Heren, De laatste tijd heb ik met Counter Strike: Global Offensive vaak last van dat tijdens het gamen ineens het spel vast loopt danwel dat me iMac hem eruit gooit. Hierbij heb ik de foutcode namelijk 'Out-of-memory'. Ik heb onlangs wat gegoogled maar kom er nou niet helemaal uit. Is het nou dat mijn iMac te weinig memory heeft of is het doordat CS;GO op 32 bit werkt en niet op 64 bit en dat ik daardoor het probleem krijg. Mijn iMac (begin 2009) heeft de volgende specs: Inter core 2 duo 2,93 Ghz 8 GB RAM ATI Radeon HD 4850 512 MB 700 GB hardeschijf 7200 rpm Ik zit er over na te denken om een upgrade uit te voeren naar SSD schijf, maar denk niet dat dat het probleem zal oplossen...
Lijkt me een probleem met je videokaart, CS:GO gebruikt echt niet meer dan 4GB. Download eens een tooltje waarmee je kunt zien hoeveel je systeem word gestressed en zet ook eens alles op z'n allerlaagsts om te kijken of je de waarschuwing nog steeds krijgt.
Hi Remcom00, Ik heb totaal geen verstand van zogenoemde stresstests, maar kan wel merken dat me videokaart redelijk verouderd is. Zie hier de uitkomst van Geeks3D GpuTest: OSX version: 10.9.4 Module: FurMark Score: 805 points (FPS: 13 ) <----- vooral dit... Settings: - 1920x1200 windowed - antialiasing: Off - duration: 60000 ms Renderer: - ATI Radeon HD 4850 OpenGL Engine - OpenGL: 3.3 ATI-8.24.15
Gisteravond Yosemite geïnstalleerd en heb nu steeds dat webpagina's niet willen laden in Safari. Het internet of Wifi is niet down want internet radio (via de app Radio) blijft wel gewoon doorspelen. Na het uit- en inschakelen van Wifi werkt het wel weer. Ik wil denk ik toch gaan voor een clean install. Eerst maar eens iPhoto en iMovie backups maken.
Ik ga echt nog maanden wachten tot ik Yosemite ga installeren. Heb ik ook met Mavericks gedaan ik wacht eerst tot het redelijk veilig is, dit voornamelijk voor mijn klanten. (iMac = werk computer in mijn geval)
Gisterenmiddag na het werk meteen mijn Mac mini en MBP geupdate en beide werken zonder enige problemen. Merkte gisteren bij mijn Mac mini dat Safari geen websites zonder www. wilde openen terwijl dit bij de MBP geen problemen gaf. Na een herstart van de Mac mini werkte alles wel normaal. Hoop wel dat het irritante laadbalkje nog verdwijnt want deze kreeg ik net bij het opstarten van de mini als MBP.
Heb nu Yosemite draaien maar zie nu dat VLC dit niet support... Iemand enig idee of VLC op korte termijn wel op Yosemite gaat werken of heeft iemand een goed alternatief?
Is er een programma dat automatisch ondertitels opzoekt bij het afspelen van een video file? Ik had altijd BSPlayer op Windows, maar daar is geen Mac versie van.