Kutzooi! Heb m'n iPad 2 ALTIJD met Apple Smart Cover voor de voorkant en SwitchEasy CoverBuddy voor de achterkant gebruikt. Heb dus ook nergens een krasje zitten. Dacht ik. Nou ging ik gister de cover van de achterkant verwijderen en de smartcover er af halen om m op de foto te zetten omdat ik m wil verkopen, en toen zag ik dus kleine krasjes

! Veroorzaakt door...de Smart Cover!
Krasjes zitten op de plek waar een van die dingetjes/steuntjes/magneetjes van de Smart Cover zit en moet daar dus ook door veroorzaakt zijn. Nou heb ik net Apple gebeld of dit onder de garantie valt, is ten slotte een product van hun dat een ander product van hun beschadigd. Maar daar kreeg ik te horen dat ik pech heb. Gaat om cosmetische schade die de werking van het apparaat niet beïnvloed en derhalve niet vergoed wordt.
Dat is toch gewoon onzin? Of heb ik maar gewoon dikke pech? Als ik zelf de iPad zou hebben laten vallen en daardoor krassen zou hebben, dan snap ik dat, eigen schuld. Maar nu ben ik er altijd voorzichtig mee om gegaan en heb zelfs accessoires gekocht die beschadigingen moeten voorkomen, om er achter te komen dat juist een van deze accessoires mn iPad beschadigd heeft...
Nou kan ik mn iPad natuurlijk vast en zeker nog steeds wel gewoon verkopen (je ziet er sowieso niks van als de Smart Cover er op zit en met de CoverBuddy erbij is in principe zelfs gewoon de hele iPad bedekt). Maar de waarde is nu natuurlijk wel meteen flink gedaald...
Klik om te vergroten...