1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke videoformaten kan je afspelen op de iPhone?

Ik heb .avi, .mpeg en .wmv al geprobeerd maar die krijg ik alleen in de iTunes. Hij synchroniseert hem zelfs helemaal en de video's staan ook op mijn iPhone in iTunes. Maar als ik hem dan loskoppel en wil bekijken zegt hij bij iPod dat er geen video's zijn =(

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eens mp4 ;)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook via e-bay mn Apple care voor mijn MBP en dat ging echt super en betrouwbaar. Ik was in de zomer ongeveer €140,- kwijt :thumbs:

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Damn, wil ik hier thuis op mijn windows bak even Photoshoppen druk ik constant alt ipv ctrl in... Stomme appeltje ook.. :+ Went snel trouwens zo'n Mac.

Enige voordeel wat ik heb ondervonden van een mac mbt grafisch gedoe is dat je makkelijk de programma's zoals indesign/photoshop/illustrator aan kan laten staan zonder dat het langzaam wordt/lekker makkelijk switchen is. Dit kan ook wel op een pc, maar dan heb je een aardig snel systeem nodig.
    Verder geen verschil eigenlijk.

5. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, zit ik op school druk ik 8 van de 10x op de alt knop van de windoos pc :p.

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik zit gewoon op school met mijn Macbook. Geen probleem :+

(Wordt alleen tijd dat Autocad op Mac uitkomt)

7. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb Virtual PC en Windows Server 2003 nodig en iedereen heeft een aparte harde schijf die je in je windoos pc schuift. dus ik kan me macbook niet gebruiken

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ArchiCAD en Vectorworks zijn goede plaatsvervangers. En anders Sketchup, en mocht je echt AutoCAD willen gebruiken, dan via Bootcamp XP erop flikkeren.

9. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik, heb ook Windows met AutoCad erop, maar dat is toch niet zo handig. : )
    ArchiCad vind ik niet fijn werken, heb ik een tijdje geprobeerd. (Daarnaast werkt de hele school + klasgenoten met AutoCad.)

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    ik heb nu mijn externe hd op mijn macbook aangesloten en ik kan er niks op kopieren, weet iemand hoe dit komt? op mijn windows pc thuis kan ik gewoon alles erop zetten wat ik wil

Edit; Heb het al gefixt, de schijf had NTFS formaat en dat ondersteund mac niet. Dus moest hem even formateren naar FAT32 ;)

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt beter de schijf NTFS laten en op je MacBook even de driver NTFS for Mac van Paragon installeren. FAT32 is namelijk klote aangezien je geen bestanden groter dan 4GB erop kunt kopiëren. Dus de schijf NTFS laten en die driver op je MacBook installeren.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Oke, bedankt. Ga ik even instaleren!

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    zelf ben ik niet zo weg van NTFS op mac aangezien het niet goed werkt, al aantal keer gehad dat ik een bestand niet meer kon openen en dergelijke, als je mac en windows gebruikt en geen grote bestanden gebruikt ga dan voor FAT32, ga je alleen mac doe dan HFS+, en wil je windows en mac en toch meer dingen dan is NTFS toch je ding.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb echt 0,0 problemen met NTFS for Mac. Heb het zowel op mijn iMac (meer dan een jaar) en MacBook (enkele maanden) en nog nooit een probleem ondervonden. Werkt super!

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En de 20" cinema display is ook uit de schappen van apple, nadat de 23" een paar maanden terug al niet meer gemaakt werd.

Nu dus alleen nog de 30" in de apple store.

Ze moeten nu maar snel met nieuwe displays komen (En nee ik reken die glossy 24" display niet mee, dat is alleen maar een accessoire voor de macbook).

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n baas heeft het 24" LED scherm in december besteld en nog steeds niet binnen. Terwijl ze wel in de APR's en Mediamarkt staan. Vreemd!

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heel vreemd, zijn al maanden gewoon op voorraad.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, op de Apple.com site staat ook 24uur verzending. Maar hij heeft 'm nog steeds niet..

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hallooo

Ik wil op een website een filmpje kijken die hij normaal streamt via windows media player. Safari zegt dat hij hem nu kan openen en dat hij de plugin niet kan vinden.

Wat voorn programaatje moet ik donwloaden?

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Daarvoor heb je Flip4Mac nodig, welke hier te downloaden is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina