1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja dat kan maar zorg er dan wel voor dat je het er in stopt als 2-4-2-4 of 4-2-4-2 en niet als 2-2-4-4 of 4-4-2-2.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Moet helaas mijn oude 17" Acer van zolder halen omdat ik een AutoCAD bestand niet gewijzigd krijg op de nieuwe Macbook Pro :mad:
    Op de Acer staat nog een oud programma uit 2006 en deze is niet zo kieskeurig als de nieuwste versie.

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn Macbook is inmiddels verouderd ben ik bang. 4,5 jaar oud en kan mijn iPhone 4 niet meer syncen omdat m'n iTunes niet meewerkt. Moet iTunes updaten maar dat kan weer niet omdat ik nog op Leopard draai. Kan dit makkelijk worden opgelost of moet ik Snow Leopard erop zetten? Waar ga ik die nog vandaan halen? :+

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik de enige met problemen op website als youtube en soundcloud dat hij Safari niet bijhoud waar je bent zeg maar in een nummer? Ik kan ook niet meer stukken kiezen in een nummer omdat die hele "balk" niet verder loopt en zelfs verdwijnt.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Geen problemen mee.

@Kiss of Fire: Wat dacht je van downloaden?

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hier ook geen problemen met Safari.

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb dit ook, soms stopt hij dan gewoon met bufferen.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heel soms. Dan blijft alles behalve de video hangen na een x aantal seconden..

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch gezien zou je toch zelfs Mountain Lion kunnen gebruiken? Kijk anders even in de App Store:)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat zijn de specificaties van je MacBook?

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    2.4 GhZ Intel Core 2 Duo
    2 GB Ram

:)

12. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon lekker Snow Leo op knallen.

Mountain Lion heeft minimaal 2GB ram nodig. Het lijkt me niet verstandig om Mountain Lion er op te knallen.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Of gewoon ram ff uitbreiden. Kost maar iets van 30 euro.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Oke, ik zit weer met een dilemma! Mijn god.

Ik kan tegenwoordig het werk echt niet meer doen met mijn 13' i7 4GB MacBook. Het scherm begint tegen me te werken.

Nu heb ik 2 oplossingen:
    - Instapmodel iMac 21'
    - 27' LED Cinema Display

27' is groter scherm en iets goedkoper. iMac is een "extra" computer, maar eigenlijk heb ik dit niet nodig aangezien ik geen zware programma's op mijn MacBook draai. Misschien in de toekomst wat Photoshop ofzo, maar dat kan die wel aan? Doet deze MacBook die ik nu heb zo erg onder aan een budget iMac?

Allemaal vragen, geen antwoord. Ik zit nu op mijn oude slaapkamer bij mijn ouders achter een desktop en het is echt iets wat ik heb gemist haha.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Goedkopere oplossing is om gewoon een Samsung (of andere merk) pc monitor te kopen van een rond de 150 a 200 euro. Scheelt je een hoop geld. En dan heb je ook al een best formaat. Die dingen zijn tegenwoordig ook al in grote maten verkrijgbaar.

Of wil je perse een mac?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch ook een goede FullHD monitor (>24") kopen en deze aansluiten op de Macbook Pro ???

Ik gebruik een 23" LG FullHD monitor met 2 ingangen voor Mac mini 2011 en Macbook Pro 2012.
    Heb bij DX.com een goedkope (±€7) Mini-displayport>HDMI adapter gekocht.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voordeel van de Cinema Display is dat je er al je randapparatuur op aansluit, en alleen de thunderbolt in je Macbook hoeft te doen. Makkelijk aan en afkoppelen dus.
    Het is alleen de vraag of je daar de meerprijs van ~300 euro voor wilt betalen. (Vergeleken met een normaal 27" 2560x1440 scherm)

Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om een Macbook Pro schoon te maken? Met stof op de toetsen en op het scherm etc:).

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/19186-hoe-reinig-ik-mijn-laptop.html
    http://www.replacedirect.nl/laptop-toetsenbord-schoonmaken.html

Een droge zachte doek (microvezeldoek) is aan te raden. Sowieso niet met wc/keuken papier je scherm schoonmaken.
    Toetsenbord poets ik meestal gewoon door er met een oud shirt overheen te wrijven. Maar gebruik mijn MBA enkel met schone handen, dus een beetje stof wegblazen/wegwrijven en het is goed.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet dan wel een Thunderbolt Display nemen i.p.v. Cinema Display. Heel wat praktischer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina