1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarschijnlijk wordt op 23 oktober naast de iPad Mini ook de nieuwe iMac geïntroduceerd, met 'retina' display, zou mooi zijn!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vraag me alleen af wat je met een iPad mini moet? :confused:
    iPhone en/of iPad, ok, maar iPad mini, nah, daar kan ik niets in zien.
    Maar ach, sommigen vinden de Note ook fijn, dus dan zal er vast wel vraag naar zijn als ze echt met de mini gaan komen.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zie het zelf ook niet echt, maar ongetwijfeld zullen er genoeg van verkocht worden. :9

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verwacht geen iMac met Retina scherm. Wel een 13" MBP met Retina scherm.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik lees net op NU.nl dat hij 249 euro gaat kosten (uiteraard het instapmodel) dus dat kan al een belangrijke factor zijn.

Ik moet zeggen dat ik het verder ook niet zo zie hoor, de Note is een grote smartphone, dat is toch anders dan een kleine tablet :+

Als je nou een iphone 4,s of 5 hebt vraag ik me af hoe aanlokkelijk zo'n iPad mini is.. En als je al een iphone en ipad hebt zie ik het nut helemaal niet in. Tenzij je heel veel gebruik maakt van je ipad terwijl je onderweg bent (of voor je werk ofzo) en je hem eigenlijk te groot vind. (kan ik me persoonlijk niet zo voorstellen, vind het formaat prima zo. Maar er zijn er vast genoeg die er anders over denken)

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit wordt een slagveld onder de tablet's kleiner dan 10"

7. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Photoshop kan prima op je i7. Als je meerdere programma's zoals Indesign en Illustrator erbij gaat gebruiken, kan je misschien je werkgeheugen uitbreiden naar 8gb. 50 euro ofzo.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ja, dat dacht ik dus ook op school. Maar dat scherm ging mooi niet aan met mijn macbook.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht dat ik ook eens m'n ram ga upgraden naar 16GB. Merk vooral met InDesign dat MBP soms even flink begint te freezen en haperen.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoeveel heb je nu dan?

Ligt vaak niet aan geheugen maar aan CPU. Ik heb namelijk 8 GB waarvan het merendeel nooit wordt gebruikt maar mijn CPU komt gewoon tekort.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Je MacBook moet wel over Thunderbolt beschikken. Een Cinema Display werkt zowel op een Mac met Mini Display Port als Thunderbolt. Een Thunderbolt Display werkt alleen op een Mac met Thunderbolt Port.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik wacht toch nog even tot het einde van de maand. Nieuwe iMac's zitten er nu schijnbaar echt aan te komen, dus dat is het wachten waard. Misschien word er ook wel een nieuw Thunderbolt display gereleased, de huidige staat bij MacRumors op "Don't Buy, Updates Soon"

Heb echter nog steeds niet echt een keuze kunnen maken. Andere beeldschermen heb ik naar gekeken maar ik wil echt bij Apple blijven.

Hopelijk komt de 24" display gewoon weer terug, 27" is eigenlijk net iets te groot voor op mijn bureau.

Ik hoop dat ik 1 november de apple store kan uitlopen met een iPhone 5 en een iMac/thunderbolt display.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Beetje jammer van de prijs, maar dat komt doordat Twitter maar een beperkt aantal users van de app toestaat. Maar heb toch nog voor €150,- aan iTunes cadeaubonnen, dus komt goed uit! :emo:

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat is dan het grote voordeel ten opzichte van de normale Twitter App?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Timeline sync via iCloud. :cool:

17. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Je vergeet de leuke bliepjes!

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die heb ik uitstaan. :+

19. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Pffft, ik zie verder geen meerwaarde. :+

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    YEAH! Eindelijk! Had per ongeluk de Alpha verwijderd, kon daardoor de Beta niet gebruiken :mad:! Nou meteen gekocht dus :)! Mooi alles sync tussen iPhone, iPad en MacBook :D!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina