Zo eerste bericht vanaf m'n nieuwe MacBook Air! Heerlijk ding, wat een snelheid
![Not worthy _O_ _O_](styles/default/xenforo/clear.png)
! Nou nog ff bezig met alle programma's weer te installeren enzo en zometeen ook maar eens met m'n NAS aan de slag!
Vriendin was gelukkig vandaag thuis om m aan te nemen, anders had ik tot dinsdag moeten wachten
![Eek! :eek: :eek:](styles/default/xenforo/clear.png)
! En ben om half 5 al naar huis gegaan
![Clown :+ :+](styles/default/xenforo/clear.png)
!
EDIT: WTF?! M'n NAS heeft m'n wifi gesloopt, kan dat?? Sinds ik de NAS heb aangezet heb ik geen WiFi meer?? Of ja, ik heb wel wifi, signaal is gewoon sterk en MacBook iPhone en iPad zijn ook connected, maar ik kan geen pagina's laden. Heb de NAS al uitgezet en internetkabel daarvan uitgetrokken, ook modem meerdere keren uit en aan gezet, maar niks helpt??! PLEH!
EDIT 2: Goed, stekker van modem 2 minuten uit stopcontact gehad en toen weer aangezet en nou doet het het eindelijk weer. Maar durf nou niet weer m'n NAS aan te sluiten. Zou toch raar zijn als het daardoor komt? Hoe zou dat kunnen, als dat uberhaupt kan?
EDIT 3: Ok, nou is de NAS opnieuw aangesloten, staat ie aan en werkt internet nog steeds. Alleen nou vind ie via find.synology.com de NAS niet? Kan dat komen omdat de NAS met een kabel is verbonden met de modem en mijn MacBook Air via Wifi? Als dat zo is heb ik een probleem, want kan de Air niet ook met een kabel verbinden en ik kan ook de installatie cd niet gebruiken....PLEH!
Klik om te vergroten...