1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Nee dat ook niet. Maar goed de Ipod is vrij nieuw. van mij mogen ze ook wel kosten gaan rekenen ofzo. maar goed ik zal het weleens via de vezekering gaan proberen, mocht dat niet lukken is het Bye Bye Apple _0/

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat zou jij doen als je in Apple z'n schoenen zou staan en er iemand opbelt: Ja ik ben net over mijn iPod touch gereden met m'n auto, mag ik even een nieuwe? Dat doet geen enkel bedrijf! Dus dan kun je wel Apple de schuld geven, maar wie gooit een iPod in een emmer water? 8)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jij dacht zeker ook dat je als je je auto het water in rijd de schade ook wel onder de standaard auto garantie valt als het je eigen schuld is? ;)

Tis niet zo dat apple er iets aan kon doen, dus eigen schuld. Moet je niet zeuren.

4. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Leer lezen, mijn zusje liet um in een emmer water vallen

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Garantie is bij Apple (en elk ande merk) op technische mankementen waar je zelf niets aan kunt doen. Het is toch geen productiefout van Apple dat je zus haar Touch in een emmer met water laat vallen. En repareren heeft ook geen nut want met waterschade is je Touch waarschijnlijk voor 100% stuk. Je kunt beter proberen het geld via jullie verzekering terug te krijgen

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Schade door eigen fout valt gewoon niet onder de garantie, en terecht.

BTW. Zo denderend zijn Apple's accu's nog niet, gezien het feit dat die van mij onlangs plots compleet dood was.

7. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, dan maar niet. Misschien de versie met draad nog.

8. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nog proberen je ipod heel lang niet te gebruiken en voorzichtig te laten drogen. Zo heb ik ook weleens telefoons gefixed, in een theedoek op een verwarming :+ En vooral niet aanzetten, als dat niet al te laat is... Stroom + water = baaaaad.

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vraagje: ik wil over een poosje een imac kopen. Heb nu een Macbook. Kan je je Itunes verzameling (makkelijk) over plaatsen?

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Delen via 2 mac's is echt het makkelijkste wat er is ;) Dus denk niet dat dat het probleem is.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jazeker! Gewoon je complete iTunes map kopiƫren naar je iMac. iTunes opstarten met ALT ingedrukt en dan de gewenste Library kiezen.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand waar ik de Wireless Logic keyboard kan kopen.
    Ik bedoel deze maar dan met normale toetsen !!

Ik kom wel losse toesten tegen waarmee een Logic Keyboard kunt ombouwen naar Montage toetsenbord !
    Vind alleen het toetsenbord met de normale witte toetsen niet :confused:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je die willen? Dat is echt het meest RSI-opwekkende toetsenbord dat ik ooit gebruikt heb. De toetsaanslag vond ik echt te zwaar en het design was ook nog eens niet ergonomisch (met het omhoog staan).

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zou idd gewoon voor het nieuwe keyboard gaan, typt echt zoveel beter. Als je dan toch die gekleurde toetsen wil hebben met shortcuts dan kan je hier gewoon soort matjes aanschaffen die eroverheen gaan. Wel duur though.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zweer ook bij het aluminium toetsenbord. Een heerlijke ramplank! :cool:

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ahh ik ben zo razend benieuwd naar die nieuwe Imac serie. Op Macrumors.com staat ook al het een en andere over quad-core en nieuwe gen. duo-core.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelfs 2 Alu ramplanken ( usb en Wireless ) :9

Ik zag vorige week een film en hier gebruiken ze de wireless Logic Keyboard.
    Wist 2 dingen niet.
    1. Dat het oude Apple keyboards zijn.
    2. RSI-opwekkend.

Heb in 1988 een bedrijfsongeval gehad en heb nog regelmatig last mijn duim (Heb na 1 minuut al kramp bij het schrijven met een pen).
    * Kreeg mijn duim onder het stalen werktafel van een kolomboormachine.
    Draaide de vergrendeling los en meteen donderde de werktafel naar beneden , weg nagel en een stukje van mijn duim :'-(

Ram maar lekker verder op mijn ramplank :b:

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hey Melbuuln, jij ging toch ook voor een Imac? Zag ook in het dolby topic dat je een nieuwe receiver wilt etc. Haha groten plannen dus! Zelf heb ik ook alweer grote spaarplannen na me Imac. Nog 2,5e maandjes en dan weer opnieuw beginnen.

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De iMac koop ik pas in Juli (Vakantiegeld) en een beetje erbij sparen ;)
    Ik speel en leer nog dagelijks veel van mijn Mac mini ( Beste aankoop 2008 ).

Vind een reciever nog niet zo belangrijk omdat de huidige nog steeds perfect zijn werkt doet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina