1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Tis altijd een gok. Heb je hem nu nodig, dan zou ik hem nu halen, misschien idd marktplaats of als je naar Engeland op vakantie gaat hem daar halen nieuw, aangezien de pond lekker laag staat.

Maar kijk niet vreemd op als er over 2 week ineens wel een mini wordt gepresenteerd. Zou niet de eerste keer zijn dat ze hardware een paar weken later introduceren. De Mac Pro is bv vorig jaar 2 weken voor de macworld bekend gemaakt en zo zijn er andere dingen die ze net na de macworld laten zien.

Tis altijd een beetje een gok. Ik zou zelf nog even wachten. Zou zonde zijn als ze ineens over 2 weken een nieuwe mini uitbrengen.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ook weer, misschien even wachten tot iLife'09 uitkomt. Dan daar een family pack van nemen om op mn huidige Macbook Pro en nieuwe Mini te gebruiken :)
    De nieuwe iPhoto en iMovie waren erg leuk om te zijn tijdens de keynote.

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    vandaag toch maar eens een ouder model van de macbook pro besteld.
    hoop dat ik hem binnenkort krijg :D
    voordeel ervan is dat hij gewoon nog een mat scherm heeft (Het is de 15")
    en kon hem lekker voordelig krijgen via school dus waarom niet he :)

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En dat die Tony gast op het eind "The best is yet to come...." zingt is vast niet toevallig :)

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom hier net terug om dit te plaatsen....: "What een fucking tease!!" " You think you've seen the sun but wait to you see it shine :) "

Die mini moet nog maar ff wachten ;)

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  6. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over die macbooks. Klopt het dat als je dat gekke papiertje niet op je toetsbord legt, je beeldscherm naar de klote gaat?

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nee.
    Mijn beeldscherm is nog prima na 2 jaar (meeste van de tijd nog dichtgeklapt ook).
    Ik zie minimaal een lijn op het scherm van mijn spatiebalk, maar als scherm aan staat zie je dat niet.

8. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik raar vind is die 1,29 die je voor sommige nummers moet gaan betalen. Meen dat ik laatst nog iets had gelezen dat Apple niet akkoord ging met een prijsverhoging en desnoods de Itunes store zouden sluiten als protest. Nu komt het er als nog gewoon doorheen. Heel zwak.

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ze hebben het wel voor elkaar gekregen bij de platenmaatschappijen dat DRM uit de muziek verdwijnt en de bitrate twee keer zo hoog wordt.
    Zoiets noemen ze ook wel onderhandeling. Er komen namelijk ook prijzen van €0,69

Zo zwak kan ik het niet noemen.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb die lijn ook een beetje, na een drietal maandjes al. Kan je ergens dat papiertje nabestellen trouwens? (De lijn is hier trouwens weg te poetsen :) )

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+

En voor zelfde geldt komt er pas over een goed half jaar een nieuwe.

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    iemand hier toevallig ervaring met final cut pro of express?
    ik moest namelijk een tijdje geleden een filmpje maken voor school en dat heb ik toen ook gedaan uiteraard daar zit het probleem ook niet maar ik zal even een uitleg geven.
    ik filmde met een camera geleend van school en filmde op een resolutie van 1080i.
    nadat ik klaar was met bewerken ging ik hem opslaan alleen toen ik het filmpje daarna bekeek zag ik dat die interlaced lijnen extreem goed te zien zijn.
    weet iemand misschien hoe ik zo'n filmpje goed kan exporteren zonder dat die lijnen zo goed zichtbaar zijn?
    alvast bedankt.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij Export de setting Deinterlace aanvinken.

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    al geprobeerd :'-( werkt niet

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Weet niet of je 1080p films wil gaan draaien maar daar heeft de huidige mac mini best wel moeite mee op een redelijke resolutie.

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4

Die ponden - euro koers is heeeeerlijk, maarja hij zal toch stuk gaan en dan?:x

Tevens wacht ik liever tot alle Macs standaard Ilife 09 krijgen en nog geen trials.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 keer quote en nog geen reactie zal ik het maar doen om mee te gaan met onderwerp wat er nu is!!!

Wtf is Ilife en wat heb je eraan?

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  19. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Naja heel fijn, maar eerst even doen alsof ze zich hard maken voor de klanten om daarna als nog de prijsverhoging er doorheen te gooien. Tuurlijk is dit ook wel een vooruitgang maar als ik een nummer zie van 1,29, ga ik weer liever naar Beatport o.i.d. waar je de muziek voor weer wat meer in 320 Kbps kan krijgen.

Ik hoop in ieder geval niet dat het een standaard word, gewoon 99 cent op uitzonderingen na en niet andersom.

Edit: Oh lees nu pas je stukje dat de bitrate omhoog gaat, ook naar 320 kbps? Dan zou 1,29 weer goedkoop zijn.

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iLife is het softwarepakket van Apple om je foto's te beheren met iPhoto, je films te maken met iMovie, je muziek te maken met Garageband en nog veel meer. Bekijk de filmpjes op Apple.com om je te laten verbluffen! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina