1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het kopje audio-apparaat kan ik niet aanvinken of selecteren.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien een stomme opmerking.
    Maar je moet eerst je HDMI kabel aansluiten op je TV, en dan pas de film starten met VLC. Dat is bij mij in elk geval het probleem ooit gebleken...
    Wanneer je de film al klaar hebt staan in VLC en dan de Macbook met je Tv connect via HDMI wordt het geluid inderdaad via de laptop afgespeeld.
    Dus eerst je laptop connecten met je TV en dan pas VLC opstarten.

    Zou mooi zijn als dit de oplossing is!
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb m'n Mac Mini gisteren ontvangen. Tof apparaat! Werkt tot op heden goed :)

    Wil er graag 16GB geheugen in zetten, iemand die een merk kan aanraden?
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nice ik heb ook besloten om wss een mac mini te halen, past goed in mn budget en heb al een mooie full hd monitor staan. Daarbij ik dan graag het officiele apple toetsenbord en magic mouse halen. Is ram voor de mac mini duur? Ik wil namelijk ook meer dan 4gb maar ik las op een website dat 16 gb ram iets van €100 kosten.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    16GB zit volgens mij rond de 100 euro. Ik denk trouwens dat ik zelf aan 8GB ook wel genoeg heb. Scheelt ook de helft van de prijs.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de geheugen van Corsair 2x 4GB (kit).
    Gekocht bij Alternate.
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan ga ik denk ik ook voor 8gb, 16 is nog te duur na mijn mening. Heb je linkje?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alternate

    Kijk even naar DDR3-1600.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zou deze werken?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als op de module een normale sticker met met de tekst "Vengeance" zit dan is het geen probleem.
    Modules die zijn voorzien ven een extra koelplaat bovenop de chips zal in de meeste gevallen niet passen.
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De nieuwe mini en MBP werken met 1600Mhz.

    Als je 2 dezelfde modules (1333Mhz) gaat gebruiken dan zou het geen probleem mogen zijn.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het aankomend apple event waar de nieuwe macbooks hoogst waarschijnlijk aangekondigd worden is het verstandig om er nu dan 1 te gaan kopen ?

    Iemand een idee of de prijzen van de huidige generatie goedkoper gaat worden ?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb je binnen nu en een maand een laptop nodig?
    Ik verwacht trouwens vrij weinig aankondigingen qua hardware, het zal meer over software zoals iOS 7 en een nieuwe OS X gaan.
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ja was er wel van plan 1 te halen
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nouja denk dat je anders beter nog een maandje kan wachten want de WWDC is van 10 tot 14 juni. En niemand behalve Apple weet natuurlijk of er dan een nieuwe lichting MacBooks zal komen.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad daar zat ik ook al aan te denken.
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    nog meer mensen met problemen om te connecten met de Itunes Store? iTunes start gewoon op maar als ik een artiest intik bij zoeken blijft ie maar laden…. :confused:


    EDIT: inmiddels werkt hij weer, maar wel traag :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb er al dagen last van op zowel de iPhone5 als iPad :mad:
    Moet de Store vaak meerdere keren opstarten voordat er iets geladen wordt.
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Eerste keer sinds m'n macbook dat ik weer oprechte haat heb aan Apple.

    Op mijn macbook pro mid 2012 zit geen line-in functie voor een headset of gitaarinput via een verloop stekkertje van 1/4 naar 1/8. Normaliter(macbook van m'n broer) kan je geluidinput kiezen. Gekgenoeg lijkt apple dit te hebben geschrapt zodat ik een USB interface moet kopen. Of uiteraard alle Apple producten die wel compitable zijn :p?

    (gebaseerd op dit bericht)
    I finally called Apple Support after googling around for similar issues and I couldn't find anything. I thought that I might have a hardware problem, but it turns out that my Mac works perfectly. One of the advisors I was talking with told me that the audio jack on the newer MacBook Pros (with the dual Line In/Line Out port) cannot simply have a 1/8th stereo audio cable and it reading as "Line In" under the Sound pane in System Preferences. He said that for whatever reason, Apple removed the option to do that.

    He told me that my only option was to use a USB sound card with a Line In port on it, because that will show up under the Input tab in the Sound pane in System Preferences.

    Then he said that this was something that the engineers could work on and told me to fill out a formhttp://www.apple.com/feedback/macbookpro.html and if they get enough of these feedback requests about the Line In issue, they might consider making a fix for it. I asked the advisor if they actually read these requests, and he said that all of the teams have to read these requests.

    So in the meantime I ordered a USB sound card so I can record sound coming into the Mac.

    So it would be cool if everyone could go to MacBook Pro Feedback and request to have the option to select what the Audio Input can be used for, then maybe they will consider making a fix for this issue.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina