1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het draadloze zendbereik van de Extreme is behoorlijk en dat zonder externe antennes.
    De router staat op zolder , de iPhone heeft in de woonkamer een ontvangststerke van bijna 30%.
    Even door de tuin gelopen daar was het ontvangst nog altijd 15%.
     
  2. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik erg weinig.. Ik heb bij mijn broer thuis een sitecom crap neergegooit van zeker 6jaar oud in de zolder. In de tuin heb ik ontvangst van cira 30-40%
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat zegt natuurlijk niets ;). Het bereik van draadloze netwerken is compleet nutteloos omdat er zoveel andere factoren een rol spelen! Ik kom hier in huis met geen enkele router door de verdiepingsvloer heen, laat staan de kelder in... Maar buiten (meter of 25-30 van de router vandaan) is het signaal gewoon nog steeds top.

    @Rivanov, leuk! Ben benieuwd wat je er van vindt, weet zelf nog niet helemaal wat ik van het team moet vinden, maar volgens mij wordt het wel ok!
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Woon in een doodlopende straat met >10 draadloze netwerken.
    De Linksys had behoorlijk veel moeite met het doorsturen van een Signaal.
    De enige oplossing was het veranderen van kanaal , helaas hield dat maar tijdelijk.

    Op de Airport zit nu een hele mooie optie.
    Gebruik brede kanalen.
    Brede kanalen zorgen voor een hogere doorvoorsnelheid in uw netwerk , maar kunnen storing veroorzaken met andere netwerken in buurt.

    Woon in een vrij modern huis met dikke betonnen-vloeren.
    Airport staat op zolder en beneden heb ik super ontvangst.
    In de tuin heb ik met de iPhone een ontvangst tussen de 15% en 20% , met mijn laptop met dubbele ontvangst-antennes ligt het ontvangst zelfs op 60%.
    Vind de ontvangst-sterkte niet zo belangrijk , belangrijker is de kwaliteit van het signaal.
    Dat is bij 15% nog heel en heel goed.

    Alle apparaten werken nu met WPA2 beveiliging \o/
    Morgen alleen nog de Mac-adress beveiliging erop gooien en dan ben ik helemaal tevreden.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina