1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Die geruchten gaan idd rond januari/februari. Weet niet wanneer de nieuwe Nehalem processors komen precies, hangt er ook vanaf welk dealtje Apple nu weer met intel maakt.

    Mogen ze meteen een paar nieuwe cinema displays erbij gooien.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe foto's Macbook Pro en Macbook zijn verschenen!
    De MacBook onderscheidt zich qua uiterlijk niet meer van de MacBook Pro. Alle laptops hebben vanaf dinsdag een aluminium behuizing, een zwart toetsenbord en een groot trackpad. Daarnaast zullen MacBook en MacBook Pro weer dunner zijn dan hun voorganger.

    Macbook Pro

    [​IMG]
    [​IMG]

    Macbook

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    1 kanttekening.

    De macbook Pro blijft dus aluminium en de macbook krijgt alu erbij aan de binnenkant, maar de buitenkant van de macbook wordt niet alu, maar als je ze mag geloven, zoals de huidige imac met zwarte achterkant en ik zou zelf dan ook een witte erbij denken.

    Ben ook bang dat de keyboards de kant van de macbook air uitgaan, ben ik zelf niet een liefhebber van, gaat weer terug naar de titanium powerbook 8) Hope not.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Betekent dat dan ook dat er geen witte Macbooks meer zullen verschijnen? En zwarte toetsen op zilveren laptops? Jèèkkh :{

    En zouden ze het alleen bij een face-lift houden of gaan ze de hardware ook upgraden? Is daar al wat over uitgelekt?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Op foto2 zie je volgens mij toch echt een ruimte voor firewire. Naast de 2 usb poorten. Of het moet een e-sata aansluiting worden.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Macbook krijgt een Nvidia chipset.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nog 2 dagen en dan weten we alles.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  8. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang zou je moeten wachten voordat alle kinderziektes eruit zijn?
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gissen natuurlijk. Ik heb zelf getwijfeld of ik moest wachten met het aanschaffen van een MacBook. Uiteindelijk (2 maanden geleden) toch maar voor de 'oude' versie gegaan, vooral omdat ik las dat nieuwe Apple producten nogal eens kinderziektes hebben. Maar voor hetzelfde geld werkt dat ding vanaf dag 1 perfect.
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf wel fan van de zwarte keyboards
    [​IMG]

    Heb 2 weken terug mijn macbook verkocht (nog 700euro voor gekregen ook) zodat ik nu de nieuwe macbook kan kopen (of misschien wel de pro :))
    Cant wait.. 2 weken laptoploos is moeilijk :p
     
  11. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat de MacBook standaard toetsenbordverlichting krijgt.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als ze alles van de pro line ook in de 'normale' macbook stoppen is er eigenlijk geen reden voor mensen om nog de 2x duurdere macbook pro te halen, dus dat zullen ze niet zo snel doen, tenzij ze vinden dat het standaard is geworden en bv zelfs een acer laptop het heeft.

    Maar wat van blu-ray, en het afschieten van die stomme combodrive die 3 jaar geleden al op de schroothoop had gemoeten! In mijn powerbook zat al een dual layer dvd brander, hoe durven ze nu nog cd writers te verkopen 8) Ik denk echt dat ze die er nu uit moeten gooien.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind de Combo-drive in de Mac Mini maar bagger.
    Wat is dat ding toch traag met branden :mad:

    Gelukkig werkt mijn externe LG SuperMulti drive ook met de Mac.
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Blu-ray zal er denk ik nog niet in komen, is nog niet echt nodig. DVD en Dual Layer doen nog prima hun werk voor de komende jaren.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Blu ray gaat wel komen maar reken maar dat die bv eerst in de Mac. Pro komt etc Zolang ze die combodrive er maar uitgooien, dat is echt beschamend.
     
  16. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Die combo drive moet er inderdaad sowieso uit.
    Verder zou voor mij toetsenbord verlichting geen echte rede zijn om een MacBook Pro te kopen. Ik vind het alleen een mooie extra als het op de MacBook zou komen.
    Uiteraard zal er nog veel verschil zijn tussen de MacBook en de MB Pro maar ik denk dat dat vooral op grafisch gebied zal zijn en natuurlijk de scherm grote.
    Blu Ray is denk ik ook nog niet echt nodig.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Betwijfel of er echt grote grafische verschillen tussen de Macbook en Macbook Pro gaat zitten. Daarnaast hoop ik dat de Pro versie echt een flinke hardware upgrade krijgt, om de hoge prijs waar te maken. Want de huidige Pro versie is duidelijk overpriced.
    Maarja, we zullen het wel zien morgen.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    [​IMG]


    Ben zelf niet zo'n liefhebber van de imac look. Dus de nieuwe look van de macbooks pro etc is niet helemaal mijn voorkeur, maar we zullen het vanavond zien. Pics zijn afkomstig van dezelfde gast als die de laatste ipod nano's ook op de foto had gezet, dus grote kans dat dit idd de nieuwe macbook pro is.

    En nieuwe cinema displays zou mooi zijn, maar heel raar dat ze nu zouden worden aangekondigd en niet op de macworld, dus weet niet of dat echt zo is.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, moet ook nog erg wennen aan de nieuwe looks.
    Nu vind ik ze nog niet zo, maar wellicht dat dat na enige tijd ook wel weer anders is.
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook benieuwd of ze iets gaan doen aan de Euro - Dollar verhouding.

    Altijd apart dat $ 899,00 ook € 899,00 is...

    Ik vind het jammer dat ze niet meer wit gaan zijn... Begint meer en meer op een windows laptop te lijken die ook allemaal grijs / zwart zijn. Vind ik wel jammer. Met wit deed Apple zich onderscheiden (andere merken maken het na, maar het heeft toch weinig)...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina