1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Een goeie vriendin van me had wat geregeld bij de MM dat ze bij alle vestigingen in NL gaan kijken of er nog 1 nieuw ergens ligt. Dus keep my fingers crossed, mochten ze niks kunnen vinden dan krijg ik mn geld natuurlijk terug. Dus ben benieuwd.

Super :thumbs:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Een onderzoek uitvoeren is wel wat anders dan content maken he ;)

Grave, ik denk dat hij dacht dat dat een eigen foto was.

3. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje als ik een imac koop kan ik dan mijn xbox 360 erop aansluiten met zo een VGA HD AV kabel? Ik heb zo hard geen verstand van computers :emo:

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nope. De iMac heeft geen VGA input, enkel (mini)DVI output (als ik me niet vergis).
    Er is wel wat hardware te krijgen, om toch nog een beeld van je console op de iMac oid te krijgen, maar dat is ook gauw 100 a 200 euro en kwaliteit schijnt nogal tegen te vallen.
    Best jammer eigenlijk de de ACD's zich beperken tot 1 aansluiting, enkel voor je Mac. Denk dat het voor velen best interessant zou zijn om er ook TV op te kunnen kijken of er een console op aan te kunnen sluiten. Is dan wel niet hetgeen waar Apple zicht op richt, maar toch, waarom (onnodig) beperken?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naast het onderzoek moet ik ook After Effects klusjes doen voor hun.
    Het onderzoek is namelijk een gedeelte van de stage, moet natuurlijk ook wat doen! :+
    Alleen Mini-DVI output inderdaad. En je kunt tv kijken op je Mac, middels EyeTV! :)

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

? Wie dacht dat wat een eigen foto was?

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ah heerlijk bij ons op school hebben ze er een aantal imacs bij aangeschaft voor beeld en audio bewerking :D allemaal stuk voor stuk met studio monitors die het geluid bijna niet kleuren :p
    nu nooit meer wachten op een mac om te kunnen monteren xD

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Welke opleiding doe je? :)

9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een aanbieding ofzo voor het draadloze toetsenbord van Apple?
    Hij is nu 75,- in de Apple store, maar dat vind ik wel een beetje duur.

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kom maar zelden originele Apple hardware tegen voor een zacht prijsje.
    Heb alleen de toetsenborden origineel , de Mighty Mouse heb ik de volgende dag weer terug gebracht.
    Kan met dat ding niet werken.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Is het verstandig om je laptop zoveel mogelijk aan het stroom te houden, ook al is deze al 100% vol? Of is het beter als je het pas oplaad tegen het einde?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De nieuwe accu's functioneren het beste als de cellen in beweging blijven. Dus het maakt niet uit. Het beste is om 'm één keer per maand te kalibreren. Je laadt 'm dan volledig leeg lopen, dus dat hij helemaal niets meer doet. Laat 'm dan 5 uur rusten (niets op doen..). Daarna laadt je 'm volledig op en laat je 'm 2 uur doorladen.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee bedankt voor het advies. Want ik heb het nu de hele tijd aan het stroom namelijk :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geeft niet. De accu wordt er niet slechter van als je 'm constant aan de stroom laat hangen. Accu's van tegenwoordig kunnen dat makkelijk hebben.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou na 2 jaar is mijn toshiba notebook accu toch wel na 1minuut compleet leeg... Ook nagenoeg altijd aan de netstroom gehangen.

En zo hoor ik meer verhalen van verschillende merken.

16. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    sjonge jonge wat een bagger service van Apple, vorige week liet mijn zusje mijn Ipod-Touch in een emmer water vallen|:- Ik dus een mailtje sturen naar Apple dat ik al van alles geprobeerd heb en dat ie het niet meer doet. krijg ik een dag later een pakket van UPS om mijn Ipod_Touch op te sturen. Krijg ik dus vandaag een mailtje terug van Apple dat mijn Ipod dus niet gerepareerd word, omdat het volgens hun mijn eigen schuld is. terwijl ik nog garantie heb tot 19 ocktober :confused: echt waar ik koop niks meer van Apple waardeloze klote service!!

17. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat waterschade onder garantie valt? Help ik je uit die droom. Dat is niet het geval.

18. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Ja 1 jaar garantie is garantie. ding kosste ongeveer 250 euro. dan zou je toch wel een betere service verwachten ;)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus je denkt als jij 'm van 10 meter hoog keihard naar beneden gooit even Apple kunt bellen voor een nieuwe? Grapjas..

20. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar niet dat welke fabrikant dan ook schade door water kosteloos gaat repareren. Als het nog te repareren is. Wat je kan proberen is je inboedelverzekering bellen als het thuis is gebeurt. Je hebt grote kans dat die de dagwaarde van iPod direct uitkeren. En als je waterschade, valschade e.d. wil laten vergoeden moet je een extra verzekering er bij afsluiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina