1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een Airport Extreme router.
    Ik heb de automatische DHCP veranderd van 10.0.1.2 tot 10.0.1.200 naar 10.0.1.2 tot 10.0.1.50.
    Ik heb vervolgens mijn DS213 het ip-adres 10.0.1.60 gegeven

De HDD's ga na 1 uur automatisch in de slaapmodus , waarom laten draaien als ik ze niet nodig heb.
    De Mac's hebben een paar seconden nodig om ze uit de slaapstand te halen.

Heb van nieuwe Mac Mini en MBP eerst een backup gemaakt met de TimeMachine en vervolgens de functie weer uitgeschakeld.
    Moet nog een programmaatje installeren waarmee ik zelf kan bepalen wanneer TM een backup gaat maken , elk uur vind ik niet nodig.

Vind het gemakkelijker om mijn Mac mini te laten downloaden.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Edit: Al gevonden

Laatst bewerkt: 27 jan 2013
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey MBP Retina users, welke PDF Reader/Editor gebruiken jullie? Adobe Reader support nog geen retina en het ziet er niet uit.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik krijg op dit forum de laatste tijd steeds een zwarte balk onderaan. Waarom?

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Advertentie.

Heb je een adblocker aan staan?
    Als je die uit doet zie je m waarschijnlijk ook.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb hier sinds dat lelijke ding onderaan AdBlock geinstalleerd en heb nergens last van. Geen zwarte balk of zo.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een goedkope voedingskabel voor een MacBook oplader in Nederland kan krijgen? De goedkoopste die ik kon vinden was voor €11,- incl. op Amazon.de

Zo één

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Daar stonden alleen US plugs. Ik heb er net één via eBay voor €6,- besteld :).

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Thanks, nu geen last meer.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Is er een manier om zonder iTunes te gebruiken muziek op je iPod Shuffle te zetten?

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik utorrent heb lopen schiet de schijfactiviteit en dan vooral geschreven gegevens per seconde enorm omhoog. Zitten pieken tussen van 56 mb/s.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb vaak dat als ik via VLC fullscreen een serie ben aan het kijken en dat daarna Safari compleet afgesloten is. De rest van de apps die open staan (Mail, iTunes bijvoorbeeld) blijven gewoon netjes open staan, maar Safari sluit zichzelf op de een of andere manier af?

17. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Download hij niet gewoon met ~56mb/s? De bestanden die je download moet hij natuurlijk ook op je harde schijf schrijven!

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Niet zo raar. Utorrent download niet alleen, hij upload je bestanden ook meteen. Waarschijnlijk ben je dus allerlei torrents aan het delen en aan het uploaden. Die moet hij van de schijf lezen om ze te verzenden, dus dat verklaart de hoge activiteit. ;)

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hey allemaal ! Ik had even een klein vraagje, ik zit te twijfelen om begin zomervakantie een macbook pro te gaan kopen. Nou ben ik nog een leek op het gebied van mac os, en heb hier dus alleen nog maar ios producten :p Nou vroeg ik me af hoe het zit met de volgende dingen op mac os :

(films) downloaden --> Is het mogelijk om films of andere software dingen te downloaden door programma's als vuze/bittorrent etc ?

Office --> Is MS Office gewoon beschikbaar op mac os, of wordt dat weer anders genoemd enzo ?

Ik heb pas een 1 TB hdd van WesternDigital gekocht, genaamd Mypassport. Nou staat er op te doos : Ook te voor mac os. Maar moet ik hem dan nog naar een bepaalde formaat formateren ? --> Zoja ? Is het dan mogelijk zonder iets te wijzigen de hdd te gebruiken op windows & mac os ( zoals bestanden overzetten etc )

---------------------------

En voor de mensen die ook nog van plan zijn een macbook air of pro te kopen, sommige zijn afgeprijsd zoals diegene met retina scherm !

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Downloaden kan.

MS Office is er ook voor de Mac.

En je (NTFS) harde schijf kan je met behulp van een simpel tooltje gewoon uitlezen (en schrijven) op je Mac.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina