1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ROFL okee, maar die past niet in de poort van ons. Er zitten 4 pinnetjes om dat horizontale streepje ;).

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem eindelijk!

Maarre: Klopt het dat de firewire port een mannetje is? Want de video camera stekker past er in iedergeval niet in.

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet precies welke Mac je hebt, maar op de meeste nieuwe macs zit alleen maar een FireWire800 aansluiting en de camera is waarschijnlijk firewire400, dus daar heb je even een verloopstekker voor nodig.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Heb een Imac 24 Inch nieuwste serie. Op me windows bakkie had ik wel gewoon een poort waar het in kon. Zal dus even kijken voor zo'n verloopstekker inderdaad.

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    op de nieuwe imac's zitten idd geen firewire 400 aansluitingen.
    maar de firewire poort op je imac is geen mannetje hoor;) anders zou er een metalen stukje uit steken en geen gat zitten:9

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Bij firewire is er niet eens zoiets al male/female ;).

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Yeah, it works :D

8. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Macbook + scherm werkt echt top. Vooral met extra muis en keyboard (Y)

9. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg van niet. 13" + 20" werkt niet echt lekker vind ik.

10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 13 + 20 en werkt ideaal.
    20" aan de muur en macbook ernaast. 20" als hoofdscherm, muis + toetsenbord erbij, prima!

11. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, net even geprobeerd, werkt voor geen ruk!:p

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    vergissen veel mensen zich in, maar bij firewire is er degelijk iets als male/female, dat is namelijk bij alle kabels.
    alleen heet het bij digitale kabels zoals firewire meestal plug en connector terwijl het in principe ook gewoon male/female is ;)

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gaaf! Misschien een domme vraag, maar veranderd de resolutie ook of rekt hij het beeld gewoon uit? Ik heb namelijk nog een 19" (geen breedbeeld) tft scherm staan (VGA-aansluiting). Heb een late'08 MacBook.

14. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0

Hij pakt de resolutie van je scherm ;). Staat helemaal los van je macbook/laptop. Ik gebruik mijn 20" en daar pakt hij gewoon 1680x1050 en op mijn macbook 1280x800

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    O super, bedankt!! Kan je er ook voor kiezen om een extern scherm als 'hoofdscherm' te gebruiken? Dat je je MacBook gewoon dichtklapt en met een extern toetsenbord, muis en scherm het werk doet :).

16. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan. Werkt wel alleen met de lader erin.

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nog eventjes ter verduidelijking er zijn twee mogelijkheden:
    - Sluit een toetsenbord+muis, lader en de displaykabel aan. Laat de Mac slapen en ontwaak deze met een druk op de muis/toetsenbord. Nu werk je alleen op het externe scherm.
    - Gebruik beide schermen simultaan met het externe scherm als primaire scherm: ga naar systeemvoorkeuren->beeldschermen->rangschikking->sleep de menubalk naar het andere scherm en begin te genieten :)

18. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als eenmaal alle instellingen goed staan is het inderdaad genieten, heb de rangschikking van de schermen ook aangepast omdat het scherm aan de muur uiteraard hoger hangt.
    De muis verspringt dan niet als ik naar het andere scherm ga.

19. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hoe voeg ik een PHPBB forum toe aan een met iweb gemaaktre website? dat het zeg maar mooi doorloopt

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien moet ik OSX maar eens opnieuw op mijn Macbook zetten, want die is de laatste dagen zo traag als poep. Dacht dat OSX daar geen last van had. Safari neemt nu vaak meer dan 100% in. Filmpjes die gewoon enorm haperen ipv vloeiend spelen. Het surfen gaat traag, sommige aps reageren traag etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina