiting en ben benieuwd of hij hier wel mee overweg zal kunnen.
    Vooral de nog niet gedownloade nummers :) leuke test!

Update:
    De nummers die nog op mijn telefoon stonden konden wel afgespeeld worden.
    De nummers in de Cloud kunnen alleen afgespeeld (en gedownload) worden met een wifi verbinding.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In AirPort Utility.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    iTunes Match

Sinds afgelopen week ook een tevreden gebruiker van iTunes match!
    Toch heb ik een punt dat mij stoort. De nummers die ik namelijk in de Cloud heb staan en dus niet daadwerkelijk OP mijn iPhone 4S download deze toch wanneer ik deze afspeel.

Dit betekent dat mijn iPhone toch langzaam vol raakt wanneer ik al die nummers ga afspelen! Dan moet ik ze een voor een weer verwijderen! Ik dacht namelijk dat je puur vanuit de Cloud speelde en deze nummers dus nooit daadwerkelijk op je iPhone zouden komen te staan.

Ik neem aan dat dit dus ook mogelijk is maar dat er misschien iets is aangevinkt op mijn iPhone 4S waardoor hij direct de nummer download op mijn iPhone die ik afspeel? Het gaat dus alleen om nummers die ik in de cloud heb staan en afspeel!

Als laatste is het een beetje jammer dat iTunes niet herkent dat de muziek op de cloud staat en niet fysiek op je iPhone 4S! In iTunes zit mijn iPhone ram vol met muziek terwijl via instellingen op mijn iPhone gewoon de juiste aantaal vrije ruimte weer gegeven wordt en er nog een aantal Gig vrij wordt weer gegeven.

Iemand die het probleem herkent wat ik als eerste beschreef? Wil namelijk nummers die in de Cloud heb staan en zo afspeel daar ook houden! En niet fysiek op mijn iPhone 4S hebben staan. Alvast bedankt!

(Of is het een bekend probleem en is het niet anders?)

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  5. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de naam niet veranderen daar.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf vandaag in bezit van een MacBook Pro en hij bevalt echt super! Het is zo'n verademing t.o.v. een Windows based computer!

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb het inmiddels weer uitgezet, maar volgens mij kon ik gewoon een nummer selecteren en op Play drukken op mijn iPhone 4S. Hij begon dan te streamen. (Dus niet op het wolkje drukken, maar het nummer zelf zeg maar)

Uitgezet omdat downloads telkens vastliepen op mijn telefoon. Handmatig syncen is net zo simpel omdat hij toch altijd op z'n dock aan het laden is.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is er een app om de magic mouse onder Snow Leopard hetzelfde te laten 'werken' als onder Lion? Thuis heb ik Lion met omgekeerd scrollen en op stage heb ik Snow Leopard. Het omgekeerd / niet omgekeerd scrollen vind ik niet zo erg of vervelend, maar het 'swipen' tussen de pagina's is wat minder. Met 1 vinger naar rechts (thuis) of met 2 naar links (stage). MagicPrefs stond hier op, maar zag ik niet de juiste opties voor, evenmin bij gewone muis voorkeurpanel.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Al eens naar BetterTouchTool gekeken?

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want die staan er toch al op? Je moet ze er dan volgens mij toch af syncen?

zet je iTunes op handmatig beheren van muziek en videos en zet je niks aan. Dan gooit hij hem toch leeg?

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Wat gebeurt er als je hem op de iPhone verwijdert en daarna weer synct?

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nee, heb echt alles geprobeerd maar ik krijg de nummers gewoon niet weg.

Maar ik restore hem dan wel, laatste optie helaas. Moest toch Lion opnieuw installeren dus dan morgen maar alles doen

Neem aan dat als ik Lion opnieuw installeer en vervolgens mij iTunes er aan hang, ik de melding krijg dat de iPhone gesynct is met een andere libary blablabla

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben opzoek naar een Ipad 2 dock en Smart Cover. Waar kan je deze dingen een beetje goedkoop krijgen. Als ik deze twee dingen bestel ben ik 39 + 29 = 68 euro verder 8)

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je nog een paar bonnetjes had, had je meteen die goedkoop kunnen halen :+

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha damn 8) Idd, niet bij nagedacht.

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Shit, heb net mijn dock weggegooid... De iPad paste niet met de beschermhoes die ik heb (rubberen achterkant). Kreeg geen reacties via Marktplaats en had een opruimbui...8)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad 1 dock werkt overigens ook hoor. :+

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Waar kan ik precies zien welke aankoop er via de iTunes Store is gedaan?
    Want m'n pa kreeg net de bankafschrift binnen en daar staat alleen Apple iTunes Store, want we willen wel even weten wat m'n broertje doodleuk voor 25e en 13e etc koopt en daarna niet eens weet te vertellen wat het is geweest.

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In iTunes zelf kan je specificaties opvragen. Staat ergens rechts in het scherm.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina