Foto's app neemt 55gb in ongeveer. Maar als ik dan foto's verwijder verdwijnt het vrijgemaakte geheugen. Er is iets wat het geheugen inneemt terwijl er niks bij komt oid.
Het geheugen is Filmrol + Fotostream (iCloud). Je kunnen proberen door de Foto's in iCloud uit schakelen. PS. Dit is de Mac thread en niet de Apple iOS
OS X Mavericks is te downloaden: https://itunes.apple.com/nl/app/os-x-mavericks/id675248567?l=en&mt=12
Hoe zit het nou met iLife en de nieuwe iWork. Is dat nou alleen gratis bij aankoop van een nieuwe Mac?
De download van Mavericks zakt van 1,5GB ineens terug naar 0Kb Kreeg nu ook een foutmelding in beeld.
Ik zit hier al een uur te wachten en mijn tijd flipt alle kanten op. Staat nu weer op 3 uur.. dan weer 2. Toen straks op 1 dag... Zit pas op 1.96GB En dat met 100Mbit.
De mini is nu bezig met installeren en de MBP staat op 2,1GB. De MBP staat nog geen 15 minuten aan. Ziggo 150Mbps.
MBP staat nu via de Express (5Ghz) op 3,46GB. Het installeren duurt vrij lang op mini , nog 30 minuten van de 44. Downloaden ging sneller.