1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    me loves studentenkorting. Nu officieel:
    Ipod voor 8 euro :cool:

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    256 kbs gaat het worden. Ik hoop ook dat de meeste nummers gewoon 99 cent blijven en de wat ouden hiphop albums (Erik & rakim ;) ) voor 69 aangeboden gaan worden.

Ik ga meteen upgraden naar 09 speciaal voor iPhoto en iMovie. Super spul!

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vanavond eindelijk mijn keuze kunnen maken. Ik geef het tot de 26ste de tijd. (loon datum) Is er dan geen release datum voor een niewe Imac, dan haal ik de huidige. Maar dan wil ik wel iLife 09 erop hebben. Volgens de meeste site's kan dat ook, en op de meeste site's staat dat je als je na de keynote een Imac gekocht hebt dat je ilife 09 van Apple krijgt. Je hoeft dan alleen de vervoerskosten te betalen. Dit staat momenteel alleen nog voor de UK site's, maar dat zal in Nederland toch ook wel zijn? Ach, ik bel denk ik morgen even de Apple store in Arnhem op daarvoor.

Ik ga in ieder geval voor de iMac 24": 2,8GHz. Behalve als er voor de 26ste officieel een hardware update officieel wordt aangekondigd.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maakt niet uit. Garantie geldt wereldwijd voor apple. Al zou je hem in Amerika kopen, de garantie geldt hier ook gewoon in NL.

En je kan zelfs applecare goedkoop van ebay halen uit Amerika voor een fractie van de prijs hier in NL, dus dan zelfs 3 jaar volledige garantie.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso blijft Apple nog altijd net als alle andere bedrijven, een commercieele instelling. De iTunes Store sluiten als ze hun zin niet krijgen? Wat genereerd iTunes wel niet voor inkomsten voor Apple. Ondanks hun "wij zijn beter dan de rest" imago stabben ze zichzelf niet snel (financieel) in de back ;).

Verder matige Macworld keynote, sure die programma's zijn wel leuk geupdate. Maar het blijft allemaal meer van hetzelfde. Paar nieuwe features hier paar daar. Dingen die ik toch nooit zal gebruiken. Daarnaast nieuwe MBP, mja.. is leuk als je em nodig hebt maar verder eigenlijk hetzelfde product.

Had zelf gehoopt op een iPad of iPod touch pro of net hoe je 'em wil noemen of een netbook achtig ding. Dit valt mij een beetje tegen, maar het zou goed kunnen dat er nog wat aan zit te komen ofc..

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tony Benett zong niet voor niets:

The best has yet to come..

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar er is hier toch vrijwel niemand die via iTunes muziek download? Ook niet nadat de beveiliging eraf is gehaald..

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    hey jongens aangezien ik binnenkort een mac ga halen wat is nou de beste msn voor de mac? aangezien de orginele niet werkt op OSX en ik geen zin heb om op msn te gaan via Xover.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon microsoft msn, is er gewoon voor mac, precies hetzelfde als voor windows. En anders "a msn".

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
  11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Adium natuurlijk :)

Je kunt onder meerderen accounts inloggen en ziet er een stuk leuker uit dan MSN. Hoewel de bestandsoverdracht van en naar MSN gebruikers erg traag is.
    Winks, buzzers etc. werken (gelukkig) niet :thumbs:

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    lol een vriend die nu een paar maanden een mac heeft had mij namelijk overtuigd dat er geen normale msn is voor de mac en dat hij allemaal rare msn achtige dingen had gedownload :9
    zal maar eens zeggen dat hij beter moet gaan zoeken xD
    bedankt jongens!

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Er is wel een officiele msn voor mac, maar die heeft wat beperkingen. Webcam/Audio-ondersteuning heeft hij niet en ook willen schermafbeeldingen vaak wegblijven. Offline-berichten sturen werkt ook niet tot nauwelijks. Maar ach, de vraag is of je dat nodig hebt. Er zijn vervangers voor zoals aMSN en Adium, maar naar mijn weten is de MSN for Mac van Microsoft de stabielste (en snelste, aMSN is heel erg traag en JAVA-based meen ik).

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MSN for Mac zit standaard bij Office for Mac. Maar ik gebruik Adium. Heerlijk programma. Beter te customizen dan MSN for Mac.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, al zou het jammer zijn als dat pas tegen het Amerikaanse vakantie/feestdagen seizoen is. Heb liever voor de zomervakantie, dan pik ik het zelf wel op in Seattle ;).

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    How?

En ok naja ik ontdek dat wel. Zit zelf nog steeds met de Apple i-Mac en mac book.

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Imac en Macbook, groot verschil. Als ik jou was zou ik naar een Apple store / resellers gaan. Het eerste wat je opvalt: Die dikke Imac 24 inch die ik ZEKER ga halen. Dit keer geen fabeltje van ahh die moet ik hebben en vervolgens niet halen. 8):cool:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jongens, het is iMac en MacBook. En niet Imac, i-Mac of mac book. :)

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde hem in Juli kopen , dan heb ik de Mac mini 1 jaar.
    Wilde voor de Kerst bijna een 21" LCD kopen , maar heb hier maar van af gezien.

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat wel erg ver :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina