Ik heb in iCal verschillende agenda's die ik met iemand wil delen, maar ik wil dat alle afspraken dan als "privé" of "bezet" weergegeven worden. Zo ziet ie niet wat ik doe maar wel dat ik niet beschikbaar ben. Hoe kan ik dit instellen? Ik ga namelijk een bedrijfje beginnen met iemand en zo zou het makkelijk zijn om af te spreken, hoef je niet steeds te overleggen over 1000 mogelijke tijden, maar zie je gewoon meteen wanneer we beide beschikbaar zijn.
Ik wil foto's van iCloud op mijn telefoon zetten. Het zijn 3000+ foto's en om dit handmatig op te slaan is best omslachtig. Hoe doe ik dit, kan de functie niet in de Foto's app vinden van de Mac.
Je moet op je telefoon naar Instellingen > Foto's en Camera gaan en daar iCloud-fotobiliotheek inschakelen.
Nee, gewoon overal iCloud-fotobibliotheek aanzetten. Nu komen ze bij jou binnen via Fotostream, dat is weer wat anders. Deze optie verdwijnt zodra je iCloud-fotobibliotheek aanzet, en dan komen automatisch de foto's in je filmrol.
Ze komen nu wel in mijn filmrol maar moet altijd die foto's laden. Ik wil ze opgeslagen hebben op mijn telefoon zodat ik mijn iCloud abonnement kan opzeggen
Ik heb een probleempje; Inmiddels een paar maandjes blij eigenaar van een MacBook, vooral omdat mn laatste Asus het had begeven. Nu heb ik op deze Asus nog wel flink wat bestanden staan die ik nodig heb, maar de laptop crasht elke x bij het opstarten.. Ik kom dus niet meer bij deze bestanden.. Hoe kan ik deze terughalen en direct overzetten op mn MacBook?
De HDD uit je oude laptop halen en met onderstaande kabel aansluiten via USB. /Edit: Een SATA - USB converter dus. Ik geef je geen garantie dat het werkt. Zoals je in je probleem omschrijft crasht je HDD vaak. Het kan dus zijn dat deze defect is.
Ik word de laatste tijd helemaal gek van Safari met die belachelijk pop ups en rare reclames. Als ik Chrome gebruik heb ik nergens last van. Welke Ad blocker is het beste voor een Mac ( El Captain )?
Sinds ik El Capitan op de iMac (medio 2011, 21.5") van m'n vriendin heb gezet werkt de muis helemaal niet meer naar behoren. De computer reageert pas als je klikt, hij hovert niet meer. Het dock komt dus pas naar boven als ik op het dock click en gaat ook pas weer weg als ik op het dock klik. Net als alle andere functies van hover, bijvoorbeeld een knopje op een website die van kleur verandert. De cursor verandert dus ook niet meer naar een andere vorm. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kan het ook niet vinden op Google. Anders ga ik maar eens Googlen hoe ik moet downgraden, want dit is geen doen.
Ik gebruik altijd de optische audio uitgang van mijn Mac om mijn sound system aan te sluiten. Echter, de kleine lens in die poort zit zo onder het stof dat het output signaal veel te zwak is. Hoe poets ik in godsnaam dat lensje?
Misschien proberen met zo'n spuitbus perslucht? Lijkt me niet dat dat kwaad kan, of het goed schoon wordt is een tweede.
Ik wil mijn email-adres wijzigen van mijn Apple ID. Ik wil deze wijzigen naar een mail-adres die ik gisteren nog bij de "REACHABLE AT" adressen had staan, zoals onderstaande waarschuwing ook laat zien wanneer ik dat zelfde mail-adres wil invoeren. Echter staat deze al sinds gisteren niet meer bij de "REACHABLE AT" adressen dus lijkt me dat ik nu dat mail adres gewoon kan invoeren.. Echter krijg ik weer dezelfde melding als gisteren.. Iemand enig idee waarom ik deze waarschuwing krijg terwijl "ajmk(...)" niet meer bij de reachable adressen staat?
Misschien helpt dit: http://apple.stackexchange.com/ques...le-id-email-to-a-previously-used-rescue-email