1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ferrie nijs! :cool:

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat is ongeveer je richtprijs voor de 20" ACD? :)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik weet nog niet of ik hem verkoop, wil eerst zien of een dual screen setup lekker werkt en of ze uberhaupt nog een 23" voor me weten te vinden aangezien deze al een tijdje niet meer gemaakt wordt.

Mocht ik hem wel ooit willen verkopen krijg je een berichtje. Buurjongen van me wou em ook wel over kopen :+ Het zijn echt mooie schermen, kwaliteit van het scherm is echt zoveel beter dan mn samsung scherm wat ik daarvoor had.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dualscreen werkt heerlijk. Vandaar dat ik nog een extra scherm aan m'n iMac wil hebben. Misschien dat ik op mijn afstudeerstage bedrijf nog iets leuks kan regelen. Daar hebben ze alleen máár ACD's. Zelfs op de receptie en de technische dienst (waar dan een Windows PC aanhangt..) Mijn werkplek bevat gelukkig wel een mooie iMac!

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is spaces in OSX Leopard niet net zo effectief?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het fijn om vensters op een apart scherm te zetten zodat je een groter werkvlak hebt. Wanneer je spaces gebruikt moet je steeds switchen tussen spaces en dat werkt niet fijn. Dual-Screen werkt overzichtelijker.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zou kunnen. Mijn windows bak thuis heb ik ook met dual screen, erg ideaal, maar geen idee hoe spaces is (heb op mijn Macbook nog Tiger).
    Maar goed, ik ben dan ook wel weer zo iemand die 2 gelijke schermen moet hebben. Al is het al voor de looks. :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Spaces werkt goed als je meerdere programma's afzonderlijk gebruikt en je wilt een cleane desktop. Maar wanneer je met werkvensters etc gaat werken, prefereer ik dual-screen.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Wat ik zelf vaak heb zijn meerdere documenten onder elkaar die ik eigenlijk omstebeurt heel vaak moet bewerken. Nu zou ik ze mooi naast elkaar, elk op een scherm kunnen houden, zonder steeds heen en terug te switchen. Ik denk dat het veel tijd zal schelen en veel geswitch, en je werkgebied wordt groter. Kan je mooi alle palets in de zijkant van 1 scherm dumpen en 1 scherm helemaal voor je werkgebied.

Denk wel dat het lekker gaat werken. Gebruik nu ook vaak mn laptop naast mn display, zodat ik niet steeds hoef te switchen.

Spaces is mooi, 2 schermen nog wat mooier.

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Deel achtergrond plx. :cool:

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Welke, chickie op mn laptop of die "adidas" van mn andere scherm?

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Chickie, uiteraard.

13. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Zo, heb nu een nieuwe harddisk (320 GB) en nieuw geheugen (4 GB) geplaatst in mijn mijn Macbook. Echt appeltje eitje die hele procedure.

Nu ik een veel grotere HD had kon ik makkelijk Windows installeren via Bootcamp. Nu heb ik alleen twee harde schijf pictogrammen op mijn bureaublad, waarvan één genaamd "Macintosh HD" en één "Untitled". Hoe kan ik deze pictogrammen verwijderen van bureaublad, permanent that is!

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520

astu

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    iMac is ergens verstopt tussen de chaos, brakke pic komt door de telefoon. Moet nodig die sticker van m'n Bose speaker halen.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Pfoe, lange tijd terug ook eens gedaan. Heb je niet ergens Finder voorkeuren, waarbij je HDD op desktop tonen kan uitvinken?

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Finder en dan voorkeuren, staat bij algemeen.

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hey,,

Als je Bootcamp installeerd op de mac, Krijg je dan zon dualbootscreen? of is mac helemaal weg?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dualbootscreen. Zodra je de Mac opstart met de Option toets ingedrukt, kun je kiezen uit Mac OS X en Windows.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar 2 schermen van ongelijk formaat is dan weer niet zo fijn imo.. En voor één scherm moet je opzij kijken..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina