1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jack Gotti

    Jack Gotti Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kunt hij je instellingen naast je mobiele nummer ook e-mail adressen invoegen. Dat adres vul je ook op je iPad ofzo in en dan komt hij op je mobiel en iPad binnen bijvoorbeeld.
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb m'n Apple ID account email ingevuld, maar kan geen tel nr oid invullen bij preferences op de Mac. :confused:
    Kan wel een message naar mezelf sturen, die aankomt (op iPhone en bij reactie op Mac), maar als iemand anders me een iMessage stuurt, krijg ik die op m'n iPhone, maar zie ik dat niet op m'n Mac.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nadat m'n pa gisteren bij een collega thuis was geweest die een 27" iMac had staan en hem wat dingen had uitgelegd en gedemonstreerd is hij ineens zo onder de indruk dat hij binnenkort ook een iMac wil gaan halen.:9
    Dus ik was vandaag even met hem in de MM, hem wat basis dingen uitgelegd en gewoon even wat rondgespeeld. Toch is het jammer dat er geen tussenformaat bij de iMac is.
    Hij geeft de voorkeur aal 27", maar op de plek waar hij zal komen staat momenteel een 15" scherm op 40/50 cm afstand en dat vind ik eigenlijk al voldoende. :9
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het ook nog steeds jammer. Oude 24" is niet veel kleiner, iets smaller.
    Werk zelf thuis op m'n 15" MBP en vind dat nog steeds goed te doen, zelfs na jaren op 2x 17" (desktop) gewerkt te hebben. Op m'n stage staan een aantal 27" en 24" iMacs en volgens mij in andere kantoren 21". Werk zelf op de 24" en vind hem nog steeds groot.
    21" zou een optie kunnen zijn, maar qua resolutie nauwelijks hoger dan die van m'n 15". Hou het zelf voorlopig ook nog wel bij enkel MBP, ipv iMac of extra scherm.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn vriendin wil ook een mac, en we hebben even zitten zoeken. Nu zijn we op deze Macbook Air (2010) gestuit. Is dit model net zo goed als de wat nieuwere modellen? Hiermee bedoel ik de vraag te stellen. Is er echt zo mega veel verschil dat je 300 euro bij zou leggen voor eentje uit 2011?
     
  8. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    http://store.apple.com/nl_aoc_122475

    :)

    Mijn vraag: Ik ben in het bezit van een 21,5" iMac. Kan ik hier een SDD schijf instoppen, naast mijn normale HDD? Dus dat hij opstart vanaf de SDD maar samenwerkt met de HDD?
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij een macbook kan het met dit ding:
    http://www.mcetech.com/optibay/

    Weet niet of er ook zoiets is voor de iMac
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Me meid heeft inmiddels de nieuwste Macbook Air 13inch aangeschaft. :) Zelf gisteren ook nog ff de mStand Rain Design voor me eigen macje gehaald. Top ding.

    Edit: Hebben jullie nog tips voor Apple Care voor de Air? Ebay dudes oid?
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ebay! heb de mijne daar ook vandaan geplukt
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is het mogelijk mijn Word documenten op te slaan in mijn iCloud of werkt dit alleen voor Pages, keynote & numbers?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze functie werkt alleen voor de iOS versies van Pages , Keynote & Numbers.
    Moet nu handmatig de bestanden in OSX overzetten naar iOS en omgekeerd :mad:
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ga ik niet aan beginnen, wel een gemis!

    Kun je in Lion trouwens instellen in welk venster je welk programma wil laten lopen?

    Dus dat hij standaard in venster 1 iTunes opent, in venster 2 Finder, venster 3 Safari enz.

    Nu moet ik het steeds handmatig doen.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet wel eenmalig een bepaalde programma koppelen aan een venster (spaces).
    Gebruik het zelf ook vind het wel lekker werken dat alleen het programma zichtbaar is waar ik op dat moment in werk.

    Bij Mission Control kan je de vensters (pages) instellen.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hier?

    [​IMG]
     
  17. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebruik je geen dropbox in combinatie met Quickoffice?
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn moeder heeft een @live.nl email adres.

    Deze wilt ze nu instellen in haar Mail app. Alles doet het behalve de uitgaande mail. Hij zegt dat de server het niet doet.

    Uitgaand is toch gewoon: smtp.live.com ??

    Edit; Ze zegt dat ze wel mail kan versturen via haar iPhone.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Instellingsgegevens POP3/SMTP:
    Server voor inkomende e-mail ( POP3 ): pop3.live.com
    Poort: 995
    Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
    Server voor uitgaande e-mail ( SMTP ): smtp.live.com
    Poort: 587
    Vinkje in: Voor deze server is een gecodeerde verbinding vereist (SSL)
    Ook niet vergeten aan te geven dat voor uitgaande mail verificatie/authenticatie/aanmelding gedaan moet worden.
    Dus je gebruikersnaam + wachtwoord moet ook daar worden gebruikt om mail te kunnen verzenden.
    Inlognaam: xxxx@hotmail.com
    Wachtwoord: <het hotmail inlog-wachtwoord>

    [​IMG]

    Hier kan je het aantal bureau-bladen aanmaken , de actieve programma's kan je er dan heel slepen.

    [​IMG]
    Als je dan op het icoontje klikt ( Safari , Mail , iTunes enz) dan wordt automatischer juiste bureaublad geopend.
    Ik moet wel eenmalig even het programma koppelen want anders kan je na een herstart weer overnieuw beginnen.
     
  20. Bengoboom

    Bengoboom Guest

    Is een van jullie nog naar de opening van vandaag geweest? Ik kon helaas niet, is ver weg:mad:. De filmpjes zagen er wel geweldig uit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina